moridinbg написа:Иначе след почти 3 месеца с инсърти и 3 състезания - когато и да сложиш инсърт ще е късно!
Над 1.5 налягане не съм карал, нямам нито едно спукване, изпускане на въздух или подбиване на шината.
Pr3d4t0R написа:Exo+ под грайферите ли го спука или на борда? Уж би трябвало да е по-здрава под грайферите, сравнена с ЕХО.
moridinbg написа:Отзад съм с DD + CC
Проблем с щангите и бандажа съм имал по-скоро при демонтажа на гума, отколкото монтажа. Освен "внимавай да не го задереш" няма много какво повече да посъветвам.
На 53та страница в тази тема съм писал + снимки как слагах къш кора.
Първото слагане/махане, докато е нов, са дяволски трудни. След това хем натрупваш опит, хем се отпуска. Аз слагах чисто нова double down гума с чисто нов cush core и имаше малко зор.
Две неща ми помогнаха доста - едното беше да сложа колелото (шина, спици, главина, не целия велосипед) върху кръгла кофа за опора. Другото е първо вкарваш единия борд на гумата в шината, после слагаш вътре къш кора и накрая вкарваш само втория борд под къш кора.
След това 2 пъти ми се наложи да го разглобя - веднъж измъчен стар бандаж, който почна да изпуска през дупките на нипите и веднъж за смяна на спица - вече става дооста по-бързо и лесно.
evilzet написа:Сменям гуми и се чудя за начално зареждане на 27,5/2,3 колко бозица да сипя? Предния път сложих 120мл, но май е прекалено. Бозата е станска, на опаковката пише нещо от сорта на 60-100мл.
moridinbg написа:... За сметка на това, късането на спица в ниплата се превръща в жестоко мъчение и половин-един час разправии само по сваляне и слагане на гумата и ко(у)ра...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 93 госта