Здравейте, попадна ми много запазен и със 100 % оригинални части байк ТРЕК 8000 от 1992 година. И преди съм работил по ТРЕК (може да видите останалите ми теми във форума) и съм силно впечатлен от качеството и използваните материали в тези велосипеди. Тук целта ми е само да разглобя, почистя, (окабеля
) поръчах предна гума от HIBIKE Germany благодарение на отзивчиви членове на форума разбрах за Добри от Сливен. Задната гума е Bontrager LT3 26" 2.0 , много ми хареса тя е напълно нова и в много добро състояние , та реших да сложа и предна такава. Махнах някакви скоби (явно е имало калници по някое време) не оригинални ще ви прикача и снимка от каталога. Има лека патина по рамката тук таме някоя ръждичка на болтовете на кантарните спирачки която ще отстраня по моя начин като ги сваля изчеткам на шмиргила с месинговата шайба (така пада освен ръждата и напуканото хромирано покрите до здрав метал) след което ги оксидирам или с WURT или ги нагрява с горелката и потапям в (машинно моторно) масло . Седадлката също е за освежаване оригналната е Селе Турбо VETTA кожата е протъркана на места и суха , но си личи качеството ще я подхраня с крем за ръце
и малко боя за обувки на протритите места. Друго не се сещам освен да сваля веригата и задния дерейльор и курбела и да ги почистя от наслоеното масло през годините, хем се дразня, че повечето хора слагат много смазка по велосипедите си но от друга страна така ги запазват за хора като мен след време като се махне от долу излиза истински диамант
Така, че следете процеса и питайте ако нещо Ви интересува.