Понякога се чудя защо разни маняци възстановяват стари автомобили,локомотиви,танкове и всякакви други неща, след като съвремените аналози са много по-съвършенни!? Уточнявам, че твърдо не съм съгласен с последното и мога да дам доста примери за това, но не е целта на темата такава!
Конкретно по казуса- би било добре да видим визуално как седят нещата с някакви снимки.
- marin_shock.jpg (95.85 KiB) Прегледано 1527 пъти
ако не е на резба, а е със зегер- трябва да свиеш пружината с някаква(импровизирана) скоба! Преди всичко обаче, първо измери диаметъра на стержена и провери какви стандартни варианти на уплътнения има за тоя размер (защото ако е екзотичен- нещата може да са сложни). Сигурно ще трябва и подмяна на втулка освен уплътнение, така, че вероятно ще опреш до услугите и на стругар!
Pr3d4t0R написа:96та
....Иначе вложените усилия, време и материали не мисля, че си струват за нещо на почти 30 години.
Като потенциален клиент на медицината туй хич не ми звучи добре,... искренно се надявам да не си доктор!