Най-съществените промени с в рамката - различен профил на тръбите и допълнителни заздравявания в областите, където е имало проблеми с предшествениците му (например при стойките на веригата).
darka написа:Прочетох всички постове от дадения линк в старата ми тема която бе заключена но не намерих ясен и точен отговор на въпросът ми може ли да се сложи друга кубилица или цяла задница на драг ф4? или трябва да си купувам нова драговска.
reloading написа:Може ли на Drag F5 да влезе 180 ротор ..? Под тази дилема съм се спрял.. и това е единственното решение да разбера
F4 и F4m (модел 2005 на снимката) са доста различни рамки. При F4m има промени в геометрията, предните тръби, носещият детайл на задницата и други.Ozzie написа:Само да вмъкна, че и със 190мм. амортисьор, не може да се оправи работата на тази рамка. Относно вилките- едно време в Скриймбайкс пишеше 150 мм.
P.S. Градски, не се занимавай с тази рамка. Виж какво се случи на поредната Ф 4(5) минути преди отпътуването за Тасос. Не коментирам как и защо е станало, тъй като незнам как е карана преди това.
ACID BURN написа:Един фр има ф5 и се чуда дали може да се сложи 190 мм шок?Не ми се чете назад смисъл нямам време, иначе може би има информация.
а твоя шок има ли маслено смекчаване защото моя няма и се чудя дали не е за товаMast3rm1nd написа:имам същия проблем на мойта рамка (не е ф4) от какво може да е, аз сменях там шок и може да не съм го сложил както трябва
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 98 госта