Drag F5???

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Drag F5???

Мнениеот smislenov » Вто Яну 10, 2006 3:45 pm

Искам да ви питам според вас кои компоненти на базовия модел плачат за смяна ако искам да използвам колелото за freeride. Попринцип за тва го дават тва колело ... ама аз да си питам :bouncy:<s></s>
smislenov
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 2:53 pm

Мнениеот C_Mo » Вто Яну 10, 2006 3:53 pm

От http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=10969

[quote]
- рамката не е за скокове, спускане или друг вид изтърбушване.
[/quote]
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Вто Яну 10, 2006 4:18 pm

Ако говориш за сериозно практикуване на фрийрайд, дори да не е екстремен, по-добре събирай пари за друг тип колело.
Ако имаш предвид лек фрийрайд, тогава го карай така и сменяй частите като им доде времето с по-добри. Задният амортисьор е добре още в началото да го смениш с такъв, който има маслено смекчаване.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот smislenov » Вто Яну 10, 2006 4:53 pm

Чудно ми е след като не става за freeride защо подяволите от драг го дават като колело за freeride :(!:
Какъв заден амортисьор би бил добър избор и колко пари отгоре ще ми струва?
Казваш да се ориентирам към друг велосипед ако искам да карам freeride. Какъв например ?
smislenov
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Авг 26, 2005 2:53 pm

Мнениеот Admin » Вто Яну 10, 2006 5:10 pm

Не мога да ти кажа защо производителят го е кръстил така, но вероятно защото много хора под фрийрайд разбират по-леките му варианти. Той затова става.
Заден амортисьор аз не мога да ти препоръчам, нямам достатъчно лични впечатления. Прочети в ЧЗВ темите за X-Fusion и DNM (те са сред по-достъпните като цена), използвай търсачката да намериш нещичко за тях и за Manitou Metel (той пък е по-добър като работа, но по-скъп).
Ако ще караш фрийрайд както си трябва, тогава ти трябва байк с повече ход и по-здрави компоненти и рамка. Dragomir Diesel, Dragomir DH, RAM FR, Scott High Octane...
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот mih » Вто Яну 10, 2006 6:07 pm

[quote="smislenov"]

Чудно ми е след като не става за freeride защо подяволите от драг го дават като колело за freeride :(!:
Какъв заден амортисьор би бил добър избор и колко пари отгоре ще ми струва?
Казваш да се ориентирам към друг велосипед ако искам да карам freeride. Какъв например ?
[/quote]

ако все пак се спреш на тази рамка горещо ти препоръчвам да сложиш въздушен шок (поради прогресивната работа) или ако ще е маслен - да има настройка на прогресивността, понеже рамката работи регресивно и стига края на хода си твърде лесно.

колкото до рамка за freeride - има много рамки за целта, но повечето трябва да си ги поръчаш отвън. Но ако исках да я взема от България, аз лично, при наличие на повечко пари, бих си поръчал например IronHorse от серията 7 point от пловдивското братство или ако държиш и марката да е българска - RAM FR или евентуално RAM AM - и за двете рамки има добри отзиви.
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот Ozzie » Вто Яну 10, 2006 7:00 pm

[quote][b]admin[/b]
...и за Manitou Metel... [/quote]

Но пък най- късия такъв е 190 мм. Справка [url=http://onedistribution.com/index.php?loc=bike&vendorid=37&s=68e3c2c7a14c952e5bfbd3ffa04feb11]One distribution.[/url] А 190 мм. шок за тази рамка си е множко. ;)
Подкрепям [b]mih[/b] за пневматичния шок.
@One distribution: От разглеждането на каталога на Answer за 2005г. ми е останало в ума, че Metel е само за OEM, а не за after market...:popcorn:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот C_Mo » Вто Яну 10, 2006 7:09 pm

[quote="Ozzie"]
@One distribution: От разглеждането на каталога на Answer за 2005г. ми е останало в ума, че Metel е само за OEM, а не за after market...:popcorn:
[/quote]

Явно разглеждаме различни каталози ;)
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот elfa » Сря Яну 11, 2006 2:46 pm

Аз имам такава рамка, много си я харесвам, но признавам, че имам и по-добри и много по-добри от нея!!!Рамката ми върши много добра работа и се е моя:D!!!Имам един въпрос и за няе и реших да го пусна тук, а не да отварям нова тема, дано smislenov не се сърдиш!!!Та карам я отзад с дискова спирачка Механична дискова спирачка Deore Shimano BR-M465 с ротор 160мм и искам да питам дали побира 185мм и 203мм и както тези размери посредата разбира се, защото в Screambikes пише, че е побира дискова спирачка по международния стандарт, но не съм сигорен интересува ме най-вече до 190мм и разбира се и нагоре!!!???
elfa
 
Мнения: 591
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Съб Юли 02, 2005 10:42 pm
Местоположение: Bulgaria, Sliven

Мнениеот Admin » Сря Яну 11, 2006 3:45 pm

Преди време имаше тема за това какъв диск побира рамката отзад и собствениците на F4/F5 се чудеха дали диск 185мм ще влезе без проблеми. Така че за 203мм забрави! Тогава никой не отговори със сигурна информация на въпроса, така че ако някой вече има впечатление, дано ги сподели тук.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Ozzie » Сря Яну 11, 2006 7:00 pm

За съжаление по начина по който е направена рамката, дори и 185мм. ротор не може да събере отзад. Пробвано е вече. Така че "Веломания" да вземат някакви мерки да си оправят грешката. Не е логично "Climber" или "Ontario TE" да побират 8" ротор, а F 4/F 5 не. :agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот gladstone » Сря Яну 11, 2006 8:49 pm

[quote="Ozzie"]

За съжаление по начина по който е направена рамката, дори и 185мм. ротор не може да събере отзад. Пробвано е вече. Така че "Веломания" да вземат някакви мерки да си оправят грешката. Не е логично "Climber" или "Ontario TE" да побират 8" ротор, а F 4/F 5 не. :agree:
[/quote]


Е то като като ги побират 8"-овите ротори, все едно успяват да задържат апарата където му е мястото за дълг период от време :lol: (поне не и бб7-ци). Абе с 2 думи ако някой ще, чете от тука засъвети за подобрения на настоящи рамки - зЕмете подсилете ушичките, да не са само за красота ;)
gladstone
 
Мнения: 831
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Юли 07, 2004 11:08 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот nikitzo » Чет Яну 12, 2006 1:42 am

Незнам за какво става дума, ама аз си карам/спирам НТ1-то със 185 мм ротор отзад повече от 1500 км и ушите са си на мястото и заварките са цели и главината не се разхлабва.
Но като ми ги слагаха ми казаха "Ако знаеш в какво се забъкваш самооо!?!?!" - Е вече знам и съм доволен. :^:
Аватар
nikitzo
 
Мнения: 1602
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Чет Мар 13, 2003 9:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Чет Яну 12, 2006 2:30 am

зависи от карането ,има 1500 км:angel: има и 1500км:dgrin:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта