Ребаунд

Молим всички посетители, когато им се прииска просто да си поговорят глупости, да се помайтапят с дребни простотийки и т.н., да го направят в този форум. Тук е позволен по-груб език, стига да не е насочен към други членове на форума. Можете да пускате всичко, което като съдържание или стил би било неприемливо за останалите форуми. Но ако по наше усмотрение темата има смисъл или идея само за автора си, тя ще бъде изтривана!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 400 / 400 / 2

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Пон Мар 09, 2015 10:41 pm

Ozzie написа:@Коцето

Вилката е твоя. Прави каквото смяташ за уместно с нея.
Лека нощ!
:beer:

Точно това смята да направя. Просто питах как да стане.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот zafirovp » Пон Мар 09, 2015 11:33 pm

Значи говориш за някаква си вилка реидън, която има поне 5 различни вида от 5 различни години, но както и да е. После си пуснал темата във раздел за широки приказки и накрая мисля, че си малко арогантен (нищо лично). Та както и да е. Ето ти отговора как се маха ребаунда. Понеже нямам боб да видя за кой точно модел вилка говорим ще ти го обясня като на инженер.

Източваш маслото от ребаунда.

Как става, предполагам със малко инженерна мисъл ще се справиш. И един съвет, след като вилката няма ребаунд, е добре да избягваш завойте със голяма скорост по-неравна настилка. Когато вилката се свие заради неравносите, няма какво да я спре да започне да подскача като футболна топка, а от там и сцеплението си заминава. :popcorn:
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Пон Мар 09, 2015 11:54 pm

Как става:
1)Взимаш вилката/велосипеда и отиваш до най-близкия читав веломагазин/сервиз, за да могат да ти настроят САГ-а.
Ако стъпка 1 не помогне(съдейки по мнението ти, че "ходът намалява" е много вероятно това да помогне..)-отиваш при тоя, дето ти я е сервизирал, и го питаш що си е оставил ръцете, или ако не ти се разправя-преглеждаш темата за веломеханици във форума и си набелязваш някои с добри отзиви.
3(щот 2 е горе..май))Сваляш вилката, носиш я на механика, той ти я оправя, даваш някви пари(според зависи), НАСТРОЙВА ТИ Я и се кефиш.
Другият вариант е да свалиш ребаунда..Ама ако наистина смяташ да си съсипваш вилката-по-добре си вземи едно ХСТ и продай Райдон-а.
пс: Тук не става въпрос за това можеш или не можеш. Става въпрос да я погледне някой, който си има достатъчно опит, минал е през достатъчно процедури и знае как да оправи проблема, какво масло да сложи и т.н. ,все тънкости, които се придобиват от опит, а не от клипчета в тубата.
пс2: Напълно подкрепям колегата над мен-като махнеш ребаунда можеш спокойно да си я караш градско, но САМО градско. Ще се държи отвратително на нещо, различно от леко разбит асфалт(да не говоря, че още се чудя за чий ще караш с незаключена вилка градско, пък и да трябва да е мека..)
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Вто Мар 10, 2015 6:38 am

zafirovp написа:Значи говориш за някаква си вилка реидън, която има поне 5 различни вида от 5 различни години, но както и да е. После си пуснал темата във раздел за широки приказки и накрая мисля, че си малко арогантен (нищо лично). Та както и да е. Ето ти отговора как се маха ребаунда. Понеже нямам боб да видя за кой точно модел вилка говорим ще ти го обясня като на инженер.

Източваш маслото от ребаунда.

Как става, предполагам със малко инженерна мисъл ще се справиш. И един съвет, след като вилката няма ребаунд, е добре да избягваш завойте със голяма скорост по-неравна настилка. Когато вилката се свие заради неравносите, няма какво да я спре да започне да подскача като футболна топка, а от там и сцеплението си заминава. :popcorn:


Значи първо:
1: Вилката е модел X2, коя одина е, аз няма как да зная.
2: Няма ли начин да се извади ребаунда, без да се източва маслото? По горе един колега мисля че беше писал, че на тези вилки не се сменяло маслото.
3: Не се безпокой за мита, че вилка без ребаунд, ще подскача в завоите. Ако на един автомобил му махнеш например предния амортисьор, във завой със малко по висока скорост, на колата се завърта задницата. Ако махнеш задните два само, тогава при малко по висока от средната скорост, ако на магистралата завъртиш волана рязко на ляво, после на дясно, ти ще се преобърнеш по таван.
Такова нещо при велосипеда, просто няма как да се получи. Напротив, сега, когато вилката е изключително нечувствителна, във завой по асфалт със леки неравности, но вискока скорост, ми се случи на два пъти загуба на контрол, просто защото предното колело подскача и се губи всякакво сцепление. Едва овладях колелото. Такова нещо когато е само пружина, няма как да се получи. Все пак благодаря за съветите, но не това е предмет на темата. Виждам че има хора, които ми мислят добро, и между темата искат да ми дадат акъл, как ще ми е по добре да карам, но мерси, аз вече съм о измислил, кое е по добро за мен и кое не.
4: Арогантен казваш. Мисля, че поведението ми спрямо някой, е съответно на неговото. Според както се държат с мен, така се държа и аз с тях.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Вто Мар 10, 2015 6:46 am

kobso1245 написа:Как става:
1)Взимаш вилката/велосипеда и отиваш до най-близкия читав веломагазин/сервиз, за да могат да ти настроят САГ-а.
Ако стъпка 1 не помогне(съдейки по мнението ти, че "ходът намалява" е много вероятно това да помогне..)-отиваш при тоя, дето ти я е сервизирал, и го питаш що си е оставил ръцете, или ако не ти се разправя-преглеждаш темата за веломеханици във форума и си набелязваш някои с добри отзиви.
3(щот 2 е горе..май))Сваляш вилката, носиш я на механика, той ти я оправя, даваш някви пари(според зависи), НАСТРОЙВА ТИ Я и се кефиш.
Другият вариант е да свалиш ребаунда..Ама ако наистина смяташ да си съсипваш вилката-по-добре си вземи едно ХСТ и продай Райдон-а.
пс: Тук не става въпрос за това можеш или не можеш. Става въпрос да я погледне някой, който си има достатъчно опит, минал е през достатъчно процедури и знае как да оправи проблема, какво масло да сложи и т.н. ,все тънкости, които се придобиват от опит, а не от клипчета в тубата.
пс2: Напълно подкрепям колегата над мен-като махнеш ребаунда можеш спокойно да си я караш градско, но САМО градско. Ще се държи отвратително на нещо, различно от леко разбит асфалт(да не говоря, че още се чудя за чий ще караш с незаключена вилка градско, пък и да трябва да е мека..)


Колега, човека който ми я продаде го няма. Купих я от форума. Човека я е сервизирал отлично. Изчетох доста неща за модела. Оказа се,че вилката си е твърда по начало, и каквито и схеми и манипулации да се правят по нея, ще бъде само загуба на време и пари. Затова смята идеята ми за ребаунда като най удачна.
Аман от тия сервизи. , аз отдавна си правя всичко сам по колелото.
Вилката ще се кара предимно градско, или по скоро напълно.
Просто проблема е, че във сънтър, правят нещата едно към както им дойде, и просто им слагат различни имена.
И вместо да ги продават в магазините по левче, те даже се осмеляват да им искат пари!!!!!
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Вто Мар 10, 2015 10:23 am

Та не разбрах със точност: "Източва ли се маслото от тази вилка или не?
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Вто Мар 10, 2015 6:56 pm

Коцето написа:
Колега, човека който ми я продаде го няма. Купих я от форума. Човека я е сервизирал отлично. Изчетох доста неща за модела. Оказа се,че вилката си е твърда по начало, и каквито и схеми и манипулации да се правят по нея, ще бъде само загуба на време и пари. Затова смята идеята ми за ребаунда като най удачна.
Аман от тия сервизи. , аз отдавна си правя всичко сам по колелото.
Вилката ще се кара предимно градско, или по скоро напълно.
Просто проблема е, че във сънтър, правят нещата едно към както им дойде, и просто им слагат различни имена.
И вместо да ги продават в магазините по левче, те даже се осмеляват да им искат пари!!!!!

Карал съм същия модел, само че 2011, със златните стеншъни дето е.
Никога не ми е била твърда(тогава бях 75кг, а и не ми беше баш градски сетъп, бях с къса лапа, с дълга можеше маалко по-добре да я настроя).
Ако си с някоя от новите версии-може и няква такава глупост да има, не съм сигурен.
пс: Сега видях, че си с новите версии, явно са се осрали. Ма те бяха по 200лв нови г/д, та за тия пари-толко..
Ако ще караш градско за придвижване-продаваш тая и си взимаш твърда(и читави грипове).
Ако ще караш градско за разходки и т.н.-продаваш тая и си взимаш някоя късоходова пружинна, която ще ти обира малките неравности.
Ако все пак искаш да батисаш читава вилка, при което ще получиш съмнителен резултат-http://www.srsuntour-cycling.com/service/download-area/consumer-downloads/bike/exploded-views/2012/sf12-raidon-x2/ . Тук схема на вилката.
За долния ти въпрос-при 2011 версията се сменя маслото на ребаунда, при 2012 предполагам е същото.
Още нещо-гледам, че не искаш да "хвърляш пари". С това, което се опитваш да направиш, ще хвърлиш доста...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Вто Мар 10, 2015 7:09 pm

Не се безпокой за мита, че вилка без ребаунд, ще подскача в завоите.

Мдам, само дето НЕ Е МИТ.
Ако си тръгнал от вилка с ребаунд-блазе ти. Доста от хората във форума са тръгнали от вилки без такъв и, повярвай, разликата е огромна.
Сега, колко ще я усетиш на почти равно-идея си нямам. Ама то за градско се ползва твърда вилка или се кара почти винаги със заключена амортесъорна такава, просто защото е доста кофти да въртиш, особено ако набираш прав, и да се люшкаш..
За колите идея си нямам как е, ама факт, че вилка без рибаунд не става...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 9:34 am

kobso1245 написа:
Коцето написа:
Колега, човека който ми я продаде го няма. Купих я от форума. Човека я е сервизирал отлично. Изчетох доста неща за модела. Оказа се,че вилката си е твърда по начало, и каквито и схеми и манипулации да се правят по нея, ще бъде само загуба на време и пари. Затова смята идеята ми за ребаунда като най удачна.
Аман от тия сервизи. , аз отдавна си правя всичко сам по колелото.
Вилката ще се кара предимно градско, или по скоро напълно.
Просто проблема е, че във сънтър, правят нещата едно към както им дойде, и просто им слагат различни имена.
И вместо да ги продават в магазините по левче, те даже се осмеляват да им искат пари!!!!!

Карал съм същия модел, само че 2011, със златните стеншъни дето е.
Никога не ми е била твърда(тогава бях 75кг, а и не ми беше баш градски сетъп, бях с къса лапа, с дълга можеше маалко по-добре да я настроя).
Ако си с някоя от новите версии-може и няква такава глупост да има, не съм сигурен.
пс: Сега видях, че си с новите версии, явно са се осрали. Ма те бяха по 200лв нови г/д, та за тия пари-толко..
Ако ще караш градско за придвижване-продаваш тая и си взимаш твърда(и читави грипове).
Ако ще караш градско за разходки и т.н.-продаваш тая и си взимаш някоя късоходова пружинна, която ще ти обира малките неравности.
Ако все пак искаш да батисаш читава вилка, при което ще получиш съмнителен резултат-http://www.srsuntour-cycling.com/service/download-area/consumer-downloads/bike/exploded-views/2012/sf12-raidon-x2/ . Тук схема на вилката.
За долния ти въпрос-при 2011 версията се сменя маслото на ребаунда, при 2012 предполагам е същото.
Още нещо-гледам, че не искаш да "хвърляш пари". С това, което се опитваш да направиш, ще хвърлиш доста...


Колега, да ти кажа честно, не знам коя година е тая вилка. Съветваш ме за твърда? Аз по твърдо от това не съм карал :)
Вилката в момента чисто нова е 300 лв. Абсолютно същата като тази, само че е Х2
http://screambikes.eu/bg/vilki-amortisi ... l-air.html
Защо казваш, че ще ми отидат още пари?
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот penmark » Сря Мар 11, 2015 9:50 am

Уж беше X2 модел, сега показваш X1....
http://www.dobrevbike.com/shop/vilki/15 ... -r-26.html
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 10:09 am

penmark написа:Уж беше X2 модел, сега показваш X1....
http://www.dobrevbike.com/shop/vilki/15 ... -r-26.html


Хмм.. не четеш. Показвам Х1, защото в сайта няма Х2, зада покажа че е същата на вид, но веднага след това съм обяснил, че е Х2, но е същата на вид.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 10:10 am

Да, е такава е като в добрев байк, само че е 130 мм. ход.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот penmark » Сря Мар 11, 2015 10:55 am

Ето го X2 патрона
http://www.abicid.com/uploads/products/ ... etched.JPG
Има някакви "гайки" по него, значи може евентуално да се отвори и да се източи маслото, но от това вилката няма да стане по-мека. Мекотата зависи колко е напомпен газовият патрон. Ако все пак решиш да го източиш си запази маслото някъде, че после ще питаш колко масло се налива.
Последна промяна penmark на Сря Мар 11, 2015 11:02 am, променена общо 1 път
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 11:01 am

penmark написа:Ето го X2 патрона
http://www.abicid.com/uploads/products/ ... etched.JPG
Има някакви гаечни болтове по него, значи може евентуално да се отвори и да се източи маслото, но от това вилката няма да стане по-мека. Мекотата зависи колко е напомпен газовият патрон. Ако все пак решиш да го източиш си запази маслото някъде, че после ще питаш колко масло се налива.


Ясно разбрах. Мен това ме интересуваше дали маслото е вътре в него.
Значи казваш,че мекотата зависи от това колко е напомпана ли?

И още един въпрос: Какво остава в ботуша след изваждането на ребаунда, празен ли остава той?
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Сря Мар 11, 2015 11:12 am

Коцето написа:
Колега, да ти кажа честно, не знам коя година е тая вилка. Съветваш ме за твърда? Аз по твърдо от това не съм карал :)
Вилката в момента чисто нова е 300 лв. Абсолютно същата като тази, само че е Х2
http://screambikes.eu/bg/vilki-amortisi ... l-air.html
Защо казваш, че ще ми отидат още пари?

Бъх, преди като я гледах беше 240 г/д, дигнали са цените. Кофти тръпка.
Защо ще отидат пари? Защото по-евтино ще ти излезне да си продадеш тая и да си вземеш, ако ще и втора ръка, някоя от тия, които казах по-горе, отколкото да извадиш ребаунда(да разбереш, че нищо не си направил) и или да трябва да я сглобяваш отново и да си взимаш нова или да си я караш така.. Ма не пречи да го направиш, де, поне ще знаеш как се отваря/затваря ребаунд след това.
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот penmark » Сря Мар 11, 2015 11:19 am

Мекотата зависи от това колко е напомпена. Помпи се различно според килограмите на велосипедиста. Това колко да е напомпена се мери със САГ(потъване на вилката когато седнеш на велосипеда) на вилката, дал съм клип как се мери. При 130мм като седнеш трябва да потъва около 3см.
Като извадиш патрона и погледнеш отгоре ще виждаш земята. Първо вилката така няма да работи добре защото ще се суче и второ ще се пълни с прахоляк и мръсотия, и втулките ще заминат за норматив, и вилката ще се разлуфти и ще я хвърлиш на боклука. Надявам се вече стана ясно всичко.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 11:21 am

kobso1245 написа:
Коцето написа:
Колега, да ти кажа честно, не знам коя година е тая вилка. Съветваш ме за твърда? Аз по твърдо от това не съм карал :)
Вилката в момента чисто нова е 300 лв. Абсолютно същата като тази, само че е Х2
http://screambikes.eu/bg/vilki-amortisi ... l-air.html
Защо казваш, че ще ми отидат още пари?

Бъх, преди като я гледах беше 240 г/д, дигнали са цените. Кофти тръпка.
Защо ще отидат пари? Защото по-евтино ще ти излезне да си продадеш тая и да си вземеш, ако ще и втора ръка, някоя от тия, които казах по-горе, отколкото да извадиш ребаунда(да разбереш, че нищо не си направил) и или да трябва да я сглобяваш отново и да си взимаш нова или да си я караш така.. Ма не пречи да го направиш, де, поне ще знаеш как се отваря/затваря ребаунд след това.


Друго ще направя. Ще взема едно амортисьорче от багажник на кола. Ще му сложа две пети на 90 градуса, едната долу, на края на ботуша, другата горе на люка. Давам гаранция, че работата на вилката ще бъде във стотин процента по добра, от всяка, която сънтур са произвеждали или ще произведат някога тия пияници. Защото само пияници могат да правят такива вилки.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 11:24 am

penmark написа:Мекотата зависи от това колко е напомпена. Помпи се различно според килограмите на велосипедиста. Това колко да е напомпена се мери със САГ(потъване на вилката когато седнеш на велосипеда) на вилката, дал съм клип как се мери. При 130мм като седнеш трябва да потъва около 3см.
Като извадиш патрона и погледнеш отгоре ще виждаш земята. Първо вилката така няма да работи добре защото ще се суче и второ ще се пълни с прахоляк и мръсотия, и втулките ще заминат за норматив, и вилката ще се разлуфти и ще я хвърлиш на боклука. Надявам се вече стана ясно всичко.

Аз съм 85 кг.
Братко, тая вилка потъва само 1 см. Ще се суче казва? Лошо... А и аз съм и сложил диск 203. със хидравлична спирачка SLX...
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Сря Мар 11, 2015 11:35 am

Коцето написа:
Друго ще направя. Ще взема едно амортисьорче от багажник на кола. Ще му сложа две пети на 90 градуса, едната долу, на края на ботуша, другата горе на люка. Давам гаранция, че работата на вилката ще бъде във стотин процента по добра, от всяка, която сънтур са произвеждали или ще произведат някога тия пияници. Защото само пияници могат да правят такива вилки.

Това, че не можеш да си настроиш вилката като хората(ако горното мнение е истина), не означава, че са боклуци. Аз лично съм карал стария модел и с читава настройка беше уникална.
А иначе каквото искаш си слагай, все тая..
офф:203мм диск, хидравлика и го караш градско??? Сериозно?
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 11:39 am

kobso1245 написа:
Коцето написа:
Друго ще направя. Ще взема едно амортисьорче от багажник на кола. Ще му сложа две пети на 90 градуса, едната долу, на края на ботуша, другата горе на люка. Давам гаранция, че работата на вилката ще бъде във стотин процента по добра, от всяка, която сънтур са произвеждали или ще произведат някога тия пияници. Защото само пияници могат да правят такива вилки.

Това, че не можеш да си настроиш вилката като хората(ако горното мнение е истина), не означава, че са боклуци. Аз лично съм карал стария модел и с читава настройка беше уникална.
А иначе каквото искаш си слагай, все тая..
офф:203мм диск, хидравлика и го караш градско??? Сериозно?


И задния диск е 203мм. И даже с алуминиевите широките рамена.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 12:25 pm

Имам още един въпрос:
Вентила на вилката изглежда същия като на гумата. Може ли да се помпа със обикновена помпа, или трябва специална такава?
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Сря Мар 11, 2015 2:57 pm

Коцето написа:Имам още един въпрос:
Вентила на вилката изглежда същия като на гумата. Може ли да се помпа със обикновена помпа, или трябва специална такава?

Това зависи от вилката и помпащия. Моя райдон го помпах с нормална, но сега Рекона не мога. Идеята е, че специалните помпи са за високо налягане( каквото ти трябва при вилка), а не за обем(като при гума примерно) и бая ще се озориш с нормална, ако трябва да докараш високо налягане...
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Сря Мар 11, 2015 9:04 pm

kobso1245 написа:
Коцето написа:Имам още един въпрос:
Вентила на вилката изглежда същия като на гумата. Може ли да се помпа със обикновена помпа, или трябва специална такава?

Това зависи от вилката и помпащия. Моя райдон го помпах с нормална, но сега Рекона не мога. Идеята е, че специалните помпи са за високо налягане( каквото ти трябва при вилка), а не за обем(като при гума примерно) и бая ще се озориш с нормална, ако трябва да докараш високо налягане...


Ясно благодаря!
Благодаря на всички ви за отзивчивостта!!!
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Пет Мар 13, 2015 8:10 am

Не съм вадил ребаунда, но изпуснах въздуха от вилката. Тя найстина стана по мека, но във абсолютно никакъв случай по чувствителна. Вместо това се смали само със едно натискане на вентила със няколко сантима, а като се качих, направо пропадна до степен-грозно. Не мога да повярвам, че някой произвежда подобни продукти и ги пуска на пазара...
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот penmark » Пет Мар 13, 2015 9:15 am

Затова се ползва специална помпа за вилки.
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

Re: Ребаунд

Мнениеот Коцето » Пет Мар 13, 2015 10:52 am

Значи много правилно съм се ориентирал. не се ли махне ребаунда, чувствителност няма да има.
Коцето
 
Мнения: 47
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Съб Яну 31, 2015 9:31 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот Gen4eca » Пет Мар 13, 2015 1:31 pm

Оставете го човека да се научи по трудния начин ;)
Bombing for peace is like fucking for VIRGINITY!
Аватар
Gen4eca
 
Мнения: 321
Рейтинг: 1418
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 12:55 pm

Re: Ребаунд

Мнениеот kobso1245 » Пет Мар 13, 2015 2:17 pm

Коцето написа:Значи много правилно съм се ориентирал. не се ли махне ребаунда, чувствителност няма да има.

И това го заключи, защото???
Горе ти се даваха идеи(грес на втулките, Брунокс на стеншъните преди каране). Също вероятна причина за не толкова голяма чувствителност може да е неправилна геометрия, не настроена правилно вилка за теглото(тук правилно колегата горе е казал, че е хубаво да се ползва помпа за вилки, за да знаеш налягането).
Ако нямаш качествено смазване на стеншъните забрави за чувствителност, а ребаунда пък хич не влияе на чувствителността, ама тва е друг въпрос.
Ако искаш перфектно обираща неравностите вилка-вземи си пружинна такава(доколкото съм чел те са по-чувствителни от въздушните, на въздушните силата им е другаде..).
kobso1245
 
Мнения: 941
Рейтинг: 1416
Регистриран на: Вто Юни 07, 2011 7:48 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот veskoz » Пет Мар 13, 2015 3:25 pm

Ако искаш мажи я с фъстъчено масло и маргарин, махни ребаунда или сложи още два. Тази вилка не работи т'ва е! Голяма част от останалите модели на марката - също! Факт!
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Ребаунд

Мнениеот penmark » Пет Мар 13, 2015 4:17 pm

Ходих да снимам моят стар Сънтур Райдон, който работи супер мазно, без грам сеч. 120 ход, 20% саг, с грес между втулките. Ако не тежеше 2,1кг още да ми е на основният велосипед.
https://youtu.be/hbWRaUiMoa8
Аватар
penmark
 
Мнения: 1381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Май 03, 2011 11:32 pm
Местоположение: Казанлък

ПредишнаСледваща

Назад към Бла - Бла

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта