vpravov написа:Ехооо..."Институциите" : Европроектче. Задгранична командировка за обмяна на опит(може и не само една). Няколко хиляди лева за изготвяне на самия проект(на близка фирма естествено). Няколко хиляди лева за проектиране на багажника(на близка фирма естествено).После няколкостотин хиляди за самите багажници, че и монтирането им(на близка фирма естествено). Пъчене по медиите, колко ни е модерна столицата, съответно овации. Ние доволни, вие сити...
TheAnimal написа:Научи се да приемаш градивна критика.
TheAnimal написа:Защо направо не си признаеш, че си осъзнала че тази работа не ти е по силата?
Искаше мнение, получи го. Не разбирам защо джавкаш, а и не ме интересува. Научи се да приемаш градивна критика.
Ако наистина искаше да направиш нещо, най-малкото щеше да пуснеш анкетата в точния раздел, където повече хора ще и обърнат внимание.
Няма повече да ти отговарям на постовете, мързи ме да се занимавам.
Ще продължа да наблюдавам темата с интерес. Много ще са радвам да ми натриеш носа, като покажеш на мен, на себе си и на обществото ни, че си сериозен човек и довършиш това което си започнала.
BoyanaSha написа:Ситуацията е следната: Аз като засегната от цялата драма с недопускането на велосипеди в градския транспорт искам да предприема нещо по въпроса, а именно да подам проекто-предложение до общината. Мисля, че ако то е достатъчно добре и ясно аргументирано и подкрепено от мнението на максимално количество велосипедисти - в общината ще му обърнат внимание.
BoyanaSha написа:====Аз като засегната от цялата драма====
Insight написа:BoyanaSha написа:====Аз като засегната от цялата драма====
Аз лично веднага се извинявам за саркастичния си пост по-горе и намека за финансова заинтересованост, щото съм пропуснал явно някъде, че сте ЛИЧНО засегната.
Та колежке (нали мога да ви наричам така?) Боянаша, кога за последно качвахте велосипед в автобус за Витоша, че се оказахте в групата на засегнатите?!
puleto написа:Също така "наказанието" от три лева ще е все пак някаква спирачка срещу злоупотреби. Така е изграден самолетния транспорт за свръх багажа и за кубирането на каргото и целта с билета е по- достижима в общ план. Едновременно с това велосипедиста ще е спокоен, че може да разчита в случай на нужда да ползва легално транспорта. Що касае качването на Витоша решението е още по- просто. Сигурен съм, че може да се наеме частна фирма и в събота и неделя да се плаща на автобус да качва хора до горе. Просто е въпрос на организация и цена. Може да се говори даже и със СКГТ за организиран превоз.
BoyanaSha написа:Така например автобусите, които пътуват до Витоша се пълнят само сутрин до 12 и следобед след 5. През останалото време (както и в почивни и празнични дни) те изпълняват маршрута си почти или напълно празни, ако именно по това време превоза на велосипед е позволено, велосипедистие няма да са дискриминирани, както до сега.
mariko написа:Кога и къде можем да се запознаем с цялото предложение?BoyanaSha написа:Така например автобусите, които пътуват до Витоша се пълнят само сутрин до 12 и следобед след 5. През останалото време (както и в почивни и празнични дни) те изпълняват маршрута си почти или напълно празни, ако именно по това време превоза на велосипед е позволено, велосипедистие няма да са дискриминирани, както до сега.
Точно тази клауза не би довела до нищо положително, според мен. Не знам дали някой е правил подробни проучвания кога и как се ползват автобусите от колоездачи, но според анкетите тук, предпочитаният час запътуване към Витоша е сутрин между 9,00 и 10,00, което не е изненадващо. Разрешение за качване в автобуса между 12,00 и 17,00 ще означава, че поне в едната посока ще се наложи да се придвижваме на собствен ход или отново до невъзможност за използване на автобус. Друго възможно развитие на ситуацията е да се пренебрегне изобщо часовия диапазон и да се ползват автобусите целодневно, в нарушение на евентуално приетата поправка.
В момента всички планински линии се движат на голям постоянен интервал и да се качи човек в тях дори и да е тръгнал пеш нагоре е трудно, защото се събират много хора. Със забрана за качване на колела сутрин и вечер този проблем не би отпаднал за пешеходците, а колоездачите не биха били улеснени с нищо. Един разумен вариант е да се пускат допълнителни коли в пиковите часове сутрин и вечер, а не да са през 40-60мин.
konopr написа:Да, но в сутрешните часове е най-пълно с туристи и ще е много по-сложно да се направи нещо за сутрешните часове. Виж в следобедните часове рейсовете като са празни е много по-лесно да се измисли нещо. Така че най-лесното е да се махне забраната за следобедните часове - няма да трябват допълнителни рейсове.
Аз напълно те разбирам, но варианта със сутрешните часове изисква доста по-луксозно решение, за което СО едва ли ще има пари. Така, че ако настояваш на това луксозно решение, дай повече идеи, как да се реализира и финансира.
mariko написа:konopr написа:Да, но в сутрешните часове е най-пълно с туристи и ще е много по-сложно да се направи нещо за сутрешните часове. Виж в следобедните часове рейсовете като са празни е много по-лесно да се измисли нещо. Така че най-лесното е да се махне забраната за следобедните часове - няма да трябват допълнителни рейсове.
Аз напълно те разбирам, но варианта със сутрешните часове изисква доста по-луксозно решение, за което СО едва ли ще има пари. Така, че ако настояваш на това луксозно решение, дай повече идеи, как да се реализира и финансира.
Самият "конфликт" с ползването на автобусите е именно заради пиковете в сутрешните часове за нагоре и в късния следобед за надолу. Ако искаме да има трайно решение на проблема е необходимо да се съсредоточат усилията именно в там.
Дала съм една идея, hitar_potter е дал друга, която може и да се съчетае с моята. Не разполагам с данни да направя нещо по-добро, но ето- има човек, който иска да проучи нещата и да направи предложение на общината как да се реши проблема. Нали се тръси компромис- това означава всяка страна да направи отстъпка, за да получи някаква облага в замяна, така че и двете страни да са доволни. За мен лично хипотетичното разрешение да се возя в автобус за Витоша между 12,00 и 17,00 не попада в тази категория, защото ако стане факт нашите искания ще са теоретично изпълнени, а практически няма да имаме никаква облага, че са ни разрешили да ползваме автобусите в часове, в които те не са ни нужни.
mariko написа:VIP-услугите предполагат някакви екстри, от които не се ползват останалите, които не заплащат по-високата цена. Аз в момента за други екстри, освен за качване с предимство в превозното средство не се сещам, а това е ясно, че няма как да стане. И ще плащаме 4лв за нещо, за което онези с бидоните с кисело зеле плащат нищо или 1лв. Та ви се чудя на акъла да искате да плащате 4 пъти по-висока цена.
За превоз в метрото е 1лв билета за колело пак по силата на същата тази наредба, в която просто някой е пропуснал да обнови и частта за автобусния транспорт.
iPop написа:Значи трябва да продължим натиска да ни допускат с колела само срещу един лев. В крайна сметка едно колелото не е чак толкова обемно
konopr написа:Иначе ако си говорим за автобуси, не са много моделите, които стават за катерене - особено важи за новичките лачени автобусчета, които даже май са автоматици повечето. За разлика от тях жълтия MAN може да тръгне по нанагорнище и на 3та предавка. MAN-овете са железни, подозирам, че и късите стари Икарусчета също
mariko написа:VIP-услугите предполагат някакви екстри, от които не се ползват останалите, които не заплащат по-високата цена. Аз в момента за други екстри, освен за качване с предимство в превозното средство не се сещам, а това е ясно, че няма как да стане. И ще плащаме 4лв за нещо, за което онези с бидоните с кисело зеле плащат нищо или 1лв. Та ви се чудя на акъла да искате да плащате 4 пъти по-висока цена.
За превоз в метрото е 1лв билета за колело пак по силата на същата тази наредба, в която просто някой е пропуснал да обнови и частта за автобусния транспорт.
А и 4лв е беше цената само за 66. В останлите линии се пътуваше пак с втори билет или кой както си изтълкува неяснотите по наредбата.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта