В левия (въздушен) ботуш не е фатално, но в десния дамперен ботуш е изключително важно да използваш правилното масло.
При GRIP2 се използва едно и също масло за смазване в ботуша и в дампера - малко ботушно масло може да влезне в дампера (by design), но има един вентил, който при определени условия изплюва излишното масло от дампера обратно. Звучи малко като open bath, но не точно.
Страшни теоретици има в интернет, които пишат да сипваш какво ли не, но за разлика от преди години, когато Fox маслата бяха чисто и просто ребрандирани съществуващи масла на други производители, зеленото (10W), златното (20W) и тефлоновото (5W) са изцяло тяхна формулировка, която няма директен аналог - нито като cSt, нито като съдържание.
При нищожните милилитри, които отиват за едно обслужване, с по едно шише от двете масла ще изкараш години.
Вземи си правилните масла и не си прави излишни експерименти с цел да спестиш 20-30лв за 2-3 години, докато караш вилка за 1500-2000лв