eurolit3 написа:И какви са разликите межди бб5 и бб7?Кажете какво препоръчвате.
eurolit3 написа:Ако е 185 има опасност да се изкриви диска...
1 во авид диск 180 нямат.Имат 185.@ ро бб7 има повече спирачна сила но на тебе не мисля ,че ти трябва.Според мен и бб5 ще ти свърши работа.3 то за ушите на рамката няма защо да се притесняваш.Аз на климбера съм с 203 диск отзаде.А ушите са същите като а асалта.HellBurn написа:Взимай си ББ7, щом за стрийт максимум ротор 180, но в случея повече се замисли за ушите на рамката отколкото за диска. Пожелавам ти успех.
CrateEngine написа:Никои не го е излъгал просто при парзаляне по-големия диск има по-голям шанс да се изкриви
CrateEngine написа:Ето такова http://www.pinkbike.com/photo/1703278/ ,и защо ли мисля си , че при такава ситуация можеш да си закачиш диска и да го поизкривиш.Лично мнение
Black cat написа:с тея алуминиеви каруци не може да се "пързаля"
assgiver написа: По важното е сега да се сгуша с новите "стрийтъри" и да фанат да ме научат на нещо, че вече почва да ме фаща срам....
Ozzie написа:eurolit3 написа:И какви са разликите межди бб5 и бб7?Кажете какво препоръчвате.
При BB7 се регулира външната накладка. При ВВ5 не.
На ВВ7 накладките са метални, спират по- добре и се износват по- бавно. На ВВ5 са органични.
ВВ7 е по- рентабилна, ако трябва да се сравняват цените на консумативите, т.е. накладките, който са почти еднакви.
DJ MaNiAk написа:Аз имам ББ5 отпред и отзад и съм много доволен,така че не е нужно ББ7!
Назад към Продукти за Trials, Street, Urban, Dirt Jump, 4X
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта