Nymphetamine написа:С DH-ориентация го замислям. Струва ми се 40мм лапа ще ми е по-добре, а 710 кормило май ще е твърде дълго и смятам да се спра на 680мм. За курбелите... привлича ме присъствието на башгард при 175 милиметровите.
Nymphetamine написа:С DH-ориентация го замислям. Струва ми се 40мм лапа ще ми е по-добре, а 710 кормило май ще е твърде дълго и смятам да се спра на 680мм. За курбелите... привлича ме присъствието на башгард при 175 милиметровите.
Nymphetamine написа:Е, аз съм и по-дребен, предпоалгам, че по-къса лапа ще ми е по-удобна, най-вече от гледна точка на изнасянето назад. Кормилото... още не мога да преценя. За курбелите ми казаха, че има налични само 170 и 175.
TOYAGA написа:Малиии...
codename47 написа:я кажете спускачите че ми е интересно като сте застанали до колелото на какво ниво ви идва кормилото-примерно около пъпа, гръдната кост или още по-нагоре, знам че това зависи от много фактори-издигане на кормилото, дължината на челото, axle to crown на вилката, спейсърите под кормилото....Интерсно ми е защото за високи хора тая голяма височина не се постига лесно
HepBeH_XaMcTep написа:При спускане печелиш по-голяма маневреност .
Admin написа:HepBeH_XaMcTep написа:При спускане печелиш по-голяма маневреност .
Ъъъ, печелиш повече стабилност, ама с широко кормило повече маневреност... няма такъв филм
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта