Страница 12 от 25

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Апр 23, 2018 3:53 pm
от madsnake
Аз приставка имам. По скоро питането ми е дали може да стои надолу без да има грижа.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2018 3:46 pm
от Gumena Lisica
При мен се получи лош бъг с колчето - KS 27,2 със 100мм ход. Като го напече слънцето и е в разгънато състояние после не ще да се смъкне, при все че палчето работи идеално и жилото си дърпа докрай. Поне шестима здрави и тежки мъже му се изредиха да го възсядат и да се мъчат да го спихнат и не успяха. Беше се тотално одървило. Това се случи 2 пъти. А и се вижда и усеща, че като е в такова състояние няма онзи типичен лек луфт, който иначе си има. После, като стоя на сянка известно време (около 2 часа), се оправи само и взе да работи. Отвътре патронът е капсулован, така че няма какво много да се направи. Някой имал ли е такъв проблем? Смятам да го върна в магазина, понеже е в гаранция, но ако ми го заменят с друго, мисля, че шансът да прави същия бъг е голям. :unhappy:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Май 02, 2018 11:36 pm
от Pr3d4t0R
Имах точно обратният проблем - при студено се одървяше, но влизаше все пак трудно. Това на 4я сезона каране де. Напечи го на слънце и го карай за гаранция.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Май 03, 2018 7:54 am
от banzai
За новата сглобка си взех Bikeyoke revive. Изключително доволен съм от колчето засега, нивото на изработка е топ. Освен това за физическите дименции на реверб (грубо казано) 125мм, тук получваш 160мм дроп. При транспортирането явно е 'глътнало' малко въздух, което усетих на първото каране - потъваше с около 1 см. Лека заигравка с клапана и си обезвъздуших колчето. На пътеката. За 20 секунди. Уникално хитро е измислено ;)

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Май 03, 2018 6:20 pm
от Zayphod
:offtopic:
За 380 евро оставаше и да не са го измислили. :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 10:49 am
от banzai
Има и по скъпи колчетва (fox, 9point8), но друго такова, което да можеш сам да си обезвъздушаваш на пътеката не съм срещал още. Предишния ми реверб се налагаше грубо по 2 пъти на сезон да се ревизира заради гълтане на въздух. Аз лично си прибавям тези разходи към жизнения цикъл на продукта или както беше лафа 'не съм милярдер за да купувам евтино'. От това което съм проучил, очаквам revive-a да си го търкалям поне 2 сезона без нужда от отваряне. Да видим дали ще изляза прав.
Като цяло предлагам да не вкарваме дискусията натам, както стана за кратко в темата с бозите. Всеки си прави сметка. Някой предпочита да си бърка сам бозата, друг да инвестира това време в изкарване на лев, с който после да си купи готов продукт. Трети има време да си отваря реверба на всеки два месеца примерно. Въпрос на личен избор, който няма правилен или грешен отговор. :beer:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 11:53 am
от didonch
Както се казва времето ще покаже. След един сезон ползване ще си направиш равносметката и ще прецениш дали това е било успешна покупка или не(надявам се да го споделиш тук :beer: ).
Този Bikeyoke revive, има ли фиксирани позиции или застава там където го позиционираш ... със задните части :D .

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 12:29 pm
от banzai
Разбира се, нали за това е форума :)
Ако някой му се чете преждевременно: http://forums.mtbr.com/components/bikey ... 33134.html

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Май 04, 2018 1:03 pm
от moridinbg
Проблемът с ривърба в 80% от случаите е в хидравличното дистанционно. Аз си го разреших с друг BikeYoke продукт - механично дистанционно - писах на предната страница.
За сега е чудесно. Ще видим след още няколко месеца дали все още ще смятам така.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 8:19 am
от psixopat
Здравейте, имам reverb, който е 2015-2016 модел. Дойде с колелото, което взех началото на 2016. Скоро забелязах, че колчето има 4-5 мм ход. Може и преди да е било така, но не съм забелязал. Не ми пречат, даже някъде бях чел, че Sram казват че е нормално ? (мисял че тук във форума някой го беше чел в някой manual )
Проблемът обаче е друг. Като хвана седалката има и се опитам да я завъртя има луфт, който предполагам че идва от "иглите на колчето" между горната и долната част. То този луфт си го има фабрично. Но се появи и друг луфт.https://www.youtube.com/watch?v=V_Eiv1QaRc8 на 1:22 се вижда. Горната част на кола се движи във всички посоки, но луфтът е изключително малък. Явно е от бушинга.

Въпросът ми е някой дали и имал подобен проблем (ако изобщо е проблем) и как го е решил. Гледам че има някакъв кит който не е скъп https://www.hibike.com/rock-shox-reverb ... 274a62b5e9 този от 9,98 евро и предполагам че няма да се сложно да се смени само бушинга и да изчисти под капачката. Чудя се обаче ако реша да взема пълния кит и да се направи изцяло подмяна на уплътненията и обезвъздушаване на камерата - дали изобщо някой го е правил. Като гледам видеото и ме хваща страх.
Чудя се дали има смисъл да се отваря колчето и да се вкарам в някой филм, или да си го карам така :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 10:03 am
от bio
psixopat написа:Здравейте, имам reverb, който е 2015-2016 модел. Дойде с колелото, което взех началото на 2016. Скоро забелязах, че колчето има 4-5 мм ход. Може и преди да е било така, но не съм забелязал. Не ми пречат, даже някъде бях чел, че Sram казват че е нормално ? (мисял че тук във форума някой го беше чел в някой manual )
Проблемът обаче е друг. Като хвана седалката има и се опитам да я завъртя има луфт, който предполагам че идва от "иглите на колчето" между горната и долната част. То този луфт си го има фабрично. Но се появи и друг луфт.https://www.youtube.com/watch?v=V_Eiv1QaRc8 на 1:22 се вижда. Горната част на кола се движи във всички посоки, но луфтът е изключително малък. Явно е от бушинга.

Въпросът ми е някой дали и имал подобен проблем (ако изобщо е проблем) и как го е решил. Гледам че има някакъв кит който не е скъп https://www.hibike.com/rock-shox-reverb ... 274a62b5e9 този от 9,98 евро и предполагам че няма да се сложно да се смени само бушинга и да изчисти под капачката. Чудя се обаче ако реша да взема пълния кит и да се направи изцяло подмяна на уплътненията и обезвъздушаване на камерата - дали изобщо някой го е правил. Като гледам видеото и ме хваща страх.
Чудя се дали има смисъл да се отваря колчето и да се вкарам в някой филм, или да си го карам така :D

трябва ти цялата горна капачка.
https://www.bike-components.de/en/RockS ... th-p47915/

отварянето на колчето не е проблем, но ти трябва и клампа да хванеш един шиш 10mm. по принцип нещо, което си работи ... по-добре не го пипай.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 10:49 am
от psixopat
Хмм аз си мислех че бушинга го има в кита, ама явно не. Така като гледам и в другия кит от 45 евро https://www.hibike.com/rock-shox-reverb ... 274a62b5e9 го няма. Малко е тъпо че не го продават отделно а трябва да взема цялата капачка. Явно ще си го карам с луфта. :D А хода от 4-5 милиметра ще го преживея. И 120 ход ми стигат :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 12:03 pm
от HHristov
В колчето има две водещи втулки (бушинг на български е втулка) - едната е в капачката, втората е на горната част на колчето. Първата се продава заедно с капачката а втората е включена с сервизния комплект от 10€. Рокшокс препоръчват смяната им на всеки 200часа. Смяната само на едната вероятно ще намали доста тази хлабина и не е свързано със сложни манипулации. Проблема с пропадането се получава при смесване на въздуха и маслото и се решава с обезвъздушаване на колчето. Неприятните неща в случая са две. Първото е, че обезвъздушаването изисква почти пълно разглобяване. Ако колчето е стелт, процедурата по обезвъздушаването е малко по-лека. Ако е с външно управление трябват и три специални инструмента - меки челюсти за менгеме с отвор 10мм. за захващане на буталният прът, Bleed tool и Oil height tool. Комплекта за обезвъздушаване със спринцовките е задължителен във всички случаи. Цялото упражнение е доста тегаво и, щом те хваща страх от видеото само, на живо трудно ще го направиш. Второто е, че с времето количеството на въздуха, респективно пропадането, се увеличава, колчето спира да работи и трябва да се пристъпи към първото.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 1:33 pm
от bio
само да те допълня, че някъде по-нагоре съм споменал и дал линкове на процедурата без специалния bleed tool, PVC тръбичка за Oil height tool и soft jaws 10mm от паркет. самата процедура не е сложна, но си 100% като казваш
HHristov написа: ... щом те хваща страх от видеото само, на живо трудно ще го направиш.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Май 15, 2018 5:07 pm
от freak_vn
Здравейте,
някой има ли идея дали някой във Варна може да ми помогне с ремонта на Reverb?
Благодаря предварително!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 8:36 am
от scratch
freak_vn написа:Здравейте,
някой има ли идея дали някой във Варна може да ми помогне с ремонта на Reverb?
Благодаря предварително!


Звънни в Нико байкс и питай там - доста читав сервиз.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 10:00 am
от freak_vn
scratch написа:
freak_vn написа:Здравейте,
някой има ли идея дали някой във Варна може да ми помогне с ремонта на Reverb?
Благодаря предварително!


Звънни в Нико байкс и питай там - доста читав сервиз.


Още от Англия преди 2-3 седмици, след като разбрах че там никой не може да ми помогне в околията дори с подмяната на маркуча, те бяха първите на които звънна за зов за помощ, защото и аз съм доволен от тях... Не се занимават с колчета. Намерих там да ми сменят спукания маркуч, но проблема се оказа още по-голям, явно се е получило смесване на масло и въздух (или нещо подобно) и трябва да се отвори колчето, от там и казаха 100 паунда за ремонт.. Никакъв шанс да ги дам толкова, след като знам всичко колко ми е струвало, по-добре да си купя нов, но се надявах да намеря някой тук, или в краен случай аз ще го отворя и доразваля :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Май 16, 2018 10:17 am
от Pr3d4t0R
Звънни на някой от тях дали са ОК да им го изпратиш по куриер и да се опитат да го оправят:
https://www.facebook.com/baze.bg/
https://www.facebook.com/pavebikeshop/

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 04, 2018 8:36 pm
от stoyancha
Някой да е пробвал колът на OneUp? Цената му е доста добра и доста лесно може да му се регулира ходът.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 04, 2018 9:00 pm
от I.nfraR.ed
Чета само добри отзиви засега, но е доста нов продукт и няма как да се натрупат впечатления от по-дълъг период на ползване.
Ако имаше 200мм опция сигурно щях да съм го взел вече.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 04, 2018 9:04 pm
от stoyancha
Сред всички положителни коментари тук-там се срещат и такива, че това е първият механичен продукт на компанията и им е нещо като бета версия, но и така да е за цената си няма конкуренция, а и идва с 2 години гаранция. Може би, ще си го направя подарък за РД :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юни 04, 2018 9:13 pm
от Pr3d4t0R
На One-Up съпорта им е топ - един водач бях счупил кажи речи по моя вина и ми го замениха без никакъв коментар (бях честен какви съм ги свършил).

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Юни 09, 2018 5:30 am
от oti_86
Здравейте да попитам някой имал ли е проблем с ръжда на колчето? X-Fusion Hilo е колчето и забелязах някакви петна. Споделете с нещо да го пръскам, чудех се с спрея за вилката Finish line Max за окачване се води дали ще е уместно или ще ми препоръчате нещо друго.
Благодаря!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Юни 09, 2018 9:10 am
от bio
oti_86 написа:Здравейте да попитам някой имал ли е проблем с ръжда на колчето? X-Fusion Hilo е колчето и забелязах някакви петна. Споделете с нещо да го пръскам, чудех се с спрея за вилката Finish line Max за окачване се води дали ще е уместно или ще ми препоръчате нещо друго.
Благодаря!

е направи една снимка, че не може да се ориентираме така само по "петна". ще ти препоръчам да му зачистваш само семеринга иначе няма смисъл да го омазняваш, защото то е отворена баня.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Юни 10, 2018 12:55 pm
от compira
Здравейте,
Да попитам и аз за колче, че ме гложди от отдавна да си взема. Някой ако може да изкаже мнение за Rockshox Reverb Stealth (по-старата версия от актуалната в момента) с ход 125мм. Как се държи, проблеми, сервизиране, седалката добре ли се захваща, възможни изненади по време на каране. Също ако някой има идея за по-добро от това на сходни пари. Ще се взима втора употреба и тук питането ми е дали цена от 150-200 лева е добра, приемлива или висока.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Вто Юни 12, 2018 7:42 pm
от martinic3
Има ли къде да си купя дропър пост 27.2 в България освен в драгзоната KS eTen?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юли 16, 2018 2:50 pm
от Kobeto
Понеже и на мен вече ми писна да слизам и да се качвам на колелото, започнах и аз да се озъртам за телескопиочен кол. Веднага подчертавам, че съм с орязан бюджет и коловете на Рокшокс не са за мен. Обаче в един БГ сайт видях CUBE RFR DROPPER INSIDE. Някой дали има преки наблюдения или да е прочел по чуждите форуми нещо за тоя кол? Благодаря

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Юли 16, 2018 2:57 pm
от scratch
Kobeto написа:Понеже и на мен вече ми писна да слизам и да се качвам на колелото, започнах и аз да се озъртам за телескопиочен кол. Веднага подчертавам, че съм с орязан бюджет и коловете на Рокшокс не са за мен. Обаче в един БГ сайт видях CUBE RFR DROPPER INSIDE. Някой дали има преки наблюдения или да е прочел по чуждите форуми нещо за тоя кол? Благодаря


Горе долу за същите пари се намира Pro Koryak - доказано надежден и работещ.
Като търсех кол миналата година се чудех между Кюба и Про-то - избрах Про и не съм имал никакви ядове. За кюб и аз нищо не намирах тогава в нета

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Юли 20, 2018 2:31 pm
от moridinbg
Вече няколко месеца с механична команда за Reverb-а - определено е много нужен ъпгрейд. Много по-удобна е от нормалното натискало. 0 проблеми с омекване, загуба на ход, обезвъздушаване и т.н.
Определено обаче ако пак трябва да взимам бих взел Wolf Components, а не Bike Yoke - палецът на Wolf-а седи на много голям лагер и се натиска много по-лесно от този на yoke-ът, който е на малък бушинг.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Юли 28, 2018 7:38 am
от banzai
moridinbg написа:Вече няколко месеца с механична команда за Reverb-а - определено е много нужен ъпгрейд. Много по-удобна е от нормалното натискало. 0 проблеми с омекване, загуба на ход, обезвъздушаване и т.н.
Определено обаче ако пак трябва да взимам бих взел Wolf Components, а не Bike Yoke - палецът на Wolf-а седи на много голям лагер и се натиска много по-лесно от този на yoke-ът, който е на малък бушинг.


:agree:
Yoke дистанционното понякога трудно се натиска, особенно на 'първо' натискане и като цяло се усеща една идея повече сърпотивление от оптималното. Веднъж като тръгне е ОК. Бих тествал лагеровия wolf в бъдеще. Самия yoke кол засега е топ.