Gworan написа:Затруднявам се с намирането на широко кормило, с 31.8 захват, и много издигане, поне 50мм, за предпочитане 60мм. Сякаш са спряли да ги произвеждат вече такива. Някой да е виждал?
Gworan написа:Аз до колкото знам, не е нужно да търсиш адаптер, на който в заглавието на продукта да пише конкретно "за 200мм ротор", а със съответната височина - +20мм или +40мм. Ако маунта на вилката/колелото ти е за 160мм ротор, взимаш си преходник +40мм, ако маунта ти е за 180мм ротор, взимаш си преходник +20мм.
Съотвено за 203 роторите има такива със +23мм / +43мм.
Иначе, търсенето по Българските онлайн магазини изглежда като изтинско предизвикателство...
SStoeV написа:Ако вилката ти е пост маунт монтаж, имам такъв преходник +40мм му е височината. Пиши лс, ако не си намерил
Alexi написа:то ,ако вилката иска +40мм за 200мм диск ,значи се опитваш да и сложиш погрешния диск .. сериозните вилки са със 180мм базов диск ,+20мм за 200 ..
Alexi написа:естествено ,че не е сериозно ..
Alexi написа:не се сещам някой да кара ендуро със 160мм ротор отпред
Лирик е със 180мм директ моунт
Alexi написа:естествено ,че не е сериозно .. не се сещам някой да кара ендуро със 160мм ротор отпред
Лирик е със 180мм директ моунт
halfdone написа:Здравейте, по нашите магазини дали се продава Sram Butter или алтернатива, че нещо не намирам?
https://www.sram.com/sram/mountain/prod ... ter-grease
hitar_potar написа:Колеги (и колежкки),
гледах в търсачката, че е дискутирано, но през далечната 2007-а год., затова да попитам сега: как стои въпроса с пребоядисване на модерна карбонова ендуро-рамка? Предполагам химиите и песъко-струя са все така OFF LIMITS, но не съм на 100% наясно - все пак за последните 10 години излязоха много нови модели, кой от кой с по-шантаво и по-различно преплетени нишки. Независимо от това, все така ли най-удачния вариант е с шкурка да се смъква боята и то не докрай?
Lucky Loser написа:А защо просто не го "лягаш" на лявата страна
koopss написа:Lucky Loser написа:А защо просто не го "лягаш" на лявата страна
Да, така правя, но все ми се върти в главата следната недалечна във времето ситуация:
По маршрута на В100 съм, стигам серпентините, и решавам на несвалена седалка да спускам директно надолу, съответно се подхлъзвам здраво, хващам се за едно дърво, а колелото заминава с влачене 5м надолу.
Не че ако е с по-големи педали е сигурно че ще помогне, но пак има някакъв шанс.
iL_Diavolo написа:koopss написа:Lucky Loser написа:А защо просто не го "лягаш" на лявата страна
Да, така правя, но все ми се върти в главата следната недалечна във времето ситуация:
По маршрута на В100 съм, стигам серпентините, и решавам на несвалена седалка да спускам директно надолу, съответно се подхлъзвам здраво, хващам се за едно дърво, а колелото заминава с влачене 5м надолу.
Не че ако е с по-големи педали е сигурно че ще помогне, но пак има някакъв шанс.
Това приспособление виждал си го ?
https://www.olx.bg/ad/predpazitel-vansh ... 7HPFh.html
Lucky Loser написа:@koopss - за влачанете/падане и подобни съм съгласен. Но понеже главно спомена и как просто да го слагаш на земята, помислих, че това ти е Довода
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта