от Admin » Пет Мар 10, 2017 10:32 pm
За конкретните модели не мога да те посъветвам, защото карането ми е съвсем друг тип.
Принципно стоманените рамки могат да понесат по-големи натоварвания; по-лесно понасят усукващи натоварвания; по-бавно натрупват умора на материала; по-добре абсорбират вибрациите (друг въпрос е дали всеки може да го усети, на какъв терен и т.н.). Заради тези особености се ползват доста широко от хора, каращи стрийт, дърт джъмп и фрийрайд/спускане (с твърда рамка). Недостатък по принцип е по-високото тегло, но разликата не е грандиозна, когато говорим за такъв тип каране, т.е. подсилена алуминиева рамка също няма да е като перце.
При алуминиевите предимство е, че не ръждясват, ама то и стоманените, особено ако полагаш известни грижи за тях, няма да станат като калник на 25-годишен Опел Кадет. Реално при стоманените, ако се появи ръжда, ще е само повърхностна.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.