Страница 1 от 1

Предимства и неодстатъци на железните и алуминиевите рамки?

МнениеПубликувано на: Пет Мар 10, 2017 3:12 pm
от Martin3700
Ако може някой да ми обясни предимства и неодстатъци на железните и алуминиевите рамки? Другият ми въпрос е кой би бил най-добрия избор между следните рамки: Ns decade или movement 1 или Dartmoor Quinnie или Two6Player? Благодаря предварително.

Re: Предимства и неодстатъци на железните и алуминиевите рамки?

МнениеПубликувано на: Пет Мар 10, 2017 5:15 pm
от Martin3700
Имах впредвид стоманени рамки не железни.

Re: Предимства и неодстатъци на железните и алуминиевите рамки?

МнениеПубликувано на: Пет Мар 10, 2017 10:32 pm
от Admin
За конкретните модели не мога да те посъветвам, защото карането ми е съвсем друг тип.
Принципно стоманените рамки могат да понесат по-големи натоварвания; по-лесно понасят усукващи натоварвания; по-бавно натрупват умора на материала; по-добре абсорбират вибрациите (друг въпрос е дали всеки може да го усети, на какъв терен и т.н.). Заради тези особености се ползват доста широко от хора, каращи стрийт, дърт джъмп и фрийрайд/спускане (с твърда рамка). Недостатък по принцип е по-високото тегло, но разликата не е грандиозна, когато говорим за такъв тип каране, т.е. подсилена алуминиева рамка също няма да е като перце.
При алуминиевите предимство е, че не ръждясват, ама то и стоманените, особено ако полагаш известни грижи за тях, няма да станат като калник на 25-годишен Опел Кадет. Реално при стоманените, ако се появи ръжда, ще е само повърхностна.

Re: Предимства и неодстатъци на железните и алуминиевите рамки?

МнениеПубликувано на: Пон Мар 13, 2017 10:18 am
от saibo
За въпросните рамки и аз нищо не мога да кажа. Относно теглото съм си правил сравнения на идентични рамки, от доста различни производители. Разликите са в едно 200-300гр . Лично на мен нищо особено, не карам ХЦ, а АМ. Преимуществата на хро-мото са несравними особено за стрийт. Не случайно и bmx рамките продължават да си ги правят от стомана. Абсорбирането на вибрациите доста се усеща, но наистина си зависи и от стила и терена на каране. Ако все пак успееш да го счупиш заваряваш, изчукваш и продължаваш да караш. Колкото до ръждата, добре е да се поналее и омасли със някаква смазка от вътре, преди сглобяване. Ако се спреш на хро-мо, огледай също DMR, Ragley, Fireeye намират се в БГ
Steel is real! :smash: