Липса на какъвто и да е отговор...

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот hardybg » Пон Фев 04, 2019 12:53 pm

Здравейте,
Има ли някой личен опит в комуникацията с Works Components?
Преди две седмици поръчах ъглови чашки, като преди девет дена трябваше да са пратени насам. Писах им два мейла - ни вест, ни кост.
Парите са получени, заедно с потвърждението на поръчката ми.
Искам да знам с колко търпение трябва да се запася. Собственикът (човекът-фирма) се казва Rick Hughes и както пишат, е "Product designer, machine operator, sales director, marketing man, tea boy, owner"
Случайно някой да му има негов или на фирмата телефон?
Не ми е толкова болно за 50-те паунда, колкото че байка ми е разпарчосан на части, чакайки прословутите чашки... А те ми трябват, за да сглобя и напасна всички останали нови компоненти..
Ще съм благодарен, ако някой може да помогне, защото това, което чета по форумите за някакъв feedback от тяхна (негова) страна, не е много успокояващо.
Ще пусна тема и в Pinkbike, но все пак реших да пробвам първо у нас..
Благодаря предварително на всички.
Аватар
hardybg
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот icpart » Пон Фев 04, 2019 2:04 pm

През какво си им платил. Ако е PayPal пускай директно диспут и да го духат англичаните. Щом за толкова време не са ти обработили поръчката има нещо съмнително. Аз така преди време поръчах уж една броня от един английски сайт и ги чаках после 3-4 седмици да ми обработят поръчката уж щото бяха на промоция, пък явно ги продават и ги нямат в наличност. Най-смешното в случая беше че след като ги чаках сумати време накрая те сами анулираха поръчката щото не можаха да ми дръпнат парите от картата а пък аз ползвам виртуална карта дето зареждам единствено парите преди плащане. Хубавото в случая че поне не ти дърпат предварително парите докато чакаш и единствено чак вече като обработят поръчката за изпращане. Накрая им теглих една майна и за късмет след седмица видях същата броня на промоция в чейнреакшъна и си я поръчах накрая оттам.
Ако си платил директно с дебитна карта с банков трансфер там вече може да е проблем оспорване на транзакцията и другия вариант е да отидеш в БГ банката и да ги попиташ дали има някакъв вариант въобще за оспорване на такъв трансфер и възстановяване на сумата.
Явно тези са много зле. Подобна на твоята ситуация отпреди 7 години:
https://forums.mtbr.com/downhill-freeri ... 97984.html
icpart
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Чет Окт 05, 2017 12:39 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот hardybg » Пон Фев 04, 2019 2:24 pm

Момчета, слънцето частично огря кучия гъз..
Току-що получих мейл с извинение, че не са ми пратили трекинг-номера. Сега го приложиха, пуснали са пратката през Royal Mail и при проверката установих, че джаджата сутринта е излязла от UK.
Остава да изчакам още малко.
Бъдете здрави!!
Аватар
hardybg
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот icpart » Пон Фев 04, 2019 6:25 pm

hardybg написа:Момчета, слънцето частично огря кучия гъз..
Току-що получих мейл с извинение, че не са ми пратили трекинг-номера. Сега го приложиха, пуснали са пратката през Royal Mail и при проверката установих, че джаджата сутринта е излязла от UK.
Остава да изчакам още малко.
Бъдете здрави!!

Честито и дано всичко е наред! От линка в mbr се вижда явно не им е за първи път. Понякога има и такива продавачи дето не са много експедитивни. Ама това си е в техен ущърб. Както се вика надали втори път ще пазаруваш от тях ;).
icpart
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Чет Окт 05, 2017 12:39 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот КоlЮ » Пон Фев 04, 2019 8:21 pm

Телефон нямат ,поне официален. Изключително бавни са! Май работят на теорията "Ще пристигне ,когато пристигне" . Ако имаш огромното желание да им откриеш телефона ,може да се свържеш с хазяина на халето което използуват: "Pritchard Group" park venture 01543 42 6246 Unit 8 кода на Великобритания е +44 .

П.П. Забравих да спомена ,че имат и дилъри/дистрибутори https://www.workscomponents.co.uk/dealers-3-w.asp
Bin Big Mag , mag mich kein.
Аватар
КоlЮ
 
Мнения: 267
Рейтинг: 1638
Регистриран на: Пон Дек 25, 2017 3:19 am
Местоположение: с.София

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот hardybg » Вто Фев 05, 2019 8:43 am

КоlЮ написа:Телефон нямат ,поне официален. Изключително бавни са! Май работят на теорията "Ще пристигне ,когато пристигне" . Ако имаш огромното желание да им откриеш телефона ,може да се свържеш с хазяина на халето което използуват: "Pritchard Group" park venture 01543 42 6246 Unit 8 кода на Великобритания е +44 .

П.П. Забравих да спомена ,че имат и дилъри/дистрибутори https://www.workscomponents.co.uk/dealers-3-w.asp

Здрасти, КоlЮ
Street view е голяма работа :beer: и в такива случаи помага. Това ми беше резервен вариант, а най-последния - да пратя приятел от Бирмингам да види за какво иде реч.
Чакаме...
Аватар
hardybg
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот superba » Вто Фев 05, 2019 1:00 pm

Когато се отнася за one man show, нека бъдем по-търпеливи, случват се какви ли не неща в живота...

Да споделя съвсем пресен случай отпреди няколко седмици – Royal Mail пратка с тракинг:

От UK пратката отива в Брюксел, и оттам в европейски разпределителен център – за RM пратката е доставена, тракинга се прехвърля в белгийските пощи, следва изпращане към крайна дестинация, в bgpost EDI received и така си замръзва. Минава около месец – контакт с продавача който чинно ми е пратил снимка на пратката със залепен самогенериран адресен етикет. Тук е момента да отбележим, че обичайно в UK си принтират у дома етикетите, плащат електронно, а пратките се дообработват (postage & tracking labeling) в съответния пощенски клон където изпращача не ходи (обикновено).

След около месец получавам бележка от тукашните пощи – никаква референция, тракинга си е замръзнал в Брюксел. Отивам в пощенския клон колетното, гледат умно и не могат да направят нищо защото на бележката няма никаква референция. Пращат ме при пощальоните, които също ме пустосват – „Защо не идвате навреме“, но не могат да ми кажат за какво точно са ми пратили тази бележка. След двадесет минутно ровене намират плик на моето име. На плика има компютърно генерирана марка на RM, но няма тракинг етикет XX123456789GB.
Дават ми плика без подпис (пратката е Signed For). Официално тази пратка не е влизала тук (има само марка за франкировка), някаква пратка с етикет XX123456789GB си седи в Брюксел, а нещастна душа незнайно къде очаква пратка, която при благоприятно стечение на звездите може и да получи. А може и да не...
superba
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 15, 2016 12:17 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот hardybg » Вто Фев 05, 2019 2:07 pm

superba написа:Когато се отнася за one man show, нека бъдем по-търпеливи, случват се какви ли не неща в живота...

Да споделя съвсем пресен случай отпреди няколко седмици – Royal Mail пратка с тракинг:

От UK пратката отива в Брюксел, и оттам в европейски разпределителен център – за RM пратката е доставена, тракинга се прехвърля в белгийските пощи, следва изпращане към крайна дестинация, в bgpost EDI received и така си замръзва. Минава около месец – контакт с продавача който чинно ми е пратил снимка на пратката със залепен самогенериран адресен етикет. Тук е момента да отбележим, че обичайно в UK си принтират у дома етикетите, плащат електронно, а пратките се дообработват (postage & tracking labeling) в съответния пощенски клон където изпращача не ходи (обикновено).

След около месец получавам бележка от тукашните пощи – никаква референция, тракинга си е замръзнал в Брюксел. Отивам в пощенския клон колетното, гледат умно и не могат да направят нищо защото на бележката няма никаква референция. Пращат ме при пощальоните, които също ме пустосват – „Защо не идвате навреме“, но не могат да ми кажат за какво точно са ми пратили тази бележка. След двадесет минутно ровене намират плик на моето име. На плика има компютърно генерирана марка на RM, но няма тракинг етикет XX123456789GB.
Дават ми плика без подпис (пратката е Signed For). Официално тази пратка не е влизала тук (има само марка за франкировка), някаква пратка с етикет XX123456789GB си седи в Брюксел, а нещастна душа незнайно къде очаква пратка, която при благоприятно стечение на звездите може и да получи. А може и да не...

Стига бе, брате, ебаси и историята ти.
Дано само не се окаже, че случая е същия или подобен.. В трекинг-страницата на RM е отбелязано, че посред нощ на 03.02 пратката е напуснала UK през Лангли ( :popcorn: нали знаеш кои са базирани в Лангли :deal: :rofl: ), пренасочват ми проследяването към GLS Parcel Service, а там два дена по-късно все още нямат идея за нея.. Щях да си платя пратката през DHL, но уви, в страницата на приятелите ми от Works Components е посочено, че " Price: £12.00
This item is currently out of stock, please contact us for futher details."..
Ако до ден-два няма раздвижване през GLS, ще ти пиша на лични, за да дадеш някой съвет, спестяващ време и нерви..
Та така.. :popcorn:
Аватар
hardybg
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот Boyan1984 » Вто Фев 05, 2019 3:18 pm

Именно поради тия причини предпочитам да ползвам гъбко - вероятността да се загуби вътрешна пратка е мн по- малка от това да се загуби международна. :beer:
Интересно, какво ли ще се случи с тия услуги след брекзита :dontknow:
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот icpart » Вто Фев 05, 2019 6:44 pm

Boyan1984 написа:Интересно, какво ли ще се случи с тия услуги след брекзита :dontknow:

Скоро и аз това се замислих и се разтършувах по въпроса. В идните 2-3 години всичко ще си е постарому като цяло. Прехода ще бъде плавен към затварянето на границите. Нали се сещате какво ще стане с икономиката на Англия ако рязко срежат пъпната си връв с Европа :clap:
icpart
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Чет Окт 05, 2017 12:39 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот Boyan1984 » Вто Фев 05, 2019 6:49 pm

Плавно, ама един момент ще стане, тогава ми е интересно каква ще я измислят. Ще плащаме мито?
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот superba » Вто Фев 05, 2019 7:18 pm

hardybg написа:
superba написа:

...В трекинг-страницата на RM е отбелязано, че посред нощ на 03.02 пратката е напуснала UK през Лангли ( :popcorn: нали знаеш кои са базирани в Лангли :deal: :rofl: )...

Ами ето, първата индикация за търпение - 03.02, а днес е едва Китайската нова година на Земното Прасе. Две до три седмици наземен пощенски транспорт е в рамките на нормалното, и това при положение че няма лоши метео и пощенския служител не е ползвал халюциногенни средства;

Ако е напуснала UK през Fairfax County VA, значи работата е наистина дебела...

Миналата седмица в пощата съвсем нАучно ми обясниха за две доставки - XX123456789CN и XX123456789LT, че едното е колет, а другото пратка. На въпроса как ги различават кое какво е, дискретно скриха знанията си.
superba
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 15, 2016 12:17 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот superba » Вто Фев 05, 2019 7:21 pm

Boyan1984 написа:Именно поради тия причини предпочитам да ползвам гъбко - вероятността да се загуби вътрешна пратка е мн по- малка от това да се загуби международна...

За gabco - уви не предлагат застраховки дори при желание да си платите поради липсата на застраховател които да покрие разнородните групажни пратки. Проверено в личен разговор. Купувача да си решава колко може да преглътне в случай на загубена доставка.

Иначе за сега добре, но и там с изключение:
По-едрите неща Signed For в UK се доставят с Hermes. Продавача ми изпраща снимка на пакета и тракинг на Hermes. На страницата на Hermes излиза доставено ‘Left at Reception. No signature required’. На страницата на платформата за продажба си седи Estimated Time of Delivery, отдавна отминало, но пратката е ‚недоставена‘.
Пиша на gabco, давам им тракинга на Hermes и принт скрийн на страницата за оставено на рецепцията без искан подпис. Отговора е, че няма такава пратка. Свързвам се с продавача да си гони Hermes и чакам търпеливо.
След около три седмици и никаква кореспонденция по случая, получавам хабер от gabco, че имам пратка доставена в страната. Пратката си е нашарена с всички тракинг референции както си трябва. На страницата на платформата за продажба все още си седи Estimated Time of Delivery, отпреди месец, но пратката е ‚недоставена‘.
Та така, каквото покажат звездите...
superba
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 15, 2016 12:17 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот superba » Вто Фев 05, 2019 7:52 pm

icpart написа:... Нали се сещате какво ще стане с икономиката на Англия ако рязко срежат пъпната си връв с Европа :clap:

Вероятно някъде ще понамалеят парите за хасфалт?
superba
 
Мнения: 11
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 15, 2016 12:17 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот damon » Сря Фев 06, 2019 11:09 am

Аз от Гъбко съм много доволен. Имам пратки постоянно и досега никога нищо не са ми губили. Имаха случай на изгорял камион с една от доставките и мисля, че връщаха пари тогава. Ако брекзита стане, и няма сделка за безмитна търговия, просто основния бизнес ще се завърти от Германия и там гъбкото и други подобни също работят. Да му мислят англичаните. Иначе за съжаление нашите търговци няма как да постигнат цените на англичаните и германците с някои изключения. Затова и парите ни изтичат навън, което не е много добре.

Между другото китайците постигат вече страшни времена за доставка. През aliexpress при поръчка с aliexpress standart shipping, който е безплатен или се доплаща малко, нещата идват за около 2 седмици от някакви централни складове. Но това е за поръчка на дребни и евтини неща.
damon
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1405
Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 4:09 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот icpart » Съб Фев 09, 2019 3:13 pm

damon написа: Иначе за съжаление нашите търговци няма как да постигнат цените на англичаните и германците с някои изключения. Затова и парите ни изтичат навън, което не е много добре.

E вече има и такава БГ фирма която обажда доста конкурентни цени съпоставими с тези като в Германия например на някои неща или примерно леко по-скъпи, даже някои части при тях са по-евтини. Вече поръчвам 2 пъти от тях и съм супер доволен като обслужване цени и т.н. Евала на такива търговци. За да не се сметне за реклама само ще спомена че се намират в Белене.
icpart
 
Мнения: 42
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Чет Окт 05, 2017 12:39 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот damon » Съб Фев 09, 2019 9:37 pm

Явно всички пазаруваме от Белене. :) Но няма всичко...
damon
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1405
Регистриран на: Пон Юни 09, 2014 4:09 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот Boyan1984 » Съб Фев 09, 2019 10:04 pm

Е кажете кой е тоя магазин в Белене, че не се сещам.
Let's fucking DIE!
Boyan1984
 
Мнения: 1312
Рейтинг: 1751
Регистриран на: Пон Мар 29, 2010 12:33 pm

Re: Липса на какъвто и да е отговор...

Мнениеот hardybg » Пон Фев 11, 2019 12:41 pm

Момчета, чашките дойдоха!! :clap: :beer:
It's time to build my dreambike :D :D
Аватар
hardybg
 
Мнения: 46
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Авг 08, 2016 10:09 am
Местоположение: София


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта