За метода на почистване на "koopss" с авто чистител за спирачки не съм особено съгласен, или аз поне лично не бих го използвал. Чистителя обикновено е предназачен за ротори ( демек дискове ) и съдържа до голяма степен ацетон, който разтапя всичко възможно. Иначе съм съгласен, че за да изкараш буталата и почистиш ( особено ако ти е за пръв път ) е добре да сложиш някакъв ограничител между тях, за да не се окажеш с извадени бутала. Добре е да прецениш каква дебелина ограничител ти е нужен с извадени накладки, за да може да почистиш уплътненията на буталата максимално добре, без да си създаваш излишни главоболия. Също не съм съгласен за прегряването, по принцип не води до нищо добро. Мисля че, продължителни припомпвания на спирачката ще свършат работа, без да я изпържваш. Общо взето метода е следния, като пак казвам да си измислиш някакъв ограничител между буталата:
https://youtu.be/vQXFFgRButo...а иначе в зависимост от модела и марката, приблизително това са карантиите вътре :
https://youtu.be/MSPHd4vNKGc