От Шамони до Цермат на две колела ...

Форум за обикновените карания в тесен приятелски кръг или пък такива, в които основната цел е човек да си намери компания за 1-2 дни. Хората, членуващи в клубове или неформални групи, също могат да публикуват индивидуални карания в случаите, когато не става дума за обичайните разходки с други членове на групата.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 500 / 500 / 5
Правила на форума
В различните форуми и подфоруми на раздел "Мероприятия" действат особени правила, които можете да прочетете в тази тема, т. ІІІ.

Напомняме на всички потребители в раздел "Мероприятия", че в рамките на МТБ-БГ има Календар на събитията, който включва дори и индивидуални карания, стига инициаторите им да желаят това, т.е. да са вписали карането си там. По принцип в Календара ще намерите всички състезания и официално организирани карания. Календарът е на този адрес: http://www.mtb-bg.com/index.php/events/calendar .
Повече подробности за Календара можете да научите от тази статия: http://www.mtb-bg.com/index.php/other/o ... 7-calendar

От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот taurus13 » Сря Фев 15, 2012 3:38 pm

Admin: Темата бе преместена тук по изричното желание на инициатора на това каране, joropc.

Тъй като никой не пожела да направи тази тема, очевидно пак ще съм аз. Виждам че има доста зарибени по идеята на Жоро, която очевидно ще се осъществи с повече и по-малко СКА присъствие, затова намирам за удачно да си има отделна тема, тъй като вече излиза от рамките на мечтанията и върви към реализация. Не се съмнявам, че темата ще се напълни с коментари, планове, списъци на инвентар и пр., а надявам се накрая и снимки и впечатления. В по-долните постове ще откопирам по-важните моменти от другата тема, а нататък сте вие. :)
За да остане темата четима, желателно е да се избягват безмислени, спамърски постове, което не значи, че трябва да бъде и справочник - пишете си, ама все пак да е свързано с темата. Т.е постове като "ей как ви завиждам за това...." не са много желателни.
Последна промяна taurus13 на Сря Фев 15, 2012 10:16 pm, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот taurus13 » Сря Фев 15, 2012 3:38 pm

Мястото в другата тема откъдето започна всичко...

joropc написа:http://glasgowmbc.wordpress.com/2011/09/25/chamonix-to-zermatt-ride-report/
http://rothar.com/words/?page_id=291
http://www.greentraveller.co.uk/mountai ... ix-zermatt
http://www.endoftheride.com/2009/chamonix-to-zermatt/
Търся си дружка/и.. за края на юли, като идеята е да се приберем за ПВ6.Както някои знаят, в момента имам проблеми с единия крак, но провеждам лечение, което се надявам да излезе успешно и да се "класирам" за едно такова каране.Фирми, които организират каране по въпросния маршрут, взимат от 700 до 1100 евро, като в тази цена ти е включен водач, съпътстващ превоз за багажа и храна+спане.Понеже имам известен опит си мисля, че маршрутът може спокойно да се организира и без такава фирма, за доста по-малко пари, демек.." всичко на гръб", защото се кара само по узаконени байк пътища и пътеки, което си е важно за Алпите заради проблемите с местните власти относно карането на колело в някои части на планината.Всъщност, това е най-готиният байк маршрут в Алпите, от който редовно гледаме разни снимки и въздишаме.Ясно е, че говоря за каране от подножието на Монблан(Шамони), до подножието на Матерхорн(Зермат).Прави се за седем осем дни и теренът си е типично алпийски, с всичките си красоти, трудности, уникални гледки и невероятни сингълтракове.В момента проверявам как ще стоят нещата И за евентуално палаткуване, но да видим....Иначе там места за спане бол, и по-скъпи, и по-евтини.Колата се оставя в Шамони и след седмица, когато се пристигне в Зермат(Швейцария) се хваща тренът обратно до френско
Транспорт до Франция имам за трима души, барабар с колелетата.След някой друг ден ще съм напълно наясно и с бюджета.Твърдо съм решил, че ако не се намери желаещ...тръгвам сам. :wavey:
...аааа, забравих да кажа, че имам най-добрата топо карта на GARMIN за този район на Алпите, в която го има и въпросният трак.Не,че без GPS човек ще се загуби, но си е по-друго.
Мисля си, че само неблагоприятна метеорологична прогноза, което там не е рядкост :) , може да осуети карането.



joropc написа:Познавайки манталитета на западняците по хижите в този район, съм сигурен, че дори и да няма места някъде, никой няма да те върне.Сега, може да се наложи да спиш в столовата на пейката, но хората ще те приютят.В този ред на мисли е ясно, че спалният чувал си е част от задължителната екипировка, нали... ;)
....крайният срок....ами, няма краен срок.Първо трябва да се "заплюем" кои ще ходим.Ясно е, че е далеч и никой не може да потвърди на 100%, но все пак, трябва да има информация за приблизителната бройка на участващите, дори и по-късно някой да отпадне, поради лични или други причини.
За точния бюджет ще си отнеме малко време, но "дерзаем".. :)
Пичове, аз отидох и се върнах до базовия лагер на Еверест, дето е на другия край на света за под 1400 долара...е.аа ги в Алпите. :D



joropc написа:Последна зарибявка и спирам. :D
Изображение
Изображение
Държа да уточня, че въпросният маршрут не е ТРАНС АЛПС, което някои наричат "Транс Асфалт", демек тук си е живо МТБ, с мнооого малко асфалт.



joropc написа:http://www.viamichelin.com/web/Itineraires?strStartLocid=31MzU1bzEwY05ESXVOamsyTkRrPWNNak11TXpJMk1ERT0=&strDestLocid=32NDJ2a2E1NzQ0MDAxMGNORFV1T1RJMU16UT1jTmk0NE5qazNPUT09&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=0&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=false&isAvoidFrontiers=false&dtmDeparture=07%2F02%2F2012&distance=km&devise=1.0|EUR&indemnite=&carbCost=1.5&autoConso=6.8&villeConso=6&routeConso=5.6
Транспортни разходи и маршрут при автомобил, който гори нормално...не като моята кола :)

http://www.viamichelin.com/web/Itinerai ... eConso=5.6
По-евтин вариант на пътуване, но определено не си струва.Тук се избягват някои платени пътища, но пътуването е "три години, девет дена"

Както ще видите(в двата линка) тук са включени всички винетки, такси, магистрали и ориентировъчна цифра за горивото с актуални цени на бензина в Европа с днешна дата.Сумата е за ЕДНАТА ПОСОКА.

Ама много давате зор, чакайте малко, както казах всичко ще се изясни...малко търпение, де.. ;)
*)Кликнете на картата за повече подробности и разгледайте описанието на пътя под нея.

Понеже пътувам често с автомобил из Европа, показанията на Виа мишлен са почти абсолютно точни...проверено!


joropc написа:Всички тези писанки са за състезанието Транс Алпс, въпреки че някои неща не виждам как ще станат(например 7 кила раница) ги поствам тук, защото има и важни неща.То нашето каране ще е съвсем различно, но все пак...:

Condition
a high degree of fitness is a prerequisite for a successful Transalp expedition
a high degree of stamina is required
at least: 2000 kilometres with MTB/racing cycling in the season prior to starting a Transalp crossing
general rule:
you should manage a bike tour of about 80 - 100 kilometres in a average speed of about 15 -20 km/h without problems;
you should be able to control your bike at high speeds especially on dirty and stony roads
you should have already done at least one tour with an elevation gain of about 1000 metres with a backpack of about 7 kg

Mental preparation
you have to know what is expected to you:
you will have to push the bike during certain stages of the crossing
the bike will need to be carried for short distances; you should already eliminate all periods longer than 15 minutes in your tour planning
that's why: obtain information, for example over the internet, because there you can direct questions to experienced Transalp riders
ask your questions in the german IBC-Forum http://www.mtb-news.de/forum
in the category "Reisen, Routen und Reviere" you can also ask in english
critically assesses the tour-reports of other people; keep in mind that it is your own capability that matters and not that of other Transalplers
many "dream - singletrails" with a backback are impossible to drive - 400 metres pushing the bike downhilll while it is raining makes no fun

Nutrition
listen to your body; it tells you exactly about nutrition in extreme situations
breakfast: as much and whatever you 'd like to eat
at lunchtime: eat sufficiently, but keep it light (noodles or soups; no beer, no meat)
during the trip: bananas, energy bars, etc.
make sure you drink plenty of water (water is seldom a problem in the Alps - as you can drink from streams )
advice: overnight stay: if it' s possible always book half board; you generally get plenty to eat at a resonable cost

Bodyweight
every kilogram you have to carry uphill - tip:fast before the tour starts
I've had good experiences with fasting; before Transalps I reduced my weight about four to five kilograms during a fast week; this almost compensates for the backback weight
during the fastweek you can train a little bit
last date: end of fasting 2 weeks before Transalp begins

Mountainbike
these days a full suspension is the best choice;
however "air-suspension" can be problematic as they are difficult to repair on the road; continuing the trip is possibly impossible;
for that reason I worked an aluminium hoop from the wasteyard as a suspension Dummy (130 g) - see picture
meanwhile I reverted to steel spring suspension (better safe than sorry!)
bar ends are recommended as well as if you use Downhill - handlebars
if possible: 2 bottles - with bottle cages attached to the frame being the best choice;
tip: aluminium bottles by Sigg (the closing lid on the tip keeps the drinking noozle dirt free)
saddle with quick release skewers
very good mountain drive train: at the front - the smallest chain ring at least 22 teeth, at the back - if possible 32 teeth as maximum (better: 34 teeth)
before the tour starts check if the chain has stretched; change if necessary
don`t forget replacement brake linings; I made very good experiences with disc brakes (hydraulic system)
don`t use too light tires

Shoes/pedals
whether you use click pedals is a matter of personal preference; I never used them on my first trips.
however it is important to have sturdy shoes that protect the anke and enable you to walk the bike; necessary: test before
don't ever use new shoes on tour

Backpack
everything has to be transported in your backpack
bigger bags aren`t possible in the alpine terrain except small handlebars or frame bags
maximum weight including contents: 6 - 7 kilograms; necessary: test before
Transalp 2001: I finally reached 5,5 kilograms including backpack (a feeling like flying!)
I don`t recommend integrated drink - systems (Camelbag or others) because of weight
I'm using Deuter backpacks since 2000 and I am very happy with it
2000-2002: Deuter Trans Alpine 30 - 1200 g
2003-2004: Deuter Trans Alpine 25 - 1100 g
2005: Deuter Speed Lite 30 - 850 g plus extra raincover - 80 g

Bicycle computer
basic equipment, absolutely necessary
my tip: Sigma - unfortunately still without altimetry

Altimeter
in my opinion also absolutely necessary
I think it is also important like a bicycle computer;
they are used for orientation and are helpful for your own mentality (general rule: 400 - 500 metres of altitude uphill per hour)
my tip: models of Ciclosport (with memory and PC - analysis), e.g. HAC 4


Mobile phone/telephone
in the meantime the Alps are opened up almost area-wide for mobile communications - so do say the providers (it's only a joke)
one mobile phone per participant is useful for emergencies, e.g. if you lose sight of others at a downhill run (don`t forget a storage battery if it doesn`t work for a week without charging again)
however it is just useful if you made notes in the roadbook about the numbers of the regional mountain rescue and also of the alpine huts as well as the numbers of every participant
otherwise I use the particular phonecards of the country

Organisation
principles
use the experiences of other transalplers (tour reports in magazines or in the internet)
always assess critically these reports on the basis of your own eperiences, your demand of efficiency and also your capacity
every time take into account emergencies and bad weather situations
on the way inquire yourself in bicycle shops, alpine huts or ask a mountain guide;
information about special routes given by "only-wanderers" has to be taken with a pinch of salt
best travel - time: June - September according to the snow conditions I made good experiences with tours in September

Expenses
per tour-day: you can expext to pay 50-60 EUR for an overnight stay/meal in simple boarding houses or alpine huts
if you choose an overnight stay: if possible take half board
you can only safe money concerning the costs of drinks (take water and mix powder with you instead of buying a half litre sparkling apple juice for 3 EUR)

Overnight stay
here you have to decide whether you would like to stay in the valley that means in guest houses of the holiday resorts or in alpine huts in the mountains because this has got an influence on the route plan
I personally tend towards overnight stays in the valley
Pros valley:
hardly accommodation problems during the high season
you are in secure surroundings if there is a sudden change of weather over night
the uphill stage should be passed in the morning
medical supply is easier if there are health problems
Pros alpine huts:
you experience an incomparable nature event if the weather is nice
alpine huts magic has its own attraction
if you want to have an overnight stay at the alpine huts, you absolutely have to reserve an accommodation by telephone before the tour starts

Maps
on a scale of 1:50.000 is okay; if you have got a smaller scale it will be heavier, meanwhile I scanned many of the needed maps excerpts and I printed them in A4-sized paper (it saves absolutely weight)
Kompass-maps http://www.kompass.at
widespread almost everywhere, everywhere available
cover completely the German, Austrian and Italien Alps area
in new issues mountainbike routes are marked
disadvantage: partly too imprecise, bad orientation on the mountain ridge
summary for maps and how to buy by Amazon click here
if you take Kompass maps then: red broken lines are uphill/downhill mostly passages by pushing the bike; red dotted ways (as a rule only footpaths), not recommended
Italian Tabacco maps are very recommendable:
- very exactly, very good route descriptions
- mountain ridges and terrain structure are very detailed and clearly shown
- unfortunately you cannot find all areas in these maps
- address: CASA Editrice Tabacco, I-33010 Tavagnacco (Udine), Via E. Fermi 78, Tel.: 0039-0432-573822, Fax: 0039-0432-573823
- available for example in the internet shop of Deutschen Alpenvereins:www.alpenverein.de
swiss maps in the internet: http://www.swisstopo.ch
german special bookshops with maps on sale:
Gleumes & Co., Hohenstaufenring 47/51, 50674 Köln, Tel. 0221-211550, http://www.landkartenhaus-gleumes.de
Dr. Götze Land & Karte, Alstertor 14, 20093 Hamburg, Tel. 040-357 463-0, http://www.drgoetze.com
Schropp, Potsdamer Str. 129, 10631 Berlin, Tel. 030-235 5732-0, http://www.schropp.de
Geobuch, Rosental 6, 80331 München, Tel. 089-265 030
Alpina, Friedenstr. 4, 85609 Aschheim, Tel. 089-903 7655, http://www.alpina-buch.de
Versandbuchhandlung Jürgen Schrieb, Schwieberdinger Str. 10/2, 71706 Markgröningen, Tel. 07145-26078, http://www.karten-schrieb.de

Route plan
your own planning with the help of the maps is absolutely necessary, although you use reports of other participants, especially for the mental preparation
1500 - 2000 altitude metres are possible per day
not too long stages - biketime: 8.30 am - 4.00 pm, if possibly start earlier in the morning
you have to think about bad weather conditions
use forest streets, avoid broken footpaths
no fear because of little tar streets or cable - car systems in cases of bad weather

Roadbook
I plan my tours with the help of a self - developed roadbok based on an EXCEL table
easy calculation of the distances with the help of the maps; easy analysis after the tour - how you can comprehend the detail information of my tours on this homepage
meanwhile I create the height-profiles after the tours with the help of the recordings of the bicycle computer
example of a roadbook: open in new window

Packing list
don't carry too much with you!!!
max. 7 kg in the backpack including the weight of the backpack, 5,5 kg are optimal
possible with the help of the follwing packing list
open the up-to-date german list in new window: click here:
http://www.transalp.info/packlist.php
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ето и местата за спане по нашия маршрут:
Първа вечер: Chamonix-Франция-тук задължително спим на палатки.Има доста къмпинзи, които са за тая работа.
Втора вечер: Verbier-Швейцария-Това е някакъв зимен ски курорт
Трета вечер: Evolene-Швейцария
Четвърта вечер:Grimentz-Швейцария
Пета вечер: Eischol-Швейцария
Шеста вечер: Saint Niklaus-Швейцария
Седна вечер: Zermatt-Швейцария

Оказва се, че повечето спане е по разни селца, не на хижи, което от една страна е добре, защото по-лесно ще се намерят места за спане...или евентуално палаткуване(ако си вземем палатки, де :) )Пак казвам, че ще имам доста по-подробна информация, когато си дойде моят приятел от швейцарско.Според информацията на тоА фен горе, бюджетът за спане и храна на ден е около 50-60 евро.По този начин не мисля, че ще има проблем да "влезем" в парите, за които говори Иво, като включим и транспорт, разбира се.А фактът, че се спи в разни селца, говори за наличие на хранителни магазини, от които състезатели по Транс Алпс надали пазаруват, а там ще е по-евтинко.А ако след подробната проверка за местата, на които се спи, се установи, че в селцата(или около тях) има места за палаткуване, ще е супер.Верно, ще се натоварим като магарета, ама пък ще легне по-евтино.Давайте мения.. :agree: На мен лично не ми пречи кой от вариантите ще изберем.
А ако хептен закъсаме, по пътя ще има много крави, може да си дойм мляко или да убием една за месо... :D



joropc написа:Момчета, няА да катерим К2, бре.... :)
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Asen6o » Сря Фев 15, 2012 6:21 pm

Желая ви успех в това приключение, което ще е удивително 100%.
Много да снимате, ей. :beer:

:offtopic:
За Швейцария ви е нужна само лична карта т.е. ако ви е "изтекъл" паспорта, няма нужда да си правите нов.
За всеки случай може да се попита в посолството им тук, но когато аз ходих преди 2 години, беше така.
Аватар
Asen6o
 
Мнения: 726
Рейтинг: 1407
Регистриран на: Пет Сеп 05, 2008 1:18 am
Местоположение: София

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Съб Фев 18, 2012 11:48 am

Пичове, днес получих ТрансАлпс картата, която чаках три седмици.Да, но греда, картата не включва Швейцария :) ...ебати цирка.Нищо, сега пък имам ГПС карта на австрийските, словенските, германските и италианските Алпи и то лицензирана.Не се ядосвам много, въпреки че дадох доста пари за нея.Все някога ще й дойде времето.
Та така.....трябва ни Топо карта на Швейцария за Гармин устройства.В момента е излязла такава, която е и растерна:
http://www.garmin.ch/topo/de/
Последна промяна joropc на Съб Фев 18, 2012 7:44 pm, променена общо 1 път
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Сря Фев 22, 2012 12:47 pm

Хм, дали пък ситуацията няма да стане:"Тя кравата тамЪн се разгони, ама на бикът му се счупи к..а"?
Поствам линкът, който е дал rarekin в друга тема, и ще помоля някой, който е на ти с немския да разясни за какво иде реч, 'щото с гугъл транслейтър не разбрах нещата в подробности :)
http://www.swiss-cycling.ch/de/news/1763.html
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Фев 22, 2012 1:28 pm

Накратко:

Кантонът Берн иска да забрани свободното каране в планината и да може да се кара по черни пътища и тук таме някоя пътека. Швейцарското БКС работи това да не се случи. Имаше статия в розовото колело относно тази тема. Става въпрос само за този Кантон - вашия план минава ли оттам?
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3985
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Сря Фев 22, 2012 1:38 pm

Pr3d4t0R написа:.......

Данке! :)
Не, не минаваме през този кантон.Маршрутът ни е в тоя светлия най-долу-Valais.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cantons_of_Switzerland
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Сря Фев 22, 2012 8:06 pm

Здравейте, събратя /и сестрици/!
Жорка, благодаря ти, че ми издейства достъп до скрития форум на тази небезизвестна дружина. :beer:

По темата: Бързам да заявя принципно желание за участие. Има някои неизвестни около уреждането на отсъствието ми от работа през лятото, но се надявам да се намери решение.
От тоя уикенд смятам да започна плавна подготовка за постигането на необходимата физическа форма, за да бъде това пътешествие забавно, а не мъчително :liplick:
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Пон Фев 27, 2012 11:30 pm

ЕКИПИРОВАКАТА
Вероятно ще се получи дълъг пост, но мисля, че така най-добре ще се видят нещата, които възнамерявам да взема аз.За мен екипировката за еднодневно и шестдневно каране се различава единствено по миризмата :) и съответно някой друг парцал в повече или по-малко.Пак уточнявам, че това са нещата, които мисля да взема аз, като съответно не ангажирам никой с моето мнение.Всички изявили желание за въпросното каране, имат достатъчно опит, та всеки сам да си направи сметката какво ще му е нужно.Въпреки това, показвайки снимките на съдържанието на раницата ми, аз ще си позволя някой друг коментар.Надявам се да не ме упреквате за това. :agree:
1.Обувки
Изображение
Ще са нужни стабилни и сигурни обувки.Известно преимущество имат по-високите, кожени такива, но и с ниски няма да е проблем.Важно е сте да сигурни, че това, което е на краката ви, няма да се намокри от първата локва.Тук приказките, че различните импрегнанти, които се продаваи по нашите магазини, не вършели работа, са абсолютни глупости.Преди да тръгнете ги импрегнирайте три пъти един след друг и ви гарантирам(според зависи, де) сухи крака.Препоръчвам швейцарските импрегнанти на ToKKo, има ги в "Екипировка" и SLS.
2.Чорапи
Изображение
Тук нещата не са толкова важни, но е добре освен няколкото чифта тънки, да се вземе и чифт по-сериозни/дебели.Може да се мине и с по-малко като бройки, но за това ще стане въпрос по-късно.
3.Ръкавици
Изображение
Ръкавиците, с които карате+чифт дебели.Поларените биха вършили чудесна работа, а ако имат някакъв слой, който не се мокри-още по-добре, но и да нямат не е проблем.Важно е да има И дебели ръкавици, защото времето в Алпите е доста криво, и някой път прави станни неща. :)
4.Топли дрехи
Изображение
Тънък полар и тънък поларен елек.Аз предпочитам тази комбинация, защото по-лесно се регулира температурата на тялото, но въпросните два броя дрехи, спокойно може да се заменят с един по-дебел полар.
5.Крачоли и ръкави
Изображение
Тук няма какво да коментирам. :)
6.Панталони
Изображение
Лек, бързосъхнещ трекинг панталон за вечерите пък евентуално и за каране.Пак ще спомена магазин "Екипировка", защото там има много шукарен модел на фирмата TRIMM, който си струва всеки един лев:
http://www.ekipirovka.com/index.php?p=8&pid=927
Другият панталон от снимката е мембранен, устойчив на дъжд.Не е нужно да е мембранен, но да е устойчив на дъжд е ВАЖНО условие.За гащите, които не са специализирани за МТБ е хубаво да се вземе и пристягаща лента за крачола.
7.Ветроустойчив елек
Изображение
Лично за мен това е много важна и удобна дреха и я слагам.
8.Тънко ветроустойчиво и дишащо яке(по-скоро джърси)
Изображение
И това за мен е супер удобна дреха, но може и без нея, защото такъв вид якета хич не са евтини.
9.Водоустойчиво и дишащо яке
Изображение
Тук приказката, че не е важно колко якето се мокри, а за колко време съхне, НЕ Е валидна!Това правило си е за ниското.Тази дреха, дори и да е без мембрана не трябва да пуска вода!Една от най-важните дрехи!!!
10.Колоездани тениски-джърсите
Изображение
От опит знам, че прането и съхненето на дрехите по такива мероприятия е тегава работа, затова взимам четири броя.Ще ми се да мина само с едно две пранета.Затова взимам и пет чифта чорапи.Разбира се, става и с по-малко, въпрос на личен избор.Който не обича постоянно да носи изкуственяци на тялото си, може да замени едно от джърситата с памучна тениска за вечерите.
11.Шапки
Изображение
Задължително една дебела и една тънка.Другите от снимката, са ленти попиващи потта, които нося, мембранна качулка за "сложно" време и "нинджа", която е ветроустойчива и много тънка.Може и без тях, но тънката и дебелата шапки са задължителни!
12.Къси панталони
Изображение
Кой каквито има.Един панталон+два броя трика с памперс.Тук се сещам, че не съм снимали два чифта памучни долни гащи за вечерите. ;)
13.Протектори
Изображение
Аз ползвам такива, и само за краката.Всъщност, не ги свалям.Каската е ясна.Не мисля, че за това каране ризниците са удачни.Не че не са нужни, но обемът......всеки сам си знае.
14.Общи
Изображение
Сигурно ще пропусна нещо, но това са:
GPS, Фар+батерия, зарядно за фар, малък челник, соларно зарядно +батерия за GPS- с нея вдигам "работата" на GPS-а от 12 на 26 часа без прекъсване, мобилен телефон+зарядно, чехли за вечерите, аптечка, фотоапарат, мини трипод за фотото, 7 батерии за апарата(не мисля да нося зарядно, пък и ги имам-хартисаха ми от Непал), очила, половин литрово шише за изотонични течности(принципно не употребявам, но за всеки случай), разтворими изотонични гадории(червеното шишенце), несесер за лична хигиена, който съдържа:
Изображение
Изображение
не ми се обяснява кое какво е - ясно се вижда.:).Това в малките кутии са различни видове(за различни неща) сапуни, които са на листчета.Супер леки, а вършат работа.
ПЪРВИ ОПИТ-НЕУСПЕШЕН :lol:
Та така, преди да почна да тъпча раницата, напълних мехът с три литра вода и наслагах инструмента, който е:
Изображение
Четири щанги за гуми, помпа за гуми, помпа за шокове, резервна вътрешна гума(с тюбелес съм-една ми е напълно достатъчна, пък и там ще минаваме през населени места...ако се наложи покупка на втора), мултитул с отвертки и клещи, лепенки и лепила за външни и вътрешни гуми, два броя уши за дерайльор, резервни болтчета за парчетата, един брой жило за скорости, суха керамична смазка за верига(затова обезмаслител не съм взел), смазка за вилки(не е на снимката), парцал, линкове за верига, стандартен мултитул, 5-6 свински опашки ииии......всичко каквото трябва :).
И "тъпкането" започна!Натъпках всичко, но в раницата не можеше да завреш и игла, а е ясно, че трябва да има място и за няколко сандвича, които ще си правим сутрин от храната, която ще купуваме от магазините там.Отделно като сложих шишето и окачих протекторите на раницата, рейкавърът излизаше и не покриваше всичко както трябва.Ясно беше, че така няма да стане...
Изображение
Изображение
ВТОРИ ОПИТ–ПОЛУУСПЕШЕН
Изображение
Тук вече разпределих багажът и в компресионна торба, която се закача на мястото определено за закачане на протектори на раницата, и нещата заспаха.Вътре(в раницата) имаше достатъно място за храна, НО скапаният рейнкавър хептен не стоеше:
Изображение
Тогава свалих това покривало и сложих такова от моя, по-голяма раница.
ТРЕТИ ОПИТ-УСПЕШЕН
Изображение
Изображение
Е, вече нещата станаха! :roll2:
Дойде часът на истината:
Изображение
Това включва три литра вода и всички изброени и неизброени неща от по-горе.Сложете и два три сандвича и стават малко под 12 килограма.
Мисля, че е добре!
:wavey:
Последна промяна joropc на Пон Фев 27, 2012 11:46 pm, променена общо 1 път
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Kpoko » Пон Фев 27, 2012 11:46 pm

Жоро, в един от линковете, които беше пускал, се препоръчваше водата да е в бидон на рамката, вода в Алпите имало в изобилие, а обема в раницата е доста ограничен, затова мисля, че без мех ще е по-добре.
Аватар
Kpoko
 
Мнения: 1542
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:58 am
Местоположение: София

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Пон Фев 27, 2012 11:48 pm

Kpoko написа:Жоро, в един от линковете, които беше пускал, се препоръчваше водата да е в бидон на рамката, вода в Алпите имало в изобилие, а обема в раницата е доста ограничен, затова мисля, че без мех ще е по-добре.

Ами който може да си сложи бидон на рамката е добре, но аз не мога.С мех ще съм... :D
Но това, че имало вода, автоматично намаля теглото на раницата поне с 1.5 литра/килограма, не е зле!
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Yavkata » Вто Фев 28, 2012 6:44 am

Жоро би ли дал линк за помпата за шокове, имам една която си е бая дълга и се колебая, дали да взимама комбинирана или нещо подобно на твоята. Също така търся най -удачния вариант за клещи -хем леки , хем да вършат работа. Дали само клещи или "мулти" уред. Верно , че въпроса е за ware-то, ама при отговор може някой добричък модератор да го подмести. :wavey: Ииии си мисля, че може няколко поста, на Жоро, на saliman(viewtopic.php?f=3&t=96940) и още един два за екипировка при монгодневни преходи да бъдат отделени в отделна тема.
ИзображениеИзображениеЖивотът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!
Аватар
Yavkata
 
Мнения: 2386
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 06, 2007 1:33 pm
Местоположение: София

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Фев 28, 2012 9:10 am

Явка, имам три помпи.Едната си е на FOX и си вървеше с колелото.Голяма и стабилна, но за мъкнене по баирите не е удачно решение.Другата е тази:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=47012
Голяма е точно колкото писалка(толкова и тежи) и помпи уникално!Проблемът тук е, че няма манометър и настройките на шока се правят на око.Идеална е за "закърпване" на ситуацията в планината.
Третата, която мисля да взема и е на снимките е тази:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=74106
Уникална мини помпа с манометър.Къса и много лека.Манометърът е труден за разгадаване, но като му хванеш чалъмът нямаш проблеми.Препоръчвам да се използва с този "кривул" :):
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=7354 малък и лек е, нищо, че изглежда голям на снимката.Той служи да не губиш налягане при развиването на маркуча, а оттам и верните показания на манометъра.
Мултитул с клещи ползвам такъв:
http://leatherman.bg/AnonymousDisplayPr ... 353434303b
само че на моят има и два бита за отвертка.Клещите са страшно здрави и не виждам как може да се счупят.Питай Райко, той го ползва няколко пъти на ПВ5 в Родопите.
...това май беше за С.К.А.ware
---------------------------------------------------------------
Ще направя и изброяване на съдържанието на аптечката и разни други мазила като слънцезащитни кремове, крем Бочко,.... но малко по-късно, че сега нямам време.Само мога да ви уверя, че с тази аптечка спокойно мога да направя трансплантация на черен дроб....примерно. :roll2:
Гледам също, че към инструментите не съм споменал ключ за спици и резервни спици, защото май при всеки е индивидуално.Моите спици например, са със специален ключ, който се наложи да си правя/преправям от стандартен такъв и не става за други, 'щото е изпилен. :)
Редно е да има и малка ролка дъктейп и малко "универсален канап" :)....демек медна тел.
Мисля да взема и 10 метра ултра здраво въженце 3мм, което се събира в една шепа и става за доста неща, като шиниране(не дай Боже), изработване на талас система по образец на Милко и др.
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Вто Фев 28, 2012 9:31 pm

Жоро, не видях в списъка ти спален чувал. Означава ли това, че не предвиждаш спане в по-некомфортни условия?
Относно инструментите и масълцата - не е ли удачно всеки от участниците да носи различно нещо. Така хем ще имаме всичко необходимо, хем ще ни е по-леко. Едва ли се очаква разкъсване на групата, за да не можем да си услужим. Същото можем да приложим и за някои универсални резервни части и най-вече гумите. Един може да носи външна, а друг - вътрешна и т.н.
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Фев 28, 2012 9:41 pm

Jim написа:Жоро, не видях в списъка ти спален чувал. Означава ли това, че не предвиждаш спане в по-некомфортни условия?
Относно инструментите и масълцата - не е ли удачно всеки от участниците да носи различно нещо. Така хем ще имаме всичко необходимо, хем ще ни е по-леко. Едва ли се очаква разкъсване на групата, за да не можем да си услужим. Същото можем да приложим и за някои универсални резервни части и най-вече гумите. Един може да носи външна, а друг - вътрешна и т.н.

Мите, всичките нощувки са по разни селца.Все ще се намери подходящ хостел за спане.В началото мислих за спален чувал, 'щото предполагах, че ще се нощува в хижи, но после след като видях на какви места ще се спи, мисля, че ще е само в тежест.За инструментите и масълцата си абсолютно прав!
:beer:
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот sailman » Вто Фев 28, 2012 11:26 pm

Jim написа:Същото можем да приложим и за някои универсални резервни части и най-вече гумите. Един може да носи външна, а друг - вътрешна и т.н.
Мне! Тука хич не съм съгласен...Вътрешни гуми трябва да си носи всеки. Опита ми недвусмислено сведочи. Примери - бол.
Да не се разпростирам, ама само за илюстрация, да разкажа един случай от последната Перпендикулярна: Спущам се по големото спущане от Бездивен. Прекълцвам гума, ама понеже се разпра и външната, хич и не поглеждам да няма някой "агент". Пък то имаше, и то какъв - Огромен сък! И понеже бързам - турям резервната. Пфъссссс :bawling: Лепя другата - уец! Не става, щото е много разпрана. Почвам тая (резервната) - ядове, не ще да фане лепилото в жегата. Накрая минава Радо и ми дава гума. Ама през туй време другите от "моите" са отцепили напред. Ся, те тъй или инак ще ме изчакат някъде, ама до там, ако примерно бях последен, трябваше да нося...Това се случва, при положение, че съм носил резервна. А какво щеше да стане ако съвсем нямах? :dontknow:
Тука сега, някой може да каже: "Ми ние ще караме в стегната група, няма да се делим, и ще можем да си оказваме помощ".
Да, разбира се...Ако участниците са решили така - може, но повечето групи се разкъсват умерено спрямо индивидуалните възможности на всеки. Така хората се уморяват по-малко. Та в тоя ред на мисли, считам за по-удачен варианта с относителната автономност на "единиците" ;)
Иначе, резервна външна гума (ако решите да носите), масло за вериги и почистващи препарати, е разумно да се носят общо за групата.
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Сря Фев 29, 2012 8:01 pm

sailman написа:
Jim написа:Същото можем да приложим и за някои универсални резервни части и най-вече гумите. Един може да носи външна, а друг - вътрешна и т.н.
Мне! Тука хич не съм съгласен...


Съгласен. Не го обмислих добре... Освен, ако външната не я носи някой, дето кара tubless /той вътрешна нЕма да носи/, ма то тогава пък бозица ша му требе... Абе, май чак толкО не мо`е да Е тъним. :D
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот did » Сря Фев 29, 2012 8:04 pm

Jim написа:Освен, ако външната не я носи някой, дето кара tubless /той вътрешна нЕма да носи/


Ми не. Пак трябва да носи. Питай Пешо (Тука е moz, в кривоспицкия форум е pe6o), какво му се случи на петата перпендикулярна. Може и Жоро (joropc) да ти разкаже.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Сря Фев 29, 2012 9:34 pm

Мдаа, така беше.Там обаче Пешо си носеше резервна гума, но беше объркал помпите :) , демек беше взел помпа, която директно се "закача" за вентила, което за френски такъв е недопустимо.Едно малко "трепване" и френският заминава.Въобще, когато си с френски вентил, както са всичките тюблес, помпата е само с отделен маркуч, за да няма напрежение върху вентила при помпане.Всъщност, с Митака дадохме на Пешо втора гума, защото той успя да си "счупи" резервната за десетина секунди при опит да я напомпи :) , та на него една вътрешна не му беше достатъчна.А носенето на боза за такива, които карат безкамерни не е решение, защото аз поне не съм виждал преносима помпа, която може да направи първоначалното "гръмване" и опъване на гумата по шината.За там си трябва сериозна, стационарна помпа или компресор.Тъй де, който е с тюблес, да си носи повече салфетки, :) резервна гума, и като протече си минава на каране с вътрешна.
Не мисля, че трябва да носим външни гуми.При авария ще опитаме да приложим лепене с лепенки за външни.Ако аварията е по-сериозна, може да минем на патентованото от Милко шиене на гумата или омотаване с дъктейп.С две думи, как как ще се замъкнем до следващо място за спане, което както уточнихме, ще е населено място, в което швейцарците със сигурност ще продават гуми.....на швейцарски цени, разбира се. :eyebrow:
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Сря Фев 29, 2012 10:03 pm

joropc написа:... аз поне не съм виждал преносима помпа, която може да направи първоначалното "гръмване" и опъване на гумата по шината.За там си трябва сериозна, стационарна помпа или компресор...


Нещо такова? :dontknow: Или работещо на тоя принцип. Виждал съм и др. под. Признавам, че не съм имал работа с tubless.

http://www.wiggle.co.uk/pdw-magic-flute ... o2-option/
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Сря Фев 29, 2012 10:09 pm

Пускам това в отделен пост, защото е важно!Дет' се вика - "Пилците се броят на лято". :)
Ще замоля всички, които са сто процента сигурни, че ще присъстват на мероприятието, да го оповестят до 5-10 Май най-късно.Това е точно около 45 дни преди тръгването, а месец и половина хич не е много за уточняване на различните подробности за пътуване, каране и т.н., за хората, които ще ходим със сигурност.Нека заплюем дата около 18- 20 Юли."Около"-то е сравнително точно, защото, нито аз, нито вие(вероятно), не мисля да изпускаме карането на годината - Перпендикулярна вселена.
Време има достатъчно, но ще дойде бързо, а колкото по-рано се уточним, толкова по-добре!


Знам, че липсват подробностите около бюджета, но това в скоро време ще бъде уточнено.Приблизително, разбира се.Засега мисля, че предположението на Иво, за сума от около 1300 лева за всичко е много близко до истината.
Веднага уточнявам, че в тази сума не е включена застраховката, която трябва да има всеки един от присъстващите.Въпросната застраховка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да включва и репатриране с вертолет в случай на инцидент.Месните песесари извозват САМО по този начин.Ако стане нещо, идват за десет минути, товарят те, карат те до болницата и после като се прибереш в България, получаваш фактура по пощата на стойност от около 8-10 000 евро(разходите за хелито+първа помощ), които трябва да им преведеш в срок от две седмици, а там измъкваме няма.Това всичко ако си без застраховка, де.Без да правя реклами на застрахователни компании, сами си намерете решение.Не забравяйте, когато се застраховате, задължително да сте сигурни, че застраховката покрива хелито, както и, че Швейцария е европейска държава, работеща с част от европейските закони, но не е член на европейския съюз!Не се плашете, де, застраховките не са толкова скъпи.
Такава може да се сключи и само за две седмици...примерно.
Моята кола има всички зелени карти и международни застраховки сключени за една година, така че, който ще се вози с мен, минава метър ;) .Ако обаче се наложи да организираме и втори автомобил, той трябва да има същите документи.
Такива автомобилни застраховки също може да се сключват от дата до дата.Не забравяйте, че ако имате пълно автокаско на колата си, то не е валидно извън България.За Европа си трябва международно автокаско, което всъщност е анекс към вашето+определено доплащане(пак от дата до дата).Международното каско не важи за Сърбия Хърватска,Босна и Херцеговина и Черна гора, защото застрахователите ги е страх, че там са големи 'айдуци.
Един жокер...
За вашата лична застраховка търсете известна международна компания с френско име, която е много популярна и у нас ;)
Уффф, ай'е, че пак стана посред нощ. :wavey:
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот taurus13 » Чет Мар 01, 2012 1:11 pm

Жоре, не мисля, че съобщаването на имена на компании, магазини и фирми тук в този форум, ще наруши някакви правила - още повече, че ясно, че ти не си търговец или застраховател и не осъществяваш нерегламентирана търговска дейсност във форума. То цялата ни СКАware е пълна с линкове към търговци. Може съвсем спокойно да си коментирате компаниите и цените им.
Изображение
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Съб Мар 03, 2012 10:18 am

Поредната колекция от снимки на едни пичове и дами по част то маршрута(половината).Намирам голяма прилика между тях и нас. :) :
http://www.flickr.com/photos/endlessrid ... 454089262/
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Вто Мар 06, 2012 9:02 pm

А как стои въпросът с преминаването на границата? Швейцария не е в ЕС.
Четох, че виза не е необходима - има действащо двустранно споразумение между България и Швейцария за безвизов режим на пребиваване с туристическа цел /до 3 месеца май беше/.
Вероятно ще е достатъчен само паспорт със срок на валидност мин. 6м. след предполагаемата дата на завръщане? :dontknow:
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Мар 06, 2012 10:19 pm

Jim написа:А как стои въпросът с преминаването на границата?

Ами никак :)....може и с лична карта, но е желателно и наличието на паспорт ако почнат да се заяждат.Когато преминаваш между Франция и Швейцария с автомобил, разбираш, че си във втората по цените на кафето по бензиностанциите. :evil: Преди четири години карахме ски във Франция, точно на граничната зона.Тук пускаме, там качваме с лифт, така цял ден и всеки път по различна писта и с различен лифт.Накрая се оказа, че финиширахме в швейцарски курорт, та се наложи да си хващаме рейса да се приберем обратно във френско...
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Апр 03, 2012 12:35 pm

Понеже при преместването се е загубил важен линк с приблизителните транспортни разходи, го поствам отново:
http://www.viamichelin.com/web/Itinerai ... eConso=5.6
Това се отнася за един автомобил(който гори нормално), в едната посока, демек разходите се делят между всички возещи се.

А ето и малко зарибяващи клипчета намерени от Иво:
Kpoko написа:Доста приятни клипчета има из тубата. Един е снимал 6-дневна версия на прехода. Ден 1, другите мисля, че ще си ги намерите лесно :D
Последна промяна joropc на Вто Апр 03, 2012 12:50 pm, променена общо 1 път
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Апр 03, 2012 12:37 pm

Благодаря на Любо, че въпреки заетостта му с играта на покер :D , премести темата тук.
Причината да искам такова местене е, че в СКА подфорумът, където първоначално анонсирах това каране, се чете от доста хора, които аз не познавам, а такова мероприятие не се прави с някой, с който се виждаш за пръв път, нали.. ;) Всъщност всички от СКА, които са поканени за въпросното каране, четат и тук, така че не виждам никакъв проблем.
Веднага бързам да обявя няколко подробности около „случката”.До този момент сме сигурни на 99% следните хора:

1.Аз :)
2.Митко от Пазарджик(Jim)
3.Добата от Габрово(digimortales)
4.Гената от СКА(acidrain)
5.Приятел на Митко от Пазарджик, който аз не познавам, но Митака гарантира за него.
6.Мой приятел, който не е познат в "наш'те" среди, но аз гарантирам за него.

Както виждате бройката на желаещите мина лимита за един автомобил, и затова се наложи да търся по-евтино решение за транспорта.Моят приятел(от точка 6) ще се притече на помощ като ще осигури един от неговите пътнически бусове, в който ще се натоварим шестимата +багаж и велосипеди.Пояснявам, че с това бусът е пълен, и всички които евентуално искат да дойдат(без хората от списъка горе), трябва сами да се погрижат за транспорта си до Франция и обратно.Имам предвид някакъв вид комбиниране(ако са повече от един човек) за евентуално още един автомобил.Подробностите относно транспортните разходи може да намерите по-горе в темата.Та така.....
Датата на тръгване е вече категорично решена – 18 Юли, като трябва да се приберем до 29 същия месец.В интерес на истината през главата ми минават и еретични мисли от сорта за евентуално „скокване” и до самия Монблан ако има желаещи от групата, но това ще обсъждаме в последствие, защото целта на „пътешествието” е друга, а и едно такова ходене ще забави нещата поне с два дни....и то при подходящо време.
Ми това е, не се срамувайте ами дайте да ги „онодим” тЕА Алпи :eyebrow: .Ясно е, че всички, които четат тук са поканени!

Поздрави,
Жоро
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот joropc » Вто Май 08, 2012 12:05 pm

joropc написа:Пускам това в отделен пост, защото е важно!Дет' се вика - "Пилците се броят на лято". :)
Ще замоля всички, които са сто процента сигурни, че ще присъстват на мероприятието, да го оповестят до 5-10 Май най-късно.


Привет! :wavey:

Да 'земем да се преброим, а?
1.Аз :)
2.Моят приятел с буса, който ще ни превозва
3.
4.
5.
6.
Нека всеки, който мисли да идва, да се допише в горния списък.

:popcorn:
:beer:
Изображение
-------------------------------------------------------------
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
joropc
 
Мнения: 1125
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 04, 2009 9:57 pm
Местоположение: Троян

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот Jim » Сря Май 09, 2012 8:28 pm

joropc написа:
joropc написа:Пускам това в отделен пост, защото е важно!Дет' се вика - "Пилците се броят на лято". :)
Ще замоля всички, които са сто процента сигурни, че ще присъстват на мероприятието, да го оповестят до 5-10 Май най-късно.


Привет! :wavey:

Да 'земем да се преброим, а?
1.Аз :)
2.Моят приятел с буса, който ще ни превозва
3. Jim
4. Красимир (от Пз-к ) - ще помага и за техническата поддръжка при нужда.
5.
6.
Нека всеки, който мисли да идва, да се допише в горния списък.

:popcorn:
:beer:
Аватар
Jim
 
Мнения: 78
Рейтинг: 1298
Регистриран на: Съб Сеп 17, 2005 1:29 pm
Местоположение: Пазарджик

Re: От Шамони до Цермат на две колела ...

Мнениеот digimortales » Сря Май 09, 2012 9:13 pm

5. Добата
и аз за сега живот и здраве съм в готовност
digimortales
 
Мнения: 204
Рейтинг: 1417
Регистриран на: Пон Юни 01, 2009 1:10 pm

Следваща

Назад към Индивидуални карания

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


cron