Със същите спирачки съм. По-рано обезвъздушавах само с блийд блока, но вече съм сигурен, че това не е най-доброто.
От известно време действам така:
- при нови накладки избутвам течност навън, за да прибера буталата и после обезвъздушавам с монтирани накладки и с диска м-у тях;
- после на няколко пъти до следващата смяна допълвам течност, за да компенсирам изтъняването на феродото. Усеща се кога му е дошло времето, като почне да се налага да припомпваш по два пъти лостчето по време на по-интензивни спирания.
Ако си обезвъздушил на блийд блок, в края на живота на накладките спирачката не работи добре. Опитвах се да компенсирам това с винта free stroke. До някъде компенсира изтъняването, но не толкова добре като допълването. А с фунията за допълване процедурата е 5 минути общо за 2-те спирачки.