zeedor4o написа:Карбоновите компоненти са много по-леки и уж по здрави.
Дали ще караш с твърда вика (без амортисьор) от алуминий или карбон, няма значение, пак ще друса, нали е твърда.
На мен единственият ми опит с карбон е с карбоново кормило. С него наистина усещах предницата по-твърда, защото го нямаше това минимално огъване на алуминия примерно като се изправя да карам прав.
Иначе карбоновият елемент не се гъне, той направо се чупи.
Тука има колеги, които доста разбират от различните материали и техните свойства. Предполагам могат да дадат по-професионално мнение.
Kkrase написа:motomarzel благодаря за отговора, а предполагам имаш предвид тази рамка? За пръв път виждам подобна техника, изглежда ми много интересно.
the_rookie написа:Kkrase, дано не си упражняваш тънкото чувство за хумор! Тая вилка на какво колело е монтирана,... щото е само за супер пистови машини и много леки колоездачи!
... и малко по-сериозно- погледнете снимки на "расови" карбонови вилки (напр. в https://www.bike24.com/cycling/parts/bi ... igid-forks) и вижте в колко от тях подредбата на влакната е видима, и ако не виждате много такива- защо е така според вас?!
ЕДИН ЗАВЕТ написа:Сама да вметна (за тези, които не знаят), предполагам всички знаете - от 10-тина години, Международният колоездачен съюз забрани участието в състезания с велосипеди под 6,8 кг. Хайде, досетете се от три пъти -ЗАЩО !!
Gworan написа:Какво си поръчах - цък
Какво получих - цък
Ся вярно че е евтино, ама ако реша да ми го сменят ще съм платил 16лв за доставки (8лв в посока ), за бидон дето няма и 3лв. Че и цели четири дена го доставяха (каплите от Германия ми дойдоха за шест). И това да получа нещо друго далеч не е за сефте.
Въпроса е тия от Драгзоната някога ще станат ли по-адекватни, или са си кауза пердута?
gssatcc написа:Налее много съм прост. Никъде не съм споменал, че това е колчето при стержена. Искам да променя предницата. Иначе мерси Алекси за линка!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта