питанка относно Mz vs RS

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

питанка относно Mz vs RS

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 09, 2009 3:58 am

здравейте, колеги,
порових се из форума, но май не намерих задоволителен отговор, та правя темичка (предварително се извинявам, ако съм отървал някъде нещо написано и повтарям). наскоро се засилих към Rock Shox Lyric 2-step от chainreactioncycles, но имаше само 1 останала бройка и ме изпревариха, та затова се налага да се поогледам за алтернатива. клоня към:

1. Rock Shox Domain 302 U-Turn 2009 115-160mm
2. Rock Shox Domain 318 IS U-Turn 2009 115-160mm
3. Marzocchi 55 ETA 2008 160mm

избраната в крайна сметка вилка ще се използва за АМ каране, спусканията и изкачванията ще бъдат поравно, като също така търся и един вид комфорт при спокойно каране (по-плюшен ход, ако мога така да се изразя, надявам се не бъркам :) ). доколкото знам, двата домейн-а клонят повече към Freeride-а, а и са по-тежички, но каква е точно разликата между двете? 318 има Motion Control, но това нищо не ми говори (help?). от друга страна обаче, 55 предлага по-малко тегло, ЕТА (ако не се лъжа, това е заключване на вилката, като остават активни 2-3см от хода, ако греша, моля да ме поправите), което също ме устройва, но TST Micro-то не ми е ясно. можете ли да ме светнете по-подробно за различните системи, както и да препоръчате една от вилките? избраната вилка ще се окомплектова по всяка вероятност с РАМ АМ, аз съм 173см висок и съм между 80-85кг.

мерси предварително. :beer:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот NovemberCharlie » Пон Мар 09, 2009 7:34 am

Всички системи са обсъждани на широко във форума. ;)
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Shady™ » Пон Мар 09, 2009 8:36 am

Мисля че Marzocchi 55 ETA 2008 160mm ще ти свърши работата, поне според това което ти описа като каране.. Сега ко ще караш малко по агресивно - задължително RS-a :)

:beer:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот Admin » Пон Мар 09, 2009 10:11 am

В сайта също можеш да намериш информация коя система какво прави - търси в новините статиите за нови продукти на RS и Marzocchi от предишни години, за Motion Control можеш да прочетеш и в сттията за RS Pike (раздел "Тестове"). :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот dEcLiNe » Пон Мар 09, 2009 10:23 am

Admin написа:В сайта също можеш да намериш информация коя система какво прави - търси в новините статиите за нови продукти на RS и Marzocchi от предишни години, за Motion Control можеш да прочетеш и в сттията за RS Pike (раздел "Тестове"). :agree:

http://www.mtb-bg.com/tests/comptest028.htm
http://www.mtb-bg.com/news/news00269-300805.htm :agree: ;)
Аватар
dEcLiNe
 
Мнения: 2131
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Сря Дек 31, 2008 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Пон Мар 09, 2009 10:23 am

Admin написа:... RS Pike (раздел "Тестове"). :agree:


С уговорката, че хидравликата в Domain е доста над нивото на тази в Pike-а, въпреки факта, че са базирани на една и съща система ;)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот axelmax » Пон Мар 09, 2009 11:47 am

Domain-a не клони към Фр,а си е точно за ФР.За АМ аз бих взел PIKE или Маниту Никсън(заради много доброто и тегло).
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот codename47 » Пон Мар 09, 2009 11:54 am

Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 3:40 pm

Само да вметна, че ЕТА не заключва, а ти сваля вилката според теглото ти, и оставя 30мм ход за най-дребните неща. Системата е просто супер, поне от 2007... Иначе, трябва ли ти 160мм ход?. Щом изкачването и спускането ще е поравно, мисля че 1 Pike 2-step air ще ти върши чудесна работа. Все пак домейна тежи почти 3 кила, а пайка - около 2 :agree:
@Админ, моя грешка, имах предвид Dual Air :)
Последна промяна Pho3nix на Пон Мар 09, 2009 3:48 pm, променена общо 1 път
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Пон Мар 09, 2009 3:46 pm

Само да вметна, че Pike 2-Step Air няма. Има Lyrik 2-Step.
А пък ETA служи точно за заключване на вилката в комбинация с намаляване на хода й, като тези 30 мм остават за повече комфорт. Не съм карал ETA, но така съм чувал и чел за нея.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Capoeira » Пон Мар 09, 2009 3:59 pm

Ммм.. нито едно от двете ЕТА(External Travel Adjust) не заключва хода просто го нямалява с 30мм като при намаляването вилката се втвърдава все едно е потънала с 30мм хода си и остава пак останалите сантиметри, да работи приятно но не е нито TALAS при който хода си остава пак мек и приятен нито е Gate-a на RS.
По темата за нещата който описваш или Nixon Platinium или Pike Dual Air, ако намериш става и All Mountain SL, RS Lyrik е малко сериозно ценово надценен
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 4:13 pm

Capoeira написа:Ммм.. нито едно от двете ЕТА(External Travel Adjust) не заключва хода просто го нямалява с 30мм като при намаляването вилката се втвърдава все едно е потънала с 30мм хода си и остава пак останалите сантиметри, да работи приятно но не е нито TALAS при който хода си остава пак мек и приятен нито е Gate-a на RS.
По темата за нещата който описваш или Nixon Platinium или Pike Dual Air, ако намериш става и All Mountain SL, RS Lyrik е малко сериозно ценово надценен

За да се приключи спора си позволих да копирам нещо от сайта на цоки:
"By simply using the command during ascent, the suspension will compress to the ideal height (depending on the riders’ weight). Unlike a traditional locking system, when activated, the ETA system allows 30mm travel to overcome small obstacles and improve comfort respect to a total lock
Това е описанието на ЕТА. Забележете - "The suspension will compress to the ideal height (depending on the riders' weight). Доколкото разбирам, това не означава, че хода ще се намали 30мм, а че хода ще се намали, според теглото на велосипедиста, и по-надолу пише че оставя 30мм ход :agree:
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 09, 2009 4:15 pm

Admin, dEcLiNe™ - :bowdown: :beer: изчекох двете теми, доста полезни са, мерси. :)
axelmax, Pho3nix - 140мм ход карам и сега, верно сънтър епикон е, но ми харесва работата му, проблема е, че вече 2-3 пъти ми се случва да го згъна почти докрай (напомпан е достатъчно като за моите килограми, проверил съм :) ). маниту нещо не съм ги вземал впредвид, а и по-малко хора ги карат мисля, оттам и по-малко впечатления, също не съм наясно с техните системи и различни екстри, докато за RS и Mz имам поне някаква съвсем бегла представа. също и не знам доколко са качествени маниту, чел съм във форума, че имат проблеми с качеството (нз дали още е така). като цяло мисля твърдо да бъде RS или Mz. :) а и от друга страна, колкото и да е без значение за избора на вилка - външния им вид не ми харесва толкова, колкото на RS и Mz. :dunno:
от двете статии на Admin оставам с впечатление, че Motion Control-а е заключване на вилката с възможност за отключването й при определен удар, който може да се настройва, а също така като ЕТА остава някой и друг см. активен за т.нар. саг и обиране на мънички неравности. това, в комбинация с U-turn-а за регулиране на хода, доста ми харесва и май накланя везните поне малко в полза на 318 U-turn. теглото мога да го преглътна, така и така май съм се отказал от въздушните системи (АТА и 2-степ) с оглед на оплакванията тук таме я от едната, я от другата.
благодарско за мненията ви и наливането на акъл в кухото ми канче. :beer: :beer: :beer:

ЕДИТ: codename47, какво имаш впредвид с темата за лирик и фокс? изчел съм я, ако предлагаш една от двете, за съжаление много скъпи ми идват :crap: , иначе бих се зарибил на една от двете. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот bikerider » Пон Мар 09, 2009 4:26 pm

Capoeira написа:Ммм.. нито едно от двете ЕТА(External Travel Adjust) не заключва хода просто го нямалява с 30мм като при намаляването вилката се втвърдава все едно е потънала с 30мм хода си и остава пак останалите сантиметри


Глупости. ЕТА представлява блокиране на рибаунд-клапите, т.е. вилката остава заключена в позицията в която я сгънеш. Под патрона има 30мм пружина, която остава активна в заключено състояние и позволява обирането на дребните неравности, независимо че вилката е блокирана.

С други думи единственото вярно нещо в думите ти е "30мм".
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Krismars » Пон Мар 09, 2009 4:54 pm

Имай предвит, че Моушън Контрола при Домейна не е напълно заключване, тоест не се заключва, а се "вкарва" компресия. Аз съм доста доволен от работата на Домейн 318, в пряко стравнение с 302 е доста по-добър. Хидравликата оказва огромно влияние и освен външния вид поне според мен не си приличат. Вилката работи много добре, Шимстака се усеща и вилката няма адски линейното усещане на пайка, а даже и работата и не е линейна, смисъл има втвърдяване към края. За мен е отличен избор за АМ/ФР колело, но съм на мнение, че за каране, което включва повечко изкачвания не е най-подходящия избор. Теглото и определено е голямо, но пък затова компенсира с доста добра работа. Бих казал повече неща, ама съм я карал все още само десетина пъти. Ако трябва да обобщя съм много доволен от нея. :agree:
Аватар
Krismars
 
Мнения: 1654
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 5:47 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Мар 09, 2009 5:09 pm

bikerider написа:Глупости. ЕТА представлява блокиране на рибаунд-клапите, т.е. вилката остава заключена в позицията в която я сгънеш. Под патрона има 30мм пружина, която остава активна в заключено състояние и позволява обирането на дребните неравности, независимо че вилката е блокирана.

С други думи единственото вярно нещо в думите ти е "30мм".


Блокирането прею рибаунда е при по-старите разновидности на ЕТА;
При по-новите (визирам 66 rc2 ETA '07; z1 light ETA '06); ЕТА-та отделен "патрон" (cartridge), който се намира в левия крак;
При включване на ЕТА и натискане на вилката, тя кляка до определена позиция(в зависимост колко силно е била натисната), но след минаване през някоядруга по-голяма неравност, се сгъва до 30мм.
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот kotka12 » Пон Мар 09, 2009 5:14 pm

ЕТА си работи на същия принцип
това, че е отделен патрон не променя принципа на действие
общата остатъчна височина на вилката зависи от компресията
на моята 66 като намаля компресията и при работа на ЕТА се снижава с повече от 2-3 см
остатъчният ход ВИНАГИ е 30 мм, просто толкова е направена пружината ПОД патрона за ЕТА
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bikerider » Пон Мар 09, 2009 5:18 pm

:):popcorn:

Edit:

HepBeH_XaMcTep написа:При по-новите (визирам 66 rc2 ETA '07; z1 light ETA '06); ЕТА-та отделен "патрон" (cartridge), който се намира в левия крак;


Би ли цитирал конкретен ("по-стар" :)) модел на вилка, където ETA да НЕ е реализирана в патрон?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Мар 09, 2009 5:41 pm

по-старите модели блокираха хода на вилката чрез рибаунда, докато по-новите са отделен патрон ;)
:beer:
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот vpravov » Пон Мар 09, 2009 8:16 pm

HepBeH_XaMcTep написа:по-старите модели блокираха хода на вилката чрез рибаунда, докато по-новите са отделен патрон ;)
:beer:


Вече не ползва маслото, което е и за смазване (отворена баня)??? Аз карах доста време MX comp (2003-та модел) с ETA и може да се нарече отделен патрон, но маслото не е затворено вътре. Донякъде ЕТА-та може да изпълнява функцията на рибауд (притваряйки с врътката отворите за блокиране), но при мен си имаше вътрешен такъв в десния крак (при въздуха).

И друго: как новите ЕТА се сгъват според теглото на велосипедиста (@Pho3nix)???
При мене се сгъваше от теглото ми, но не и според теглото ми! :dunno:
Аватар
vpravov
 
Мнения: 1277
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 09, 2005 8:51 am
Местоположение: София

Мнениеот Many » Пон Мар 09, 2009 8:17 pm

Петърчо, или там както се казваш, най добре според мен е да напишеш до каква цена си търсиш вилка. От НИКСЪНА на МАНИТУ съм много доволен, и е под два килограма. Реши до колко парички си готов да заделиш, и тогава да разсъждаваме, щото гледай какво стана с темата.
Many
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1376
Регистриран на: Вто Яну 06, 2009 10:18 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пон Мар 09, 2009 8:21 pm

vpravov написа:Вече не ползва маслото, което е и за смазване (отворена баня)??? Аз карах доста време MX comp (2003-та модел) с ETA и може да се нарече отделен патрон, но маслото не е затворено вътре.


Точно това писах по-горе; има разлика в устройството на ЕТА спрямо първите разновидности; от 2006-та година насам (ако не се лъжа) вече става въпрос за ЕТА система, различна от тази която си ползвал.

vpravov написа:И друго: как новите ЕТА се сгъват според теглото на велосипедиста (@Pho3nix)???
При мене се сгъваше от теглото ми, но не и според теглото ми! :dunno:


Така твърдят от Марзочи!
Това четох, когато си взех старата вилка (66 rc2eta)
Вилката се сгъва до едно определено ниво след натиск от страна на каращия; седи на това ниво, докато не се премине през някаква по-сериозна неравност и вилката не се сгъне до крайното "заключено" положение. Това са лични впечатления от гореспоменатата вилка.
Последна промяна HepBeH_XaMcTep на Пон Мар 09, 2009 8:32 pm, променена общо 1 път
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот vpravov » Пон Мар 09, 2009 8:38 pm

Pho3nix написа:Не ти разбрах точно въпроса. ЕТА-то ти не работи както пише че трябва да работи, или какво. Моито си работи точно по описанието (2007г, ако има значение, може и да има :D ) :popcorn:


Искаш да кажеш, че при заключване на ETA-та, вилката ти остава на 50% от хода и (примерно), и заради теглото ти, повече и да се спукаш не можеш да я свалиш? Ако е така - много кофти :dunno: . Аз много ценях заключването и в най-ниско положение, особено при големи наклони (нагоре). Направо с килограмите, които тежах тогава щях да се подтисна. :(!: Иначе и моята вилка, модел 2003, се сгъваше според силата (масата) която приложа при сгъването и, но нататака се случваше точно, както Хамстера го е описал.

Ограмотете ме по първия ми въпрос. При новите MZ, патрона затворен ли е или все още е отворена баня?

EDIT: Погледнах в сайта на MZ и не видях вилки с ЕТА преди 2003г. Излиза че съм карал от първите образци. :bigeyes:
Аватар
vpravov
 
Мнения: 1277
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 09, 2005 8:51 am
Местоположение: София

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 8:43 pm

Прочетох твоето и на хамстера мнението 3 пъти, продължавам да ги чета, но нещо не схващам какво искате да кажете... Може би е заради многото немски днес :D
@Админ, мерси, вече схванах какво имат предвид, това е така и за моята :)
Последна промяна Pho3nix на Пон Мар 09, 2009 8:56 pm, променена общо 1 път
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Admin » Пон Мар 09, 2009 8:54 pm

Искат да кажат, че при ETA вилката във всички случаи може да се сгъне докрай, като остават въпросните 30 мм ход, стига да приложиш необходимата сила. Това ще рече, че независимо от теглото на колоездача, ако я натиснеш достатъчно силно, тя ще се сгъне.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 09, 2009 9:15 pm

Many написа:Петърчо, или там както се казваш, най добре според мен е да напишеш до каква цена си търсиш вилка. От НИКСЪНА на МАНИТУ съм много доволен, и е под два килограма. Реши до колко парички си готов да заделиш, и тогава да разсъждаваме, щото гледай какво стана с темата.

:offtopic: нещо си се объркал с имената май. :evil: :offtopic:

извинявам се, че не споменах бюджета, мислех, че при представянето на кандидатите горе-долу ще е ясно до колко пари. :) айде да ги закръглим на 500 паунда, каквото и да значи тва в левове. доволен? :bouncy:

ЕДИТ: many :bowdown: :beer: и все пак, границата от 500 паунда е твърда, защото има и др неща, които трябва да се вземат, а посочения фокс я минава. колкото до фокса, въздушна вилка не ми трябва, имам си една, насочил съм се към масълцето. :D а и наскоро карах един фокс за малко, мисля 32 vanilla R беше, откровено казано тотално ме разочарова работата му, смея да твърдя, че дори епикона ми, настроен за моите кг, работеше по-добре, колкото и "по-куча" марка да е в сравнение с фокса. а и собственика й не е доволен от нея, също така има и някакво пукане от самата вилка. а относно сервизиране, има към кого да се обърна за RS и Mz, дори и в домашни условия, докато при фокса е по-сложна история. :)
Последна промяна hitar_potar на Пон Мар 09, 2009 10:00 pm, променена общо 2 пъти
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Many » Пон Мар 09, 2009 9:42 pm

Аз какво да съм доволен, то това е ти да си доволен. Та за 500 лири, тука в България можеш да си вземеш ФОКС 36 . ход 160, достатъчно здрава и добре работеща вилка.
http://www.eshop-gorgona.com/catalog/pr ... ts_id=1926
Карам и фокс, и никсън. Та споменавам го че имам впечатления, а не че някой казал нещо си.
Последна промяна Many на Пон Мар 09, 2009 9:50 pm, променена общо 1 път
Many
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1376
Регистриран на: Вто Яну 06, 2009 10:18 pm

Мнениеот Capoeira » Пон Мар 09, 2009 9:43 pm

При неволно включено ЕТА съм сгъвал вилката до короната, не знам бъг или фийчър е, но наистина на All Mountain 2 '05 се сгъваше и след 30мм, и беше с нещо като патрон в левия крак.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот hitar_potar » Пон Мар 09, 2009 10:04 pm

мой приятел кара marzocchi z150 ETA 2004, пробвали сме колко може да се сгъне вилката с включена ЕТА, при достатъчно силно натискане може да се смъкне дотолкова, че да остане вдигнато само за тези 30мм, които остават активни. :)

ЕДИТ: дявол го взел, днес на обяд се сетих да попитам, но забравих: ясно ми е, че ЕТА позволява заключване и смъкване на вилката почти до долу (един вид А2С-то се намалява драстично за повече удобство при шосейно каране например), аналогичната система при рок шокс позволява ли такова нещо, или вилката може да бъде заключена най-ниско в позицията за 115мм? :dunno:
Последна промяна hitar_potar на Пон Мар 09, 2009 10:15 pm, променена общо 1 път
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 10:06 pm

hitar_potar написа:мой приятел кара marzocchi z150 ETA 2004, пробвали сме колко може да се сгъне вилката с включена ЕТА, при достатъчно силно натискане може да се смъкне дотолкова, че да остане вдигнато само за тези 30мм, които остават активни. :)

Стига сте го дъвкали това ЕТА. ЕТА е всепризнато една от най-добите системи на Marzocchi. Определено е плюс за дългоходова вилка, с която ще трябва и да катериш :agree:
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 88 госта