TiratroN написа:Не виждам как ще тръгна някъде с велосипеда , ще спра за малко и ще трябва да го катурна на земята да се стържат педалите,седалката ,кормилото...
На времето хората са го измислили - СТЕ-ПЕН-КА. Когато на моторите им махнат степенките, ще махна и аз моята
Мен пък са ми много грозни тия новите ГОЛИ велосипеди - без калници,без багажници, без степенки... някои и без спирачки (лудост).
Пустата му красота не се отказаха от нея. Красивото не винаги е най-удачно.
Едно е да търсиш лекота и да махаш всичко, съвсем друго е да махаш всичко защото... комшийчето си купило ГОЛО колело и дай и моето да е ГОЛО.
Мое мнение... оплаквам се ... от вманиачеността на хората. Както и да е...
Пич, ти изби рибата.
Говориш за практичност. Какво е практичното на аксесоар, който работи само на абсолютно гладък терен, и позволява дори вятъра да ти бутне колелото, при което се надират безценните ти кормило и педали, и евентуално се криви дерайльора? Сравнението с моторите е глупаво, колелото не тежи 300кг, че да трябва сериозен напън за да го изправиш.
Колкото до "голите" велосипеди – въпрос на вкус, аз лично предпочитам да няма нищо излишно по колелото, дори не толкова заради външния вид – простите неща са надеждни и лесни за поддръжка. Вътрешно прекарване на жила, и дори скриване на задния амортисьор (имаше статия за едно такова) според мен са прекалени, тъй като създават повече проблеми отколкото решават. Калници имам на градското колело, макар да не вършат много работа. Осветление, GPS и други такива предпочитам да са ми в раницата, когато не ги ползвам, за да не бъдат изкъртени при евентуално падане. Багажник въобще не може да се сложи на повечето рамки за
планинско колоездене, а и от него има нужда само за разни пътешествия с повечко багаж.
Оплаквам се, че коляното ми не е оздравяло достатъчно за каране, и ми остава време за глупави спорове като този.