bio написа:карал съм QUAD от 60лв, не е никак лош.
от две години карам Dartmoor Vee-One (165лв - 325гр с болтовете). Чупил съм ос и съм се прибирал със счупена ос. Голямо мазало стана и след това направих още по-голямо (по моя вина), но дойде новата ос и всичко е 6-точки от тогава.
имам и Superstar, но нямам много наблюдения върху нея.
outface е много прав, че коравината на задницата също е от съществено значение. първо карах Vee-One на старото ми On One 456 Summer Season и беше БЕТОН, сега на мекото ми колело е по-кашкавалено.
penmark написа:Ей тук бях направил едно видео когато си взех slx665 главината за 16€ на промоция от Германия.
https://www.youtube.com/watch?v=L9OyvF-op9Y
Хем щрака по-силно, хем по-често от 475.
А ей сега снимах и едно видео за звука. Някъде имах и звук на 475, ама не мога да го намеря или съм го затрил.
https://www.youtube.com/watch?v=HSc2Gi1bZS8
Тая главина вече я няма, има новия модел 675 за 30€. Теглото е 380гр. без skewer.
XT пък е 39€, дават го 330гр, може да го погледнеш.
penmark написа:По-шумна означава по стегнати пружини, което намалява риска да си прескочат кученцата. А колкото по-ситна стъпка, толкова по-бързо зацепва.
antonpc написа:В момента съм в същата чуденка като колегата. Засега клоня към нещо с капсуловани лагери. Един от най-достъпните вариянти ми се вижда Formula DC38, намира се за около 80лв. Моля ако някой ползва такава главина да сподели своя опит.
sailman написа:Както съм писал на няколко места, главините Нюкпруф Генератор и Куад (скъпата) са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ. Сами си избирайте дали си струва да плащате за марка. Ако ви притеснява поддръжката - всички резервни части, които се предлагат за Нюка стават без проблем на Куада. Аз самият съм сменял лагери, ос и едната от капачките...
Nocturne написа:П.С. Скъпия Quad пише, че е за 8/9 касета, моята е 10-ка.
относно Nukeproof имам едни съмнения/сведения, че използват някакъв плякан нестандартен лагер за freehub-a ... което ако е истина е наистина много тъпо
sailman написа:относно Nukeproof имам едни съмнения/сведения, че използват някакъв плякан нестандартен лагер за freehub-a ... което ако е истина е наистина много тъпо
Муси, може и тъй да е (верно тоя лагер е с некъф друг размер..) ама голям зор трябва да види та да се прецака.. На мойта външните лагери се бяха умъртвили съвсем, ама тоя си беше като нов...
При профилактиката просто следва да се свалят уплътненията и да се почисти и гресира наново. И `сичко ше е "на шест"..
FireEye Bikes написа:If it’s the new version as below link, the hub is 370g and the QR is 107g.
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта