Така, започвам от манията по дебелите вилки, тя манията е същата като по големите цици или големите джанти. Много исках да оборудвам 26-тичката със яка вилка поне с 35мм стеншъни и вече е факт. Намерих вилка Зерон, по принцип не съм фен на марката, но се очаровах много и впечетления ми са отлични. Механичния Зерон печели място в сърцето ми, първо че изглежда чудесно на външен вид и второ, че втулките вътре са много добре измислени, нищо общо с евтините модели.
Така, какво се оказа, че трябва да вкарам вилка 29 150 ход 110х15 в моето колело което е с прав стержън и е 26. Разбрах, че има специални чашки за целта да мина на конус вилка, взех и набих само долната чашка тъй като горната ми е с капсулован лагер, всичко си пасна, движи се супер и няма луфтове. Самата вилка е отворих, намалих и дължината, също и пружината отрязах, нямаше как да оставя заводската дължина, щеше да карам щъркел вместо Сингъл-самолет. Всички екстри на вилката ги изкормих, заключване, прелоулд, рибаунд, такива неща на мен грам неми трябват. Също така напълних във всеки ботуш по 100мл масло елф w10 и ако бях оставил въпросните екстри, вилката щеше да тече като лейка, сега всичко е затворено, навих любимата тефлонова лента навсякъде, маслото си е вътре и си върши работи. Дължината на вилката е като дължината на старата, позицията не се промени.
Така, то хубаво но трябва и капла и сега какво, като имам перфектните капли,..... мислих мислих та реших, ще правя нови капли предна и задна. Много си харесвам задното СУПЕР ДЖЪМБО с неговите 4 см ширина, но пусти дявол няма вече такива шини наблизо, няма как да направя и предната еднаква със задната. И за жалост трябваше да се разделя с текущия комплект. За новите избрах отново Джъмбо шини 30мм с жълтия надпис с двойни капси за спиците, знаех че са здрави и ще мога спокойно да се спускам с тях. Предната главина избрах да е Шимано Деоре 110х15, а задната Деоре м525, черни спици, сребърни нипли, на тва как му се викаше, аа да пълен ХИТ хаха.
И накрая стана една камара пари, ноооо заслужено дадени, вилката Зерон наистна е 2 измерения пред РСТ Дърт, страхотна работа, няма шум от пружина, няма лопане при каране на задна гума. Екстра се получи и за капак, дадох 2-те стари капли с вилката на един пич с C1 за без пари и както се казва в приказката КЕФА ЦЕНА НЯМА