bratlence написа:https://www.cushcore.com/kit-specs/
Абе виждал съм ги аз подобни работи и винаги съм се чудил колко са ефективни. Ще си го запазя линка.И все пак: 150 $ влизат леко ударно в сравнение с 5 лева кенда...
sailman написа:bratlence написа:https://www.cushcore.com/kit-specs/
Абе виждал съм ги аз подобни работи и винаги съм се чудил колко са ефективни. Ще си го запазя линка.И все пак: 150 $ влизат леко ударно в сравнение с 5 лева кенда...
Има и гето вариант на инсъртите. В разните големи форуми има цели теми, тук няколко човека също бяха правили опити. Аз правя следното:
1. Купувам от Декатлон или от където и да е т.н. Pool noodle (салам или макарон за плуване) Дебел е 60 мм., което е таман за гуми с балон 58-65 мм. (2.3 - 2.6). Струва 5.40 лв. и трябват 2 бр.
2. Цепя го на две. Може с острие за макетен нож (реже се под ъгъл), може и с канталова жица.
3. Снаждам си го до нужния диаметър. С велкро става добре, правил съм го и със свински опашки.
4. Монтирам по същият начин, както къшкора. Малко е зор, ма става.
5. Като затворя гумата, махам игличката на винтила и с нещо с тъп край пробивам инсърта та да минава лесно бозата и въздуха.
6. Сипвам бозЪ и надувам с ръчна помпа. Нема компресори-момпресори - става от раз.
Вече втора година и втори комплект колела карам така и се родих. За тюблес без масури (инсърти) не ща и да чувам. Помагали са ми четири пет пъти до сега. Не пият боза и пазят шини.
Скоро ще отворя единият уилсет, че гумите са за смяна и ще видя има ли драми вътре, но до последно си държеше и нямам усещането, че масура вътре е станал на парцал.
iPop написа:Но ако е така ще си сложа един в предната гума
Pr3d4t0R написа:Повтарям се вече за N-ти път - CushCore дава възможност да се кара на ниско налягане без да се прещипва гумата и да се гъне в завой. Няма вилка/шок/тип окачване, които толкова много да подобряват возията и контролът както CushCore - погледнато от такъв ъгъл въобще не е скъпо. Повечето inserts пазят само от прищипване.
Cush Core's most dynamic contribution, however may be its influence on the suspension's action - an effect first identified by Syntace founder Jo Klieber, who also co-designed the Schwalbe ProCore system. Watch the Cush Core video and you'll see that, upon impact, the tire nearly compresses to the rim before the suspension begins to activate. Inserts assist the process by ramping up the tire's natural spring rate as the tire fully compresses, which kicks the suspension into gear a fraction of a second sooner, providing a more seamless transition.
Lucky Loser написа:iPop написа:Но ако е така ще си сложа един в предната гума
Защо ти е в предната гума ?
Още повече, ти нали мина на 2.6 гуми, ако не се лъжа
iPop написа:sailman написа:bratlence написа:https://www.cushcore.com/kit-specs/
Абе виждал съм ги аз подобни работи и винаги съм се чудил колко са ефективни. Ще си го запазя линка.И все пак: 150 $ влизат леко ударно в сравнение с 5 лева кенда...
Има и гето вариант на инсъртите. В разните големи форуми има цели теми, тук няколко човека също бяха правили опити. Аз правя следното:
1. Купувам от Декатлон или от където и да е т.н. Pool noodle (салам или макарон за плуване) Дебел е 60 мм., което е таман за гуми с балон 58-65 мм. (2.3 - 2.6). Струва 5.40 лв. и трябват 2 бр.
2. Цепя го на две. Може с острие за макетен нож (реже се под ъгъл), може и с канталова жица.
3. Снаждам си го до нужния диаметър. С велкро става добре, правил съм го и със свински опашки.
4. Монтирам по същият начин, както къшкора. Малко е зор, ма става.
5. Като затворя гумата, махам игличката на винтила и с нещо с тъп край пробивам инсърта та да минава лесно бозата и въздуха.
6. Сипвам бозЪ и надувам с ръчна помпа. Нема компресори-момпресори - става от раз.
Вече втора година и втори комплект колела карам така и се родих. За тюблес без масури (инсърти) не ща и да чувам. Помагали са ми четири пет пъти до сега. Не пият боза и пазят шини.
Скоро ще отворя единият уилсет, че гумите са за смяна и ще видя има ли драми вътре, но до последно си държеше и нямам усещането, че масура вътре е станал на парцал.
От това, което аз съм чел тия макарони си пият боза. Интересно как този декатлонския не попива. Но ако е така ще си сложа един в предната гума, че в задната вече имам Rimpackt
sailman написа:Инструмента е една дЪска в която е изрязан отвор ф60 мм. и кантала е опънат във формата от фиг. 2.
За захранване можеш да ползваш всичко, дето ти е подходящо за кантала, който си имаш.
protiven написа:sailman написа:Инструмента е една дЪска в която е изрязан отвор ф60 мм. и кантала е опънат във формата от фиг. 2.
За захранване можеш да ползваш всичко, дето ти е подходящо за кантала, който си имаш.
Само ти виждаш снимката, която си постнал и никой друг
didonch написа:sailman, отново не се виждат картинките. Качи някъде другаде. Купих въпросния салам за тест. На пръв прочит си е доста порест ... и мек. Т.е. за да пази шината, не трябва прекалено много да се изтънява/окастря(все пак ми се иска да видя вашия модел). Друга подробност е че трябва да се осигурят канали за циркулация на бозата ... че при страничен пробив, дори и за най-малките отвори ще се налага да се използват фитили.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта