Boyan1984 написа:От края на 2016-та карам с XT8000 и оттогава само два пъти са обезвъздушавани, за спорта, може и да има дефектни бройки, но като цяла само накладки сменявам и не ги мисля изобщо.
Даже утре мисля да им освежа маслото, че имам доволно много
Те между другото май за точно тези от по първата генерация в началото които са ги пуснали са по често дефектиращите, прочетох из разни форуми. Еми за съжаление моите ги взех от Англия но чисто нови и без гаранция. Айде да спестиш някой лев и после ако стане проблем си набутан леко. Така че ако имат гаранция това също не е за подценяване при евентуален проблем с тях. Но както спомена винаги в което и да е производство може да има дефектни бройки. Интересно днес видях че вече имало и XT M8020 с четири бутална система. Някой може ли да хвърли светлина ако се кара принципно основно крос кънтри въобще има ли нужда от подобна гъзария с 4 бутала.
Иначе за колегата реално между M8000 и M7000 аз реално виждам разлика единствено горе регулацията с болтчето дето уж да определя къде да захапва накладката. Тази функция без това почти никой не я ползва ама и пробвах да правя някаква регулация на моята предната спирачка и реално не усетих някаква съществена разлика. Това на чисто нови метални накладки. Даже аз препоръчвам на колегата ако взема SLX-а примерно да е с варианта с оребрените накладки. Това поне за предната спирачка тъй като шанса те да прегреят отпред е по-голям.