EvoX написа::beer: Meрси
Това масло подходящо ли е? Какво ти е мнението за спрейовете? Ако попадне върху рамката проблем ли е, че ми е нова?
ivan_251 написа:Веригата е един от най-важинте компоненти в цялото колело.
novice написа:Абе хора, кви гресове, кви сешоари, кви газове ви гонят... Има си масла специално за верига с подходящия вискозитет, това е едно от тях: http://screambikes.eu/bg/smazki-i-pochistvashti-preparati/8634-maslo-s-teflon-weldtite-tf2-plus-75.html И не е скъпо!
Ползвам го от години и нямам ядове. На тези, дето си свалят веригата 12х в годината, да ви питам, колко пъти я късате, ако няма звено за бързо снаждане? Щото тя веригата не е направена да я отваряте за щяло и нещяло с машинката. Чисти се съвсем успешно на велосипеда с машинка. В машинката се налива почистващия препарат и се чисти. Или с четка за зъби в някаква пригодена за целта ваничка с разтвор.
Смазва се по малко, равномерно и често, така че да седи нито суха, нито накисната в масло и да прави цялата задна капла барабар с гумата бербат от излишно масло и прах пръскайки го при движението и. Това е.
Bace_kz написа:Защо не си купиш едно свързващо звено 5-6 лв + някаква смазка течна смазка 8-12 лв, един обезмаслител / аз ползвам Meglio/ 4-5 лв. Взимаш някакъв съд с широко гърло, слагаш веригата в него и сипваш обезмаслител, така че да покрие цялата верига, веригата се кисне в обезмаслителя докато не караш, но не повече от 20 часа, след това я извадиш я измиваш обилно с вода, монтираш я, слагаш смазка и забърсваш излишното с един парцал Не е сложно и аз лично с една смазка и обезмаслител карам по един сезон, даже ми оставя и обезмаслител да си почистя и други компоненти по велосипеда.
compira написа:Просто хващам с едната ръка водоструйката, а с другата единич педал и въртя като се цела във веригата някъде до венците на средното (като по-безопасно за чуствителни лагери) и издухвам всичката гадна мня
Factory Lube
New chains come pre-lubricated with a grease-type lubricant which has been installed at the factory. This is an excellent lubricant, and has been made to permeate all of the internal interstices in the chain.
This factory lube is superior to any lube that you can apply after the fact.
Some people make the bad mistake of deliberately removing this superior lubricant. Don't do this!
The factory lubricant all by itself is usually good for several hundred miles of service if the bike is not ridden in wet or dusty conditions. It is best not to apply any sort of lube to a new chain until it is clearly needed, because any wet lube you can apply will dilute the factory lube.
[This type of lubricant, like wax, needs to be heated during application, but it could be applied at home or in the bike shop too, if available -- John Allen]
Boyan1984 написа:И курбан за здраве на веригата, най-важното от всички неща.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта