Manitou Mattoc

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Jacket » Вто Окт 25, 2016 7:13 am

Ново ревю от Pinkbike.com
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Вто Окт 25, 2016 8:19 am

Тъкмо мислех да пиша тук, след като попаднах на това ревю. Мислех, че IVA и IRT са две отделни нови екстри, вече налични за Маток. Сега това ревю малко ме обърква - могат ли и двете да бъдат монтирани на 1 екземпляр, или човек трябва да си избере една от двете и да кара така? :dontknow:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Jacket » Вто Окт 25, 2016 8:36 am

Със сигурност не могат да работят заедно. И двете се монтират на едно и също място в горната част на Dorado патрона. Просто новия Mattoc идва серийно с IVA, а IRT е допълнителен ъпгрейд.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Окт 26, 2016 8:41 am

Значи от всичко казано и изписано дотук, можем ли да заключим, че Маток 2 се различава от Маток 1 само по наличието на IVA-та в оригиналната си окомплектовка? И че ако и двете бъдат ъпгрейднати с IRT-то –щото и за двете се препоръчва), 1 и 2 ще станат абсолютно еднакви вилки?
Ако отговорите и на двата въпроса са положителни, какъв е смисъла тогава вилката за 2017 да се води 2-ка? Разбирам да бяха добавили опция за 170-180мм ход с 27.5 капла и/или възможност и за 20мм ос а ла Фокс 36 (с преходници), та да я нарекат 2-ка. Ама ако IVA-та е единствената разлика, нещо ми се губи смисъла. По-запознатите, има ли реално някаква друга разлика в поколенията, която изпускам? :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Jacket » Сря Окт 26, 2016 8:53 am

Не е само това. Оста е друга (по-лека, но иска инструмент), буталото на въздушната пружина е с променен дизайн така че да не пропуска маслото от позитивната в негативната камера. Не съм сигурен за други промени в момента.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Окт 26, 2016 1:34 pm

Мисля, че оста я изкараха като допълнителна екстра при желание, ако я искаш (и ако караш 1-чка). Достатъчно малко парички е една ос, че да не те бърка да си я купиш отделно. И после промяната в буталото на въздушната камера пак е малка разлика, че чак втора генерация да се води същия продукт. Отделно какво става с черното покритие на стеншъните - ще става ли серийно за всички бройки (такива стеншъни на червената версия стоят просто уникално!!!!! :evil: ), или отново ще ги слагат само на Бергамонт?
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Ное 09, 2016 10:01 am

Малко да изтупам темата. Преди време дискутирахме тук тия въпроси, но не напълно, а аз сега вече имам някаква по-голяма яснота относно това какво ще правя по проект "ЕНДУРО". :evil:
Идеята е следната: отначало да се кара с 26' капли на 170мм ход, нататък евентуално да се мине на 160мм ход и 27.5' капли. При такъв план коя версия е по-удачна- с 41мм или с 44мм офсет? 44-милиметровата, водеща се 650b, може да се разгъне до 170мм ход, ако ще се ползва с 26' капли, нали? Че по-рано в темата точно на този въпрос отговор не получих. :) Или за по-сигурно да се купува 41мм версията, която по-късно да си се конвертира за 650b? :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот lostrider@ » Сря Ное 16, 2016 12:14 pm

Не се занимавай с глупости. 44/41 офсети-мофсети. Купувай вилката и се кефи на макс. Аз също обмислям тия дни да се снабдя с IRT-то, но и така вилката ме радва доста. Купувай си 27.5" и карай. :) Естествено, ако си падаш по чоплене по байка, експериментиране с различни размери и всякакви ъпгрейди - just for fun - никой не може да те спре. Може да успееш да намериш своята златна среда. :dontknow:. Аз купих 27.5" вилка и я търкалям с 26 цола гуменки за сега, но средното слиза малко нисичко и често тряскам педалите, а и вече има няколко солидни деруги от камъни по рамката, под средното. :crap: (Чисто новичка ми е). Ясно е какви са предимствата на по- ниското средно, но не ме радва така. Ще наплитам капла 27.5 догодина. Дори обмислям да мина на 170 мм курбели. Ще видим.
За това, моят съвет е да не навлизаш твърде много в детайли. Вилката е добра и както беше написал един пич в западните форуми: "IRT е още един ъпгрейд, правещ една наистина добра вилка още по- добра." :beer: Друг беше казал нещо от сорта на "Спускайки с тази вилка, придобивам усещането, че тя винаги ми доставя безкрайно количество ход. :D Само дето не помня дали ставаше въпрос за 26 или 27.5 версията. :peace:
А това със самозавиването на вилката наистина го има, но както е казал Пацо, свиква се. Мен лично даже ме кефи. Аз като го почувствах първия път, така се нахилих, че се нагълтах с кал. Викам: Глей човек, само си завива! :D
Успех.

П.П.
Не мисля, че 650b вилката може да се разпъне до 170 мм. Това го има само при 26"-цата. Те го те: https://www.manitoumtb.com/wp-content/u ... -Guide.pdf
Аватар
lostrider@
 
Мнения: 425
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 3:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Ное 16, 2016 2:59 pm

Точно това се чудех - дали 650b-версията може да се разпъне на 170мм, докато се кара с 26" капла. Ако е така, както казваш ти, тогава защо ми е да купувам 650b-версията? Чувството с 27.5"-капла при нея толкова по-добро ли е от това на 26"-версията, че да си заслужава да съм принуден да карам 26-каплата със 160мм ход отначало, вместо със 170мм? :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Ное 16, 2016 4:01 pm

И аз като изгубения ездач (:D) я карах първо с 26 и после сложих 27.5, защото удрях средното. И аз не вярвах, но наистина 27.5 колело срещу 26 дава много повече увереност (терена е загладен от по-голямата гума) отколкото ще ти дадат тия 10мм повече ход. Даже за мен най-добрата комбинация е човек да си кара хубавата 26 рамка и просто да й бодне 650b вилка и колело отпред.

За да я вдигнеш на толкова се сменя една джаджа в HBO-то, за да отключи повечето ход - предполагам, че на 170 мм 27.5 гума ще опре в короната при bottom out.
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3154
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот lostrider@ » Сря Ное 16, 2016 4:46 pm

Съгласен съм с Пацо изцяло. Дори с
Pr3d4t0R написа:Даже за мен най-добрата комбинация е човек да си кара хубавата 26 рамка и просто да й бодне 650b вилка и колело отпред.

Карал съм само веднъж 27.5" търкало и разлика се забелязва. И то в положителна посока. Поне за мен е така. Но това е субективно усещане. Да не забравяме дори, че има хора, дето се кефят и на 29-ки. :D Само да уточня, че това което карах, не беше изцяло 27.5" сет (вилка + колело), а 26" вилка с 27.5" колело. Единственият недостатък на този сетъп, е че си до голяма степен ограничен от към размер на балона. Това ти е ясно. Вилката беше някаква стара 26" лисица, която дори с 27.5" гума имаше място за малко пластмасово калниче. :bigeyes: Ама посъбере ли се калчица там, става инфекция. При 26" Маток-а 100% ще навреш 650b търкало, ама колко милиметра ще останат до короната, никой не знае докато не се пробва или не се направят точни теоретични сметки. Само да не излезе нарая, че влиза единствено някое полусликче 2.1 и после да дрифтиш по завоите like a boss. :eyebrow: Не звучи като оферта. Не мисля, че ще съжаляваш с варианта, който Пацо предлага. Направо скачай даже. :)

Pr3d4t0R написа:За да я вдигнеш на толкова се сменя една джаджа в HBO-то, за да отключи повечето ход - предполагам, че на 170 мм 27.5 гума ще опре в короната при bottom out.
И са к'во излиза? - мога да екстендна мойта с още 1 см... Т.е. можеш 650b да я направиш 170мм? Я раздухай малко. :D
Аватар
lostrider@
 
Мнения: 425
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 3:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Ное 16, 2016 5:00 pm

Това искам да знам и аз - може ли 650b-версията да се кара на 170мм ход с 26" капла, докато се наканя да ъпгрейдна към 27.5 търкала? Не че виждам някакъв голям проблем в 26" каплите, но нали модерното си е модерно, като ще се дават пари - то да е. :) Това ми е и на мен въпроса.
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Ное 16, 2016 5:09 pm

Разликата от 160 до 170 е в HBO-то:
https://youtu.be/MjVGl1OkWEU?list=PLzGG ... p5j_&t=394

Всяка Expert/Pro може да се опъне на 170 с правилното HBO буталце. Мнението ми за тия 10 мм вече го знаете :D
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3154
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот lostrider@ » Чет Ное 17, 2016 11:21 am

Грабна ми интереса и да - оказа се, че е възможно да конвъртнеш 650b на 170мм. До колкото разбирам обаче, не е препоръчително да се правят експертимени със самия HBO патрон и смяна на буталца, а по-скоро цялостната му подмяна: http://forums.mtbr.com/shocks-suspensio ... 836-4.html . Т.е. сваляш патрона от 27.5 и набутваш такъв от 26". Така ли е или нещо не съм разбрал? :D Ако е така, въпроса сега е откъде да се намери такъв патрон. От клипчето, което шерна, не успях да се светна. :blush:
:idea: Всъщност, има ли някаква разлика между патроните на двата размера вилки или единственото, по което се отличават е дължината на буталцето?
Спусни малко повече инфо. Много си лаконичен. Според мен, това ще бъде интересно на всеки, който чете темата. :beer:

П.П.

Чакай, чакай, че сега се замислих нещо. В пликчето с вилката върви едно таквоз патронче, ако не ме лъже паметта. Та ти искаш да кажеш, че подменяйки старото патронче с това от пликчето, реално правя 27.5" на 26" и мога да се възползвам от тоя екстеншън на 170мм, за който се говори?
Аватар
lostrider@
 
Мнения: 425
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 3:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Чет Ное 17, 2016 11:45 am

Мисля в началото на настоящата тема този въпрос точно бе коментиран - че в кутията с вилката идва и такова допълнително патронче/буталце/анджакламичка или квото там беше, за да си я конвертираш между 160 и 170мм, както ти е угодно на теб, без значение дали си купил 26" или 650b версия. С тая уговорка, че при 170мм трябва да ползваш 26" търкало.
Така като гледам, избора е ясен - 650b версията ще да е, щом докопам рамката, която искам. Освен ако не ме ухапи някой подивял щъркел, въпреки е е малко вероятно, щото Маниту-манията е много сериозна! :D
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Pr3d4t0R » Чет Ное 17, 2016 1:45 pm

lostrider@ написа:Чакай, чакай, че сега се замислих нещо. В пликчето с вилката върви едно таквоз патронче, ако не ме лъже паметта. Та ти искаш да кажеш, че подменяйки старото патронче с това от пликчето, реално правя 27.5" на 26" и мога да се възползвам от тоя екстеншън на 170мм, за който се говори?


Сам си отговори на въпроса :D Цялото клипче показва как се разглобява и сглобява вилката. Тия немци кефят колко са детайлни :clap: Сега конкретно - 26 срещу 27.5:
- единствената разлика по шасито е в офсета. Ако ще я карате с 27.5 съветвам да се вземе по-големият офсет, за да има място за калниче при арката;
- 27.5 версията е с различно HBO и също така има 1 см спейсър при въздушната камера. За да стане на 26 се маха спейсъра и се подменя със съответното HBO - ако то не се смени се рискува чупене на хидравликата. Всяка нова вилка трябва да върви с HBO за алтернативният модел. 27.5 на 160 мм и 26 на 170 мм са с еднакъв AxleToCrown.
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3154
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Чет Ное 17, 2016 2:28 pm

Еми живот и здраве всичко да се стече добре при мен, отначало ще я карам с 26" търкала - и финансите ще са натоварени от покупка на рамка+вилка, и настоящите капли все още са достатъчно добри, за да не ги захвърлям с лека ръка, и резервни нови гуми 26" имам. Но нататък ще се влее в модните 650b тенденции, няма как. :)
А евентуалното калниче за кофти време същото ли е, каквото се ползва за всички вилки с ормална арка, или заради обърнатата такава е нужен друг модел? Ако да, какъв? :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Jacket » Чет Ное 17, 2016 2:42 pm

Калника е по-различен и мястото е по-малко. С Maxxis Minion DHR 2.4 калника е на косъм от гумата и от време на време трябва да се придърпва за да не опира. Един път до сега ми се е налагало да го махам заради мега лепкава кал. Така се задръсти че гумата не можеше да се върти. Гледаш да е модел за reverse arch (R) - http://www.jensonusa.com/Mucky-Nutz-Face-Fender-Reverse. Калника обаче много помага вилката да остане чиста там където трябва - при праховите семеринги. В мокро време поради обърната арка там става направо мъд фест ако си без калник.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот bobisimeonov » Пон Мар 20, 2017 7:39 am

Привет колеги. Някой може ли да ме упъти от къде може да намеря Motorex FS-X 5W-40 , както и греста Prep M ? За 5W видях че го има в Горгона , но другите две не мога да ги открия въобще. Дайте някакъв ориентир :) Благодаря Ви.
bobisimeonov
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Юли 07, 2015 10:38 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Kpoko » Пон Мар 20, 2017 9:03 am

Аватар
Kpoko
 
Мнения: 1541
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 10:58 am
Местоположение: София

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот bobisimeonov » Пон Мар 20, 2017 3:20 pm

Kpoko написа:Грес Масло

От тук знам. Видял ги, но ме интересува от БГ има ли някъде. В Горгона има 5w , но другите 2 ги няма. Мислех че може да има в някой от другите магазини.
bobisimeonov
 
Мнения: 16
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Юли 07, 2015 10:38 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот lostrider@ » Пон Апр 10, 2017 3:37 pm

bobisimeonov написа:
Kpoko написа:Грес Масло

От тук знам. Видял ги, но ме интересува от БГ има ли някъде. В Горгона има 5w , но другите 2 ги няма. Мислех че може да има в някой от другите магазини.

http://motorex.bg/
http://motorex.bg/magazin/%D0%BF%D1%80% ... rk-oil-5w/
http://motorex.bg/magazin/%D0%BF%D1%80% ... -sae-5w40/
Аватар
lostrider@
 
Мнения: 425
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 3:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот lostrider@ » Съб Май 06, 2017 10:10 pm

Сервизирах вилката и наистина се оказа доста лесна за работа. На практика, повече време ми отне да "изработя" нужните инструменти. Спазих съвсем точно всички процедури, но ми направи впечатление, че при заключен или почти заключен рибаунд се чува едно похлопване/почукване. Не помня дали съм го чувал/усещал преди, защото винаги карам с напълно отключен, но се озадачих малко и не знам до колко е нормално. Да поясня, че при отключен рибаунд почукването изчезва. Май пак ще се отваря. :D Бихте ли споделили как е при Вас?
След сервиза, определено започна да работи мазно както в началото. :eyebrow:
Аватар
lostrider@
 
Мнения: 425
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Май 16, 2007 3:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот fena7 » Съб Май 13, 2017 10:22 pm

