Drag Shift или RAM HT2

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Сря Юни 05, 2019 6:36 am

Здравейте!

От известно време се каня да си купя ново планинско колело и след като преди няколко дни се записах за първа година за състезанието Витоша 100км, реших че сега е най-точното време. Аз имам един Drag C1 Comp вече от 6-7 години, но рамката му е много малка като за сегашния ми ръст (16", а аз съм висок 185см) и при по-дълго каране кръстът ме заболява адски много. Отделно все повече се зарибявам по планинското каране, та искам да си купя едно сравнително добро планинско колело като за моето ниво.

Отделил съм си бюджет около 1000-1200 лева. След като попроучих какви модели се предлагат, мисля че се спрях главно на 2 модела:

1) Drag Shift 29" 2019 ( https://dragzone.bg/velosiped-drag-shift-29-2019 )

2) RAM HT2 29" окомплектовка 2.3 ( https://niko.bike/product/ram-ht2-2/ )

И двата велосипеда струват по 1090 лева в избраните окомплектовки. Вилката на Drag-ът има по-голям ход - 130мм, сравнено със 100мм на RAM-а. От друга страна, RAM-ът има 2х10 скорости, докато Drag-ът има 3х8. За разликите в останалите компоненти не съм достатъчно образован и не ги разбирам толкова добре, заради което и пиша този въпрос.

Кой от двата велосипеда бихте ми препоръчали за наличния бюджет?

Благодаря! :peace:
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот ЕAngel » Сря Юни 05, 2019 7:42 am

Аз бих ти препоръчал трети вариант - https://tinyurl.com/y3gnazfk. За остатъка от бюджета си купи някой аксесоар.

Ако държиш на някой от другите два - РАМ.
ЕAngel
 
Мнения: 177
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Сря Юни 19, 2013 8:58 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Сря Юни 05, 2019 10:45 am

Шифта е АМ твърдак ,геометрията е далеч по агресивна от на другите 2 и за мен би бил много по приятен за каране из горите .. ако ще се кара в парка не е от особено значение :beer:
Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Юни 05, 2019 1:42 pm

Шифтът е с отлична модерна геометрия и много подходящ за надграждане, както на компонентите така и на техниката ти - т.е. няма да те ограничава. Ако планираш обаче да караш колелото дълго време без да ъпгрейдваш, по леки като техническа трудност маршрути и градско другите две предложнения са по-добра окомплектовка.
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3150
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Пет Юни 07, 2019 7:17 am

Много благодаря за отговорите!

Доста се чудя... Шифтът изглежда брутален, видях го и на живо и освен чисто визуално и стилистично, изглежда и по-здрав за каране. Не знам до каква трудност ще стигна, определено ще го карам и из града, но имам амбиции и по планините да се понауча. От друга страна пък намерих отстъпки за РАМ-а, но като че ли не изглежда толкова добър като шифта.
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Пет Юни 07, 2019 7:24 am

Pr3d4t0R написа:Шифтът е с отлична модерна геометрия и много подходящ за надграждане, както на компонентите така и на техниката ти - т.е. няма да те ограничава. Ако планираш обаче да караш колелото дълго време без да ъпгрейдваш, по леки като техническа трудност маршрути и градско другите две предложнения са по-добра окомплектовка.



Имаш предвид, че повече с чупи шифтът или просто че е по-удобен за смяна на компоненти? За карания тип Витоша 100км, което е по-скоро крос-кънтри мислиш ли, че е добър избор?
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Pr3d4t0R » Пет Юни 07, 2019 1:25 pm

Шифтът е със значително по-нисък клас компоненти, които са подходящи за градско и леко планинско каране. Рамката обаче е със страхотна геометрия, което я прави отлична база за постепенно ъпгрейдване.

Кросът е точно обратното - отлична окомплектовка, но геометрия подходяща само за леки терени. Със сигурност Кросът ще се кара по-леко и по-приятно нагоре и на равно спрямо Шифтът в стоковият му вид.
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3150
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Boyan1984 » Пет Юни 07, 2019 6:59 pm

Жалко, че не продават само рамки.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1353
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Пет Юни 07, 2019 9:09 pm

Boyan1984 написа:Жалко, че не продават само рамки.


Наистина жалко...
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Пет Юни 07, 2019 9:12 pm

такива рамки има в изобилие .. даже ако ще е рамка дори не бих погледнал Драг аз лично ..
Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Boyan1984 » Пет Юни 07, 2019 9:18 pm

Много ми харесва Нюкпрууф скаут, ама цената от 950 лева не ме кефи. Мисля догодина евентуално да сменя сегашната, че е 135 отзад и не мога да сложа шаманското 1x12.
Дайте предложения за твърда рамчица за 120-ка вилка 27.5
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1353
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Пет Юни 07, 2019 9:23 pm

https://www.chainreactioncycles.com/ns-bikes-eccentric-alu-evo-27-5-frame-2019/rp-prod165875
https://www.chainreactioncycles.com/octane-one-prone-27-5-frame-2019/rp-prod155476
моделите ги има и 29" ако те влече а на сайта има и други рамки разгледай .. то сайтове има много ,просто давам пример - рамки има
Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Boyan1984 » Пет Юни 07, 2019 9:38 pm

Гледал съм ги, ама 27.5 ги станат за 130 вилки, моята е 120 и не знам дали това няма да се отрази негативно на геометрията.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1353
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Пет Юни 07, 2019 9:42 pm

10мм не се отразяват съществено и дори бих казал че не се усещат при каране ,20 мм вече се усещат .. доста рамки ги дават за определен кръг вилки 130-160 ,или 120-140 .. няма да е проблем да сложиш на такава рамка 120мм вилка
Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Boyan1984 » Пет Юни 07, 2019 9:43 pm

Е супер. Значи и примерно Дартмур праймълите са същата работа и с тях мога да процедирам така, че много ме кефят като визия.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1353
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Съб Юни 08, 2019 7:00 am

Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Boyan1984 » Съб Юни 08, 2019 7:25 am

Една от възможните опции, но най-тежката от всички за съжаление. Засега Нюкпруф скаута ми е фаворит. Ще се събират пари за нея май.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1353
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Yash » Съб Юни 08, 2019 9:12 am

Плюс за Нюкпруфа е, че идва с чашки и скоба за колче.
От известно време съм в дилема дали да не си взема и аз такава рамка и да градя или да събирам за мекица.
Аватар
Yash
 
Мнения: 334
Рейтинг: 1567
Регистриран на: Пет Юли 19, 2013 7:24 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Pr3d4t0R » Съб Юни 08, 2019 4:40 pm

:offtopic:
Скъпа твърда рамка трябва да е или много лека и карбонова или с агресивна геометрия и стоманена, за да вози приятно. Добре измислена стопанена рамка е много щадяща => 500 евра за алуминиева твърда рамка не си заслужават.
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3150
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Съб Юни 08, 2019 6:59 pm

Pr3d4t0R написа:Шифтът е със значително по-нисък клас компоненти, които са подходящи за градско и леко планинско каране. Рамката обаче е със страхотна геометрия, което я прави отлична база за постепенно ъпгрейдване.

Кросът е точно обратното - отлична окомплектовка, но геометрия подходяща само за леки терени. Със сигурност Кросът ще се кара по-леко и по-приятно нагоре и на равно спрямо Шифтът в стоковият му вид.


Разбирам... А всъщност кое точно прави карането на Кроса по-леко и приятно нагоре и на равно?
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот nkc20 » Съб Юни 08, 2019 8:40 pm

Основно геометрията и по-тесните гуми и по-малкия ход на вилката.
nkc20
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1309
Регистриран на: Пет Юни 24, 2016 7:28 pm

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Admin » Нед Юни 09, 2019 9:33 am

Само да вметна, че Shift ще се продава и като рамка за 500 лв. Не знам дали в момента го има наличен в този вид, или само като сглобени велосипеди, но по принцип е предвиден като вариант.
Иначе нямам какво да добавя по същество към писалите преди мен - все са твърдаци, но коренно различни като възможности и предназначение. Shift си струва, ако смяташ да караш някога по по-трудни терени и по-агресивно. Не че няма предимства и за начинаещи колоездачи - даже се чувстват доста добре върху него, но ако ще се кара само в парка и по равни терени, няма да успееш да му използваш предимствата.
Аз лично не знам колко леко върви Shift 29, защото съм карал само варианта Trail, който беше с големи, агресивни гуми и с тях няма как да върви като ХС байк. За мен лично, по отношение на лекия вървеж, най-голямо значение имат гумите и колелата на велосипеда. Но от друга страна, този лек вървеж за мен има значение най-вече при лежерно каране по равни терени, защото ако карането включва някакви по-трудни и технични пътеки, ми е абсолютно все едно дали ще стигна до тях с 10-20 минути по-бързо и с по-малко умора в краката, ако не мога да им се насладя надолу.
Така че Shift е за хората, които наблягат на кефа от спусканията, а също и за тези, които изпитват неувереност дори при сравнително леки спускания. Докато другите велосипеди, спопеменати в питането, са подходящи за хора, които наблягат повече на въртенето и изкачванията, и не изпитват проблеми/затруднения с леки до средно трудни спускания, нито пък имат амбиции да пробват някакви по-трудни терени надолу.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 15384
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Нед Юни 09, 2019 11:01 am

Admin написа:Само да вметна, че Shift ще се продава и като рамка за 500 лв. Не знам дали в момента го има наличен в този вид, или само като сглобени велосипеди, но по принцип е предвиден като вариант.
Иначе нямам какво да добавя по същество към писалите преди мен - все са твърдаци, но коренно различни като възможности и предназначение. Shift си струва, ако смяташ да караш някога по по-трудни терени и по-агресивно. Не че няма предимства и за начинаещи колоездачи - даже се чувстват доста добре върху него, но ако ще се кара само в парка и по равни терени, няма да успееш да му използваш предимствата.
Аз лично не знам колко леко върви Shift 29, защото съм карал само варианта Trail, който беше с големи, агресивни гуми и с тях няма как да върви като ХС байк. За мен лично, по отношение на лекия вървеж, най-голямо значение имат гумите и колелата на велосипеда. Но от друга страна, този лек вървеж за мен има значение най-вече при лежерно каране по равни терени, защото ако карането включва някакви по-трудни и технични пътеки, ми е абсолютно все едно дали ще стигна до тях с 10-20 минути по-бързо и с по-малко умора в краката, ако не мога да им се насладя надолу.
Така че Shift е за хората, които наблягат на кефа от спусканията, а също и за тези, които изпитват неувереност дори при сравнително леки спускания. Докато другите велосипеди, спопеменати в питането, са подходящи за хора, които наблягат повече на въртенето и изкачванията, и не изпитват проблеми/затруднения с леки до средно трудни спускания, нито пък имат амбиции да пробват някакви по-трудни терени надолу.



Много благодаря за подробния отговор! Какво мислиш за каране тип Витоша 100км? Аз се кефя на спускания, разбира се, но нямам представа до каква трудност бих достигнал, когато все още ще ми е кеф... Като цяло искам да карам и нагоре, и надолу и на равно. Сега ще видим как ще ми се отразят 100-те километра и дали ще се зарибя по каране на дълги разстояния по смесен терен. За в бъдеще също ми се ще да пробвам Ком-Емине с колело.

Четох доста относно геометрията и хода на вилката и как двете афектират карането. На някои места пише, че с по-малък head angle, какъвто е на Шифта, колелото ще е по-трудно маневрено на равен терен и при сравнително бавни скорости. Също пише, че вилка с ход по-голям от 100-120мм също не би била удобна за равно или нанагорнище, защото поемала част от въртенето на педалите и се изисквало повече енергия и усилие. Други хора пък казват, че с правилната техника на въртене, това не е проблем. Затова продължавам да се чудя дали Шифтът ще ми е удобен като за моите цели. Като цяло клоня към него, но все пак се колебая.

Може би е важно да спомена, че аз съм 185см висок и около 91-92 кг тежък, не знам това доколко влияе на избора на правилното колело.
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Admin » Нед Юни 09, 2019 5:06 pm

Не си представяй геоетрията на Shift като нещо, което едва ли не ще ти пречи да караш нагоре. Байкът е доста универсален и няма да имаш никакъв проблем от самия него нито нагоре, нито надолу. Нещата, които си чел, вероятно са свързани с геометрии отпреди няколко години, когато ъгълът на седалковата тръба и някои други параметри бяха различни. Също така, не си представяй по-малката маневреност като нещо, което ще усетиш чак толкова по пътеките - затова пък увереността и стабилността, които носи модерната геометрия, се усещат доста по-бързо и лесно, дори от начинаещи.
По принцип, ако говорехме за по-висок клас велосипеди, там би имало по-съществена разлика в усещането, произтичаща не само от геометрията, но и от съпътстващите я компоненти. Т.е. ако говорехме за велосипеди с цена 2-3 хил. лв., един Shift би бил с понижаващ кол за седалката, по-дългоходова и тежка вилка, по-агресивни гуми, по-тежки колела, просто защото предназначението му би ги изисквало. И обратно, Ram HT2 или Cross Xtreme биха били с по-късоходова и лека вилка, с по-леки компоненти, включително по-леки гуми и колела. И тогава, при такива разлики в окомплектовката, по-приведената напред позиция от ХС геометрията би дала също своя принос към по-високата средна скорост нагоре и при дълги карания.
Обаче при цена около 1100 лв. говорим по-скоро за начален клас и сега, когато се загледах по-детайлно в компонентите, не виждам никакви съществени плюсове при никой от велосипедите. Ако правилно се ориентирам от описанието, Ram HT 2.3 e 3х8 предавки (Sram Х4) и с вилка Suntour XCR. Cross Xtreme изглежда изкушаващо със своя дерайльор Shimano Deore, но в случая става дума за едно доста старо поколение, което не е тип Shadow и за мен не е по-добро от съвременното Alivio. Вилката му също не изпъква значително пред останалите. Като тегло също не мисля, че ще има голяма разлика между велосипедите.
И понеже е ясно, че всеки от тези байкове в бъдеще ще бъде надграждан, Shift е най-актуален откъм стандарти,т.е. по-лесно ще намираш за него части в бъдеще, поне части от по-висок клас. Изобщо, ако не си наясно какво ще те привлече тепърва като тип каране, можеш да си опиташ късмета с него, точно защото е много универсален и до едно сравнително високо ниво няма да те ограничава съществено нито нагоре, нито надолу.
Тъй като питаш за Витоша 100 - това е състезание, в което теренът е лек, даже преобладаващо равен, но с голяма дължина. По мое мнение за такова състезание най-важни са ниското тегло, леките колела и гуми, но с такива неща никой от велосипедите в този ценови клас не може да се похвали. Да, може би конкретно в такова каране Ram-ът или Cross-ът биха имали някакво леко предимство заради геометрията, но не вярвам да си купуваш байк само с цел по-добър резултат в едно състезание, а извън него за мен Shift 29 би бил по-универсален и добър от другите два. Отново с уговорката, че аз си клоня към по-големия кеф при спусканията. ;)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 15384
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Нед Юни 09, 2019 9:20 pm

Admin, адски много ти благодаря за детайлния отговор, много ми помогна! :beer:

Окончателно реших да се спра на Шифта. Ще пиша един коментар как съм го усетил след като мине Витоша 100км! :D
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот миро » Нед Юни 09, 2019 9:49 pm

Админ, защо казваш, че деорето на екстрийм няма shadow?
А това какво е? https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... 0-SGS.html
миро
 
Мнения: 18
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Мар 18, 2019 3:08 pm
Местоположение: Русе

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Alexi » Нед Юни 09, 2019 10:18 pm

това е деоре 6000 .. на Екстрийма е монтиран модел 592 - стар модел ,шадоу е ,но няма клъч - пак неприемливо за сериозен планински велосипед
Lapierre Zesty AM 2018 custom build 1x11 XT 13.2 kg
Vitus Zenium SL Disc 2018 custom build Ultegra 685/R7000 2x11 8.2 kg
Cube LTD Pro 2017 custom build 27.5 3x10 XT 11.6 kg
Giant Revel 2 2015 custom build 27.5 1x10 XT 10.4 kg
Аватар
Alexi
 
Мнения: 3506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Сеп 15, 2015 1:22 pm
Местоположение: Шумен

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот миро » Пон Юни 10, 2019 6:24 am

Имам екстрийм и ба него е монтиран деоре, който съм показал.
http://www.crosscycle.com/en/catalog/mt ... 9-206.html
миро
 
Мнения: 18
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Мар 18, 2019 3:08 pm
Местоположение: Русе

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот Admin » Пон Юни 10, 2019 6:49 am

Извинявам се много, грешката е моя! Xtreme 2019 наистина (най-сетне) е с читаво Deore отзад, което е похвално. Моята грешка идва от това, че когато тествах този модел през 2017 г., му бяха сложили едно много старо поколение (RD-M591), което не беше чувало за Shadow. Може да се види на снимките в статията. И понеже в линка с препоръката за Xtreme видях точно модел 2017, реших, че е със същия заден дерайльор.
Така че да, актуалният Xtreme явно е с най-добра скоростна система от трите байка, които обсъждаме. За мен лично най-важна е геометрията, а след това, с оглед евентуално надграждане, е важна и актуалността от гл.т. на стандарти. Но ако за някого скоростите, и изобщо нивото на компонентите, са по-важни, тогава се вижда с просто око, че Crossът излиза малко напред. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 15384
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Drag Shift или RAM HT2

Мнениеот kokovich » Пон Юни 10, 2019 9:11 am

Но пък цената на модела 2019, за който говорите, е 1250 лева ( http://tiny.cc/smn17y ), а не 999 лева както е показано в линка по-горе, който явно е за по-стария модел. Така че все пак мисля, че Шифтът си остава по-добрата опция като за бюджета ми.
kokovich
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Юни 04, 2019 7:55 am

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта