В този форум публикувайте теми от следните видове: 1) Връзки и коментари за видеоматериали (клипове, пълнометражни филми и т.н.), свързани с колоезденето. 2) Теми, в които основната идея е да се пускат снимки с някаква определена тематика. 3) Теми, в които хората показват новите си велосипеди и компоненти, получават поздравления за тях и т.н.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 500 / 700 / 5
Благодаря на всички, да ви се връща тъпкано. Днес сложих и един ротор Г3 203мм отпред и смятам за известно време да се кротна. За в бъдеще ако финансите позволят може да се сдобие и с една лисица. Засега толкоз, усещам, че в последно време попрекалявам със снимките, но това са едни от последните надявам се.
Много безаварийни километри на всички пожелавам, сезона идва.. пак
@ penmark Мерси, а Антон го завличам по баирите в най-скоро време (ма ще си караме и шосе няма как ). @ joropc @ eMcKu Прав си, благодаря, че го забеляза. Причината, е че преди бях с 3 плочи и беше настроен перфектно. След махането на 3тата обаче само ограничих декланшора, през ум не ми мина даже за височината. Ще бъде поправено още утре.
Браво за колелото, много е хубаво! А дерайльора не го пипай, ако работи добре. Най-вероятно ще си създадеш само ядове. А като гледам снимката, тоя модел въобще не може да слезе по надолу.
GT /Gary Тyrnar/ е една от най яките светвни марки.рамките са им прочути с издръжливостта си.се пак правят и бмх.много ми е чудно защо нямат представителство в българия имат много ефтини и качественни велосипеди и биха се продавали отлично.оригиналната боя аз не бих я пипнал виждал сам GT-та на по 20 години и боята винаги им е била отлицно състояние.GT е култува марка... u е запазена марка за вело-хулиганите и вело бандите в Германия .с здраве и емоции положителни да си го караш !
Извинявай за спама,но моя съвет е да намалиш ротора на тората,защото може да си замине.Така погубих моята пред НДК с точно такъв ротор. Честито,много добре е станало да си го караш и то да те слуша.
Луд умора няма,само се поти!!! 08 осем 594 едно 596
Ами колелото на живота ме завъртя и пак ме спря на GT Avalanche. Колелото премина през това онова и смятам да сменя задна капла, курбели и да приключвам за този сезон.