Важна тема: Drag F4/F5

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Важна тема: Drag F4/F5

Мнениеот Admin » Вто Яну 17, 2006 5:58 pm

Ако ви интересува нещо за тази рамка или за готовите велосипеди, базирани на нея, първо прочетете тези теми:

Kobilica
Drag F5???
MANITOU NIXON:F5
Проектът F4 , да решим проблема с общи усилия ...
проблемна рамка Драг Ф4
изчисляване и чертежи за кобилици
Ще и влезе ли...
Криво/скъсано ухо за рамка F4/F5 - какво да правим
Drag F5 + Manitou Stance Kingpin '05 = ?
Рамка Drag F4 (05)
Гадните втулки на DRAG F4
Втулки за F5
drag behemoth vs drag f5
RAM 04fr VS dragomir F-5
Какво може да очакваме от един чисто нов bike?
DRAG F-5
За рамките, проектирането им, tailor и.т.н...
Рамка за downhill/freeride???Dragomir F5???
Drag F4 vs Drag F5
Chainline - F4/F5
Climber 2004 vs. Behemoth 2004 vs .F5 vs. F4
F5 & 190mm shock
struva li si ramnka drag f4
dragomir f5??
F4 vs F5 2004
RAM FR '04 Frame или Dragomir F5
F5
Compare frames
RAM FR vs Drag F5
DRAG F5 ?
f5
DRAG F5
Drag Behemoth vs Drag F4 vs Drag F5
Байк за всичко ( all mountain bike )

Пак повтарям, прочетете ги! Това не значи просто да видите, че съществуват.
След това, ако случайно все още имате въпрос, на който не сте намерили отговор в някоя от тези теми, задайте го тук! Дори въпросът да е технически, пак е по-добре да го зададете тук, тъй като може да има връзка с останалата информация. Ако не, може ние да преместим поста ви, ако преценим, че така е по-добре.
Последна промяна Admin на Нед Ное 23, 2008 8:59 pm, променена общо 1 път
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Пет Яну 27, 2006 6:22 pm

[quote="elfa"]

[/quote]


Вдоумях се да отворя нова тема ли да пиша в "Важна тема: Drag F4/F5 " , но реших да отворя нова тема тъй като не става въпрос само на Drag F4/F5, а и за вилка Manitou Black 120mm Comp 2004!!!

Значи взех сглобения модел Drag F4, защото нямах пари в момента за по-добри компоненти.Събрах пари след време накупих си работки:^: както и шок DNM Torch MM-22AR с дължина 185мм...Сега съм с вилка SR Suntour XC60(както е известно на някои от нас я подготвям за "тунинг"), но в същото време искам да си взема някаква по класна вилка.Бюджета ми е доста ограничен все пак съм на 14:bawling:;)!!!Искам хубава вилка и гледам един Manitou Black 120mm Comp 2004, а и вилката ми харесва и цента и не е баш :crazy:, но за мен за сега е постижима цел:^:...Осовно искам да ми кажете впечетлени или разочерования от Manitou Black 120mm Comp 2004 тъй като не познавам хора с такава и няма ка да я видя от близо....И още нещо искам да видя какво мислите за комбинацията рамка Drag F4 с шок DNM Torch MM-22AR 185мм(отзад) и вилка Manitou Black 120mm Comp 2004(ако имате някакво предложение за вилка еднокоронна може да го кажете, но за сега съм се насочил към това)!?Комбинацията ще бъде мъчена в стил FR, но не THE BEST все пак;)!!!
Моля отговорете ми бързо и СЕРИОЗНО защото отговора на тази тема ме интересува доста.Моля напишете всичко което е в главата ви и без :offtopic:;)!!!

[size=67][color=orange]Преместено от Admin. Най-добре щеше да е да разделиш темата, в този си вид е по-скоро за тук поста ти. За вилката първо прочети в ЧЗВ, има секция за Manitou Black[/color][/size]
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Quick » Съб Фев 25, 2006 6:07 pm

няма никъкъв проблем да сложите вилка над 130 ход но трябва и амортисйора да е 190мм.тогава просвета се оправя.Аз карам с вилка с 170 ход и ви уверявам че геометрията е супер,возията е като на Дизела с разликата 4е хода на задницата е по малък но тежи 18 кг.съшто така отзад се побира и диск 203мм без проблеми! А за челния ъгъл че ставал голям са глупости(с извинение)дайе ми се струва малък :evil: Ето снимки за доказателство :peace:

[b]Download Attachment:[/b] [url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/Quick/20062251078_F5.jpg][img]images/icon_paperclip.gif[/img] F5.jpg[/url]
52.47 KB

[b]Download Attachment:[/b] [url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/Quick/200622510721_F5_2.jpg][img]images/icon_paperclip.gif[/img] F5_2.jpg[/url]
51.09 KB

[b]Download Attachment:[/b] [url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/Quick/200622510734_My Bike_4.jpg][img]images/icon_paperclip.gif[/img] My Bike_4.jpg[/url]
46.86 KB

[b]Download Attachment:[/b] [url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/Quick/200622510747_X-Fusion`190.jpg][img]images/icon_paperclip.gif[/img] X-Fusion`190.jpg[/url]
47.07 KB
Не спори с идиот хората могат да не забележат разликата!
Quick
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот F1-MAN » Съб Фев 25, 2006 6:14 pm

[quote="Quick"]


А за челния ъгъл че ставал голям са глупости(с извинение)дайе ми се струва малък :evil: Ето снимки за доказателство :peace:
[/quote]

Ам, той челният ъгъл намалява с увеличаването на хода на вилката:).
Аватар
F1-MAN
 
Мнения: 1466
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2003 11:09 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Quick » Съб Фев 25, 2006 7:38 pm

бихте ли ми дали съвет има ли значение за моя модел шок така добре ли сам го сложил или трябва да го обърна преливника да сочи надолу?:confused:
Не спори с идиот хората могат да не забележат разликата!
Quick
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Съб Фев 25, 2006 8:17 pm

Писано е по този въпрос. Мисля, че на практика няма значение как ще го сложиш.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Ozzie » Пет Мар 03, 2006 1:15 pm

[quote][b]Quick[/b]
...съшто така отзад се побира и диск 203мм без проблеми![/quote]

Е ще видим ли снимки, как си го наврял този ротор?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот kuhyto » Съб Мар 04, 2006 3:15 pm

trqbva li da reja ne6to po ramakata za da nabutam taluv 6ok otzad?
kuhyto
 
Мнения: 120
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Чет Сеп 22, 2005 5:36 pm
Местоположение: Sofia

Мнениеот Ozzie » Съб Мар 04, 2006 3:36 pm

[quote="kuhyto"]

trqbva li da reja ne6to po ramakata za da nabutam taluv 6ok otzad?
[/quote]

Пич, не се занимавай с глупости. Ако искаш по- голям шок, потърси си по- големи кобилици или виж малко по- нагоре темата [url=http://mtb-bg.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8736]Изчисляване и чертеж на кобилици.[/url] За мен това е най- удачния вариант да се сложи по- голям шок, без да изглежда грозно и съмнително функциониращо.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Jacket » Съб Мар 04, 2006 3:47 pm

Комбинацията 170мм вилка и 190мм шок изстрелва толкова високо средното, че байка става супер нестабилен. Точно такова съм пробвал със JrT и 190мм шок с кобилици от RAM.
За шока не трябва нищо да се реже. Побира се на косъм.
203мм ротор също влиза без проблеми отзад.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот RaveUnit » Съб Мар 04, 2006 5:07 pm

колко високо ? мойто е на 370мм от земята и не го усещам нестабилен а проходим (е не е ф5 а бегемот)
Човекът с косачката 37OH55V O773H \../{o.O}..l. Гот ми е сред тия идиопати в тая идиокрация
RaveUnit
 
Мнения: 798
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 8:28 pm

Мнениеот Jacket » Съб Мар 04, 2006 5:20 pm

Ба ли го, не съм го мерил, ама е много. Определено има голяма разлика с мойта каруца.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот Quick » Съб Мар 04, 2006 7:30 pm

:)Ozzie,нямам снимка с 203 отзад но сам слагал да пробвам дали влиза и даже има място и за по голям.А просвета си е супер,все пак не е крос кънтри. На DH машините като са с доста по голям просвет да не би да са нестабилни? :rofl::rofl::rofl:
Не спори с идиот хората могат да не забележат разликата!
Quick
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 10:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Пон Апр 10, 2006 12:01 pm

[quote="imbecile"]


[/quote]
http://eshop.dimibike.com/product_info. ... cts_id=137

Рамка: Drag F-4 Alu 7005 T6 17"
Вилка: Suntour XCR
Заден амортисьор: Coil Spring
Заден дерайльор: Shimano Acera RD-M340
Преден дерайльор: Shimano Alivio FD-MC21
Команди и лостчета за спирачки: Shimano Acera ST-EF25
Спирачки: Tektro IO Mechanical disk brake
Курбел: Shimano FC-TS40
Средно движение: VP-BC73 Cartridge
Предна главина: Formula DC-20 QR 36H
Задна главина: Formula DC-31 QR 36H
Заден венец: Shimano MF-TZ07 14-18T

Как ви се струва като за начало? Повече пари не мога да заделя за момента, смятам за в бъдеще постепенно да го надграждам. Стилът е леко XC/AM. Имам твърдак Castello от '96г., но вече ми писна да му подменям движения, спици, гуми и т.н., пък и е прилично тежичък и морално и технически остарял. Иска ми се да премина на рамка с пълно окачване, стига ми каране с твърдак.

P.S.Чел съм FAQ, просто питам за мнение за комбинацията рамка+окомплектовка=цена/производителност :D

[size=67]Преместено от Admin[/size]
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот blackdao » Пет Юни 09, 2006 2:01 pm

Някой дали има информация за новия Драг Ф4, който е с леко сплесната рамка ? Дали има разлики спрямо предния модел..
blackdao
 
Мнения: 1
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юни 09, 2006 1:05 am

Мнениеот novice » Пет Юни 09, 2006 2:35 pm

Малко ми е съмнително, че ако се направят нови кубилици(при свалянето на средното движение надолу) и челото "увисне" (буквално) на тази 170мм вилка, много скоро след това ще се появят и първите пукнатини.Това си е мое мнение де, не е задължително да се случва.
А с оригиналните кубилици в момента ми се струва, че натоварването при задната втулка на шока(тази, която прави свръзката със задния триъгълник) е прекалено голямо и е възможно съвсем скоро да се отвори луфт там.
А пък ако никое от гореизброените не се случи, от претоварването може да се спука, по дежурство, заварката на задния триъгълник, долу, при окачването, както се случи с рамката на shotlandetsa.
Бтв, Quick, от колко време караш Ф5 така?Предполагам от скоро?Или от отдавна и просто не си го мъчил много?
Изображение
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот Makintier » Съб Юни 10, 2006 4:26 pm

[quote="novice"]

Малко ми е съмнително, че ако се направят нови кубилици(при свалянето на средното движение надолу) и челото "увисне" (буквално) на тази 170мм вилка, много скоро след това ще се появят и първите пукнатини.Това си е мое мнение де, не е задължително да се случва.
А с оригиналните кубилици в момента ми се струва, че натоварването при задната втулка на шока(тази, която прави свръзката със задния триъгълник) е прекалено голямо и е възможно съвсем скоро да се отвори луфт там.
А пък ако никое от гореизброените не се случи, от претоварването може да се спука, по дежурство, заварката на задния триъгълник, долу, при окачването, както се случи с рамката на shotlandetsa.
Бтв, Quick, от колко време караш Ф5 така?Предполагам от скоро?Или от отдавна и просто не си го мъчил много?
[/quote]
Брато за което се дават повече от 1500 лв едва ли не се тормози много ;)
Не е важно да си пръв, важно е да си единствен!
Skype - Makintier
Аватар
Makintier
 
Мнения: 902
Рейтинг: 1641
Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 11:16 am
Местоположение: ... на третия етаж

Мнениеот novice » Съб Юни 10, 2006 8:00 pm

E, то може да го тормозиш колкото щеш, въпросът е докога ще издържи...:D;)
Изображение
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот biker-kj » Нед Юни 25, 2006 7:35 pm

Абе хора претръшках сигурно всички теми за Ф4 и Ф5 но така и не намерих чертежите върху които искам да работя на Linkage2 , моля ви някои ако ги има да ги постне или да даде линк да ги сваля!!!:beer:
Аватар
biker-kj
 
Мнения: 791
Рейтинг: 1941
Регистриран на: Пет Окт 28, 2005 8:21 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Нед Юни 25, 2006 7:46 pm

не я виждам, но тук би трябвало да я има:
[img]http://free.bol.bg/helixs//4-F5rr.jpg[/img]

от тази тема: http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=3060
разгледай я и друг път преглеждай по-обстойно списъка с теми
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот milger » Сря Юли 12, 2006 1:51 pm

Искам да питам, знае ли някой къде може да се намери задница за ф5, че един приятел спука тръбата при веригата. Завари я ама пак се спука. :bawling: И колко евентуално би струвало?
Аз си хапнем мръвка, ти си бръкнеш в джобчетата...
(народна мъдрост)
milger
 
Мнения: 112
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 16, 2004 2:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Сря Юли 12, 2006 5:54 pm

в Завода на "Веломания", мисля, че се намира на мястото на бившия Обувен завод, но не съм напълно сигурен - разпитай...
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот gada » Сря Юли 12, 2006 8:54 pm

Ем хора незнам,но и аз също не разполагам с много пари за колело и си мисля да си зема Драг Ф4..(цяло)предварително ще сменя някои части ...
54 килограма съм и си мисля че ще си паснеме.
Ще го карам в стил fr and dh...
кажете нещо по поста ..pls..:D :D :D
Благодаря ПреДВАРИТЕЛНО. :P
Изображение

nqmam net!!!
Аватар
gada
 
Мнения: 603
Рейтинг: 1223
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:25 pm
Местоположение: Софийско

Мнениеот bikerider » Сря Юли 12, 2006 9:26 pm

[quote="gada"]
Драг Ф4..
dh...
кажете нещо по поста ..
[/quote]


Казвам да се откажеш навреме, ако си цениш инвестициите - това колело не е предназначено за подобни неща.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот gada » Сря Юли 12, 2006 9:40 pm

:bawling: :bawling: :bawling: ееееее шо така немам повече пари за друго.....апа и става вьпрос за новата рамка и сьм се пак 54 кг.
Изображение

nqmam net!!!
Аватар
gada
 
Мнения: 603
Рейтинг: 1223
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:25 pm
Местоположение: Софийско

Мнениеот novice » Сря Юли 12, 2006 10:00 pm

Ааааааааа, я дайте някаква снимка на тоя нов Ф5?По-различен ли е от миналогодишния или си е пак същият?Нали щеше да е от друг производител?
Изображение
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот elfa » Сря Юли 12, 2006 10:29 pm

@novice ти още не си я виждал на снимка,а аз вече имах възможност да се кача на колело(сглобения вариант) на Drag F4 2006 за около 30секунди:D(за това не ме питайте за впечетления от рамката)!Колелто си го взе един приятел преди няколко дена, но в Сливен.
[url=http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor/2006419132225_F4m.jpg]Снимка [/url] имаше отдавна в [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11129&whichpage=3]Важна тема: Drag F6[/url] !Рамката, на която се качих е идентична с тази от снимката!Единствено впечеление, което имам върху рамката, е че има проблем да побере TIOGA Factory DH 2.1(но това ми го каза един приятел...), а колелото се продава(в stock вариянт) с нея и за това лично не вярвам, че има такъв проблем!!!Моята рамка Drag F4 2005 няма такъв проблем, за къкъвто ми беше споменато, със същата гума;)!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот gada » Чет Юли 13, 2006 12:06 am

а да кажа само,питам за тази ramka [img]http://i.data.bg/06/07/13/31431_orig.jpg[/img]
и каква е разликата дали е по-добра или по-лоша от тази [img]http://i.data.bg/06/07/13/31432_orig.jpg[/img]
плс комент !!!
Изображение

nqmam net!!!
Аватар
gada
 
Мнения: 603
Рейтинг: 1223
Регистриран на: Съб Апр 15, 2006 11:25 pm
Местоположение: Софийско

Мнениеот novice » Чет Юли 13, 2006 2:19 pm

@elfa, Ф4 съм го виждал и на снимка, и при Нина(която на провокативния ми въпрос, ми отговори, че рамката била на втулка :D:rofl::rofl::rofl::rofl:).[b]Новият Ф5 [/b]обаче не съм го виждал и понеже tailor беше казал, че 1 от рамките щял да я прави друг производител и щяла да бъде по-качествена, та затова се интересувам от [b]новия Ф5[/b].Щото Ф6 според Нина немало да има...
ПС:Не че ще си купувам въпросната рамка/колело, просто се интересувам.
Изображение
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот elfa » Чет Юли 13, 2006 2:28 pm

Аз смятам, че това което показах в предишния си пост е рамката от новия производител(май първата, откакто Drag работят с него)!Не съм сигорен в това , което написах, но поне по-логика би трябвало да е така:D!

Edit:Рамките Drag F4 и F5 за 2005 са идентични, за настоящата 2006 смятам, че пак ще е така!Ще са с различни имена в зависимист от окомлектовката на bike-а, както беше през 2005 и още продалжава...Поправете ме, ако бъркам и аз не съм 100% сигорен в тава което пиша, но смятам, че трябва да е така!Айде tailor да хвърли лъч светлина над мислите ни:D!
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Следваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 86 госта