Концепцията ми е хептен различна. Харесвам големите дебели гуми, но не съм фен с колелото да правя планински спускания. Аз съм да го кажа така, че да не се само-обидя - едър (добре де - дебел съм - признах си
) - тежа 113кг и съм висок 182см. Жена ми все готви хубаво, а аз на масата рядко имам спирачки. Карам най-вече софийско градско - до работата и обратно предимно по 16-20 километра дневно. Знаете как е - най-вече асфалт, от време на време бордюр, дупка на пътя или прекрасни павета с трамвайни релси. Та от яко MTB колело си правя градско, което мене лично ме кефи все повече и повече. Официалното Djambo не е с такава идея. С оригиналните планински гуми и предавки повече от 30км/ч. не могат да се вдигнат по гладък, равен асфалт. Новата вилка е по-лека (с около половин кило) и по-добра, а с новите гуми установих, че каквито и изкачвания да правя ползвам до половината задни предавки (бързите), останалите просто си се въртят и си седят неизползвани. Та поради тази причина сменям предната плоча от 30T на 38T - с идеята, че от 30км/ч ще мина на 38км/ч максимална скорост. Концепцията ми е за максимално издържливо градско колело с дебели градски гуми за мощни балканджии като мене.