Важна тема: Drag F4/F5

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот Makintier » Пет Юли 14, 2006 12:51 pm

[quote="gada"]

а да кажа само,питам за тази ramka
и каква е разликата дали е по-добра или по-лоша от тази [img]http://i.data.bg/06/07/13/31432_orig.jpg[/img]
плс комент !!!
[/quote]

Незнам колко е хубава,но определено мога да кажа колко е здрава...Седя си оня ден пред BC и гледам същата рамка и си викАМ:"ааа какво хубаво колело" и един от продавачите:"хаха,много хубаво,я погледни задницата...и аз гледам че тръбата,която хваща едната част на главината е искъртена
:irked:
Може да греша за рамката....да то сигурно е виновен колоездача,защото не я е използвал по предназначение ....все 1 :popcorn:
Не е важно да си пръв, важно е да си единствен!
Skype - Makintier
Аватар
Makintier
 
Мнения: 902
Рейтинг: 1641
Регистриран на: Сря Сеп 14, 2005 11:16 am
Местоположение: ... на третия етаж

Мнениеот Colin McRae » Чет Авг 17, 2006 10:25 pm

Имам едно въпросче :) Какво ще ми препоръчате DRAG F4 или Behemoth? Търся нещо 700 - 900 лева. Твърдо бях решил да си взема F4 ама много негативни мнения чух за тази рамка... А на Behemoth-а ми изглежда по-здрава:D
Colin McRae
 
Мнения: 9
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Юли 28, 2006 3:55 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот FireFoXa » Пет Май 11, 2007 8:32 pm

Така, излязоха новите модели на Драг => Drag F4m, прочетох статията в mtb-bg.com и там пиши:
Най-съществените промени с в рамката - различен профил на тръбите и допълнителни заздравявания в областите, където е имало проблеми с предшествениците му (например при стойките на веригата).

Тъй като чета само лоши отзиви от рамката отностно здравината й. Не ми е ясно дали тези "заздравявания" са подобрили осезаемо много здравината на рамката? Имам един приятел с такова колело, кара го 2-3 месеца и няма проблеми, но ми се ще да чуя и други мнения за колелото.
Отностно Ъбгрейдите се чудя какъв шок да сложа отзад до към 200лв. иначе всичко друго ми е ясно. :D
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот sersem.inc » Пет Май 11, 2007 9:07 pm

За шок можеш да сложиш 190мм X-fusion RPV (на старо) или DNM Rainmon 190mm. Добра работа върши :)
За здравината.. не коментирам новия модел Карах 05 модела 2 години и нещо и счупих задницата само 2 пъти. Като цяло колелото е здраво ако не го ръчкаш прекалено аграрно и агресивно :)
Аватар
sersem.inc
 
Мнения: 115
Рейтинг: 1130
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 5:09 pm

Мнениеот FireFoXa » Съб Май 12, 2007 9:46 am

А може ли да се намери някакъв сносен шок, за АМ/low FR каране около 200 лева(пружинен + lock key)? :dunno:

Edit: Някой да има впечатления от този шок: http://e-shop.screambikes.tobulgaria.in ... cts_id=570
в комбинация с F4m 165-190мм ?
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

kubilica

Мнениеот darka » Съб Май 12, 2007 3:52 pm

Прочетох всички постове от дадения линк в старата ми тема която бе заключена но не намерих ясен и точен отговор на въпросът ми може ли да се сложи друга кубилица или цяла задница на драг ф4? или трябва да си купувам нова драговска.
darka
 
Мнения: 3
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Май 12, 2007 10:14 am

Re: kubilica

Мнениеот did » Съб Май 12, 2007 5:20 pm

darka написа:Прочетох всички постове от дадения линк в старата ми тема която бе заключена но не намерих ясен и точен отговор на въпросът ми може ли да се сложи друга кубилица или цяла задница на драг ф4? или трябва да си купувам нова драговска.


Каква ТОЧНО друга кОбилица?

Каква ТОЧНО друга задница?

По принцип всичко може, даже някои хора сами си правят кобилици с цел да си подобрят геометрията и работата на рамката, слагат лагери, вършат какви ли не модификации... но това предполага да си наясно какво правиш, как да го направиш и какви ще са последствията.

Ако не си теоретично наясно с кинематиката на рамките, по-добре не прави експерименти. Шансът да влошиш положението е по-голям от този да го подобриш.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Ozzie » Съб Май 12, 2007 6:03 pm

reloading написа:Може ли на Drag F5 да влезе 180 ротор ..? Под тази дилема съм се спрял.. и това е единственното решение да разбера

Ще получиш много противоречиви отговори. Ситуацията е такава, че 185 мм. влиза на косъм, едва ли не даже задира в рамката. 2,5 мм. по малък радиус едва ли ще решат проблема. Понякога зависи и от главината. Има главини на който фланеца за закрепване е по- висок, а на други по- тънък. Просто трябва да си намериш ротор 180/185 мм., да го пробваш с твоята главина и ако стане- стане. Ако ли не, оставаш на 160мм. Успех.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот FireFoXa » Съб Май 12, 2007 6:32 pm

Колко ход е максимално допустим отпред(вилката) и отзад(дължина на шока) при F4m??? :dunno: :dunno: :dunno:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот sersem.inc » Съб Май 12, 2007 6:52 pm

За шок - 190мм
За вилка - аз карах със 130 но и със 150 съм виждал и карал и не съм чул за оплаквания. (150 при 190мм шок)
Аватар
sersem.inc
 
Мнения: 115
Рейтинг: 1130
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 5:09 pm

Мнениеот Ozzie » Съб Май 12, 2007 7:19 pm

Само да вмъкна, че и със 190мм. амортисьор, не може да се оправи работата на тази рамка. Относно вилките- едно време в Скриймбайкс пишеше 150 мм.
P.S. Градски, не се занимавай с тази рамка. Виж какво се случи на поредната Ф 4(5) минути преди отпътуването за Тасос. Не коментирам как и защо е станало, тъй като незнам как е карана преди това.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот FireFoXa » Съб Май 12, 2007 7:34 pm

Ехх, Ozzie, ще трябва да се насочвам към твърдака отново. Случайно да знаеш тази Ф4/5 дали е от новите модели(2007) или е от старите, защото доколкото съм запознат има на лице подобрения отностно здравината на рамката...

П.П. Зема си сглобя един катерач или еднo ХъТъ 2, ко са занимавам с меки работи :D
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот sersem.inc » Съб Май 12, 2007 9:20 pm

Тази на снимката по-горе е от старите. Чупил съм и аз на същото място.
Аватар
sersem.inc
 
Мнения: 115
Рейтинг: 1130
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 5:09 pm

Мнениеот tailor » Пон Май 14, 2007 8:27 am

Ozzie написа:Само да вмъкна, че и със 190мм. амортисьор, не може да се оправи работата на тази рамка. Относно вилките- едно време в Скриймбайкс пишеше 150 мм.
P.S. Градски, не се занимавай с тази рамка. Виж какво се случи на поредната Ф 4(5) минути преди отпътуването за Тасос. Не коментирам как и защо е станало, тъй като незнам как е карана преди това.
F4 и F4m (модел 2005 на снимката) са доста различни рамки. При F4m има промени в геометрията, предните тръби, носещият детайл на задницата и други.
Изображение
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот Antares » Нед Сеп 16, 2007 9:16 pm

Оф, много се извинявам, ако не пиша на правилното място, но някой знае ли какъв е диаметъра на седалковата тръба на f4-ката, или от къде мога да видя? Нямам особено доверие на измервателните уреди, с които разполагам...
(снимка)
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот Brave » Пон Сеп 17, 2007 8:43 am

Мисля, че беше 30.4 mm
Brave
 
Мнения: 819
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 26, 2005 11:54 pm
Местоположение: Bulgaria, София

Мнениеот mito_dlx » Сря Окт 24, 2007 9:40 pm

колко струва рамка Drag F4?
mito_dlx
 
Мнения: 87
Рейтинг: 1187
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 3:00 pm

Мнениеот Antares » Чет Окт 25, 2007 7:33 pm

365 лева във Веломания. Поне така си спомням, а и съм питал преди три-четири месеца...
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7459
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот PnXRealM » Чет Окт 25, 2007 11:36 pm

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=180952

Единственото нещо което не ми харесва в тази рамка,че навсякъде е с тефлонови втулки като се вземи фабрично ... Но след като се лагерова става перфекна и като се сложи хубава вилка и по-голям размер маслен шок велосипедчето става перфекно за FR & DH
Аз в момента карам такава рамка и съм много доволен от нея :) :popcorn: :beer:
Изображение
Изображение

Skype - ph03nix-nick
Аватар
PnXRealM
 
Мнения: 60
Рейтинг: 1185
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 11:44 pm
Местоположение: Rousse Mafia

Мнениеот Gusterx » Вто Фев 05, 2008 12:57 am

Иама ли некој чертежи за кобилица на ф5 за 190мм шок каде да намерам ште ми помогне ли некој ?
:bowdown:
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот Gusterx » Вто Фев 05, 2008 1:01 am

И как се справјаш с геометриата колку ти заднио шок
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот Sharkfucker » Нед Фев 17, 2008 10:20 am

Насочил съм се към f4m/f5 и искам тук да задам едно въпросче - може ли да наблъскам DNM Volcano или Marzocci Junior на тези рамки :)
Аватар
Sharkfucker
 
Мнения: 134
Рейтинг: 1097
Регистриран на: Чет Сеп 13, 2007 7:42 pm

Мнениеот Admin » Нед Фев 17, 2008 11:59 am

Не може.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16374
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Нед Фев 17, 2008 3:58 pm

Един фр има ф5 и се чуда дали може да се сложи 190 мм шок?Не ми се чете назад смисъл нямам време, иначе може би има информация.
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот FireFoXa » Нед Фев 17, 2008 4:44 pm

ACID BURN написа:Един фр има ф5 и се чуда дали може да се сложи 190 мм шок?Не ми се чете назад смисъл нямам време, иначе може би има информация.

Може, но рамката ще се "разкрачи" много :D Ако иска 190 мм шок, и такъв тип окачване да си земе рамка, която е проектирана за 190мм шок като РАМ АМ или Драг Ф6. Драг Ф4м/Ф5 са проектирани за 165мм шок :D :beer:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Gusterx » Пет Мар 21, 2008 12:16 am

Некој знае ли колку е челнио агол на Ф5
Gusterx
 
Мнения: 59
Рейтинг: 1300
Регистриран на: Пет Яну 18, 2008 10:47 pm
Местоположение: Makedonija Kocani

Мнениеот PnXRealM » Пет Мар 21, 2008 10:30 am

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5423509
ето ти го с 190 мм шок
обаче на вилката короните се смъкват малко да се изправи челния ъгъл !!
супер яко си бачка бричката :)
Изображение
Изображение

Skype - ph03nix-nick
Аватар
PnXRealM
 
Мнения: 60
Рейтинг: 1185
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 11:44 pm
Местоположение: Rousse Mafia

Проблем с драг ф5

Мнениеот f5 » Вто Яну 27, 2009 12:03 am

Значи първо да започна с това че рамката ми има съвсем лек луфт при долните втулки на шока.А проблема е че когато натисна задната спирачка и гумата почне да се сурка цялата рамка започва зверски да се тресе.Не знам от какво е и се чудя дали на някои не му се е случвало.Проблема не е от спирачката защото на старата ми рамка го нямаше този проблем.Благодаря предварително.
f5
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1060
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 11:54 pm

Мнениеот Mast3rm1nd » Вто Яну 27, 2009 12:13 am

имам същия проблем на мойта рамка (не е ф4) от какво може да е, аз сменях там шок и може да не съм го сложил както трябва :popcorn:
Аватар
Mast3rm1nd
 
Мнения: 245
Рейтинг: 936
Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 8:32 pm
Местоположение: София

Мнениеот f5 » Вто Яну 27, 2009 10:24 am

Mast3rm1nd написа:имам същия проблем на мойта рамка (не е ф4) от какво може да е, аз сменях там шок и може да не съм го сложил както трябва :popcorn:
а твоя шок има ли маслено смекчаване защото моя няма и се чудя дали не е за това
f5
 
Мнения: 37
Рейтинг: 1060
Регистриран на: Пон Яну 26, 2009 11:54 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 98 госта