Изчезващите пътища
(Железница - Ярема)

Изходна точка: последната спирка на автобус №69 над Железница (близо до ханчето "Белите брези") Дължина: 13,03км. Денивелация: 400м. Натоварване: Техничност:

Разсто-яние (км) Скица на мястото Описание на мястото
1 0,00
Тръгнете наляво към ханчето "Белите брези" и Железница.
2 0,32
Завийте надясно по шосето за с.Плана
3 2,32
Тръгнете по широкия черен път отдясно на моста. Първо е равен, после става нанагорен.
4 3,29
Отбийте се наляво по почвен път в гората. При отбивката той се разклонява, следвайте лявата част.
5 3,41
Двата пътя се събират и продължават надолу.
6 3,64
Пътят свършва. Пресечете поточето наляво и си представете широка пътека/черен път. Личи си единствено по просеката в склона. После става черен път и тръгва стръмно нагоре.
7 4,01
Завийте по черен път надясно. Първо е равен, после става нанагорен, с умерен наклон. На откритите места е трудно различим и обрасъл с трева.
8 4,87
Излизате на друг черен път - по него надясно и нагоре. Скоро става по-равен, на места дори нанадолен, минава покрай едни кошари и няколко ниви.
9 6,11
Излизате на шосето от Железница за Ярема. По него наляво. Скоро стигате вилната зона Ярема и ханчето. Карайте все по шосето.
10 6,86
Отклонете се наляво по асфалтиран път. Той се спуска надолу между къщите. Следвайте го докато свърши (като свършат и вилите).
11 8,03
Асфалтът свършва. Оттук има три черни пътя. Тръгнете надолу по най-левия от тях. Той излиза на обширни поляни.
12 8,58
Пътят се разделя. Тръгнете по лявата част. Тук се кара много бързо надолу по поляните. Минава се и покрай едни кошари.
13 10,30
Стигате отново реката, покрай която започна изкачването, само че от другата страна. Продължете надясно и надолу покрай течението й по черен път.
14 10,67
Стигате моста и шосето за Плана. Тръгнете наляво и нагоре, знаете пътя.
15 12,71
Отново сте при ханче "Белите брези". Паркингът е по пътя наляво.
16 13,03
Стигате последната спирка на автобус №69. Това е и краят на маршрута.