Здравейте колеги, от скоро карам с manitou mattoc expert купуван втора употреба. След като оправих сага започнах да си играя с настройките на компресиите и рибаунда, и ми направи впечатление че рибаунда е с 3 или четри позиции( не мога да преценя) , бавната компресия е с 4, бързата мисля че беше с 5 като към края се завърта трудно и хидравличния ботъмаут беше с около 5 клика. Нормално ли е да са с толкова или имат нужда от сервизация? Питам понеже на старата вилка бяха с над 10 клика рибаунда а тази е с доста по малко. Питах приятел с Fox 36 и той ми каза че неговите компресии са с по 14 клика бързата и бавната. Извинявам се ако е глупав въпроса но ми е интересно дали може нещо да е повредено и от там да са толкова малко кликовете. Поздрави :beer:
Аватар
fena7
 
Мнения: 128
Рейтинг: 1325
Регистриран на: Сря Май 04, 2011 4:45 pm
Местоположение: Видин / Белоградчик

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот bio » Вто Май 16, 2017 12:27 pm

fena7 написа:Здравейте колеги, от скоро карам с manitou mattoc expert купуван втора употреба. След като оправих сага започнах да си играя с настройките на компресиите и рибаунда, и ми направи впечатление че рибаунда е с 3 или четри позиции( не мога да преценя) , бавната компресия е с 4, бързата мисля че беше с 5 като към края се завърта трудно и хидравличния ботъмаут беше с около 5 клика. Нормално ли е да са с толкова или имат нужда от сервизация? Питам понеже на старата вилка бяха с над 10 клика рибаунда а тази е с доста по малко. Питах приятел с Fox 36 и той ми каза че неговите компресии са с по 14 клика бързата и бавната. Извинявам се ако е глупав въпроса но ми е интересно дали може нещо да е повредено и от там да са толкова малко кликовете. Поздрави :beer:

fena7, защо просто не си прочетеш упътването на вилката ?
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2506
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот fena7 » Вто Май 16, 2017 1:18 pm

Колега, от всичките четива за тази вилка само на това не бях обърнал внимани. Благодаря ти много за което. :beer:
Аватар
fena7
 
Мнения: 128
Рейтинг: 1325
Регистриран на: Сря Май 04, 2011 4:45 pm
Местоположение: Видин / Белоградчик

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот natchobg » Пон Юни 26, 2017 1:13 pm

Здравейте, някой знае ли кой е сервизът на Manitou за София? Съответно отзиви?
Cube Reaction GTC Pro 27.5
Never Stop Exploring
natchobg
 
Мнения: 43
Рейтинг: 1240
Регистриран на: Пон Юли 27, 2009 12:24 pm

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот Pr3d4t0R » Пон Юни 26, 2017 1:16 pm

Моят Comp го сервизирах тук и съм много доволен:
https://pavebikeshop.com
Изображение Изображение .
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3154
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот hitar_potar » Сря Юли 19, 2017 1:27 pm

Момчета (и момичета, дай боже),
понеже инфото из нета е непълно и объркващо, да си попитам тук - каква точно е разликата в Маток Про и Маток Експерт? И заслужава ли си цената в разликата, която човек трябва да заплати допълнително, за да вземе по-добрата версия?
Отделно отчетливи ли са разликите между Маток и Маток 2, без значение от версията? Отново заслужава ли си да платим нормалната цена на 2-ката вместо намалената цена на 1-цата? И също така, ясно ми е, че IRT-то е впечатлило всички ви, но задължително ли е, ако вилката има предначертаната съдба да бъде карана от 50-60кг жена отначало по-полекинка, а нататък, дай боже, и на някое ендуро-състезание? :)
Ще се радвам на отговори от хора с опит, тъй като в момента голямата чуденка е дали да се вземе ползван, но изключително запазен Маток 1 на ниска цена, или да се насочим към чисто нов Маток 2. :)
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3492
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Manitou Mattoc

Мнениеот spirov92 » Пет Авг 18, 2017 9:31 pm

Доколкото виждам Expert-а е същия откъм функционалност, има само разни дребни разлики като олекотената хидравлика (стеснен патрон вместо да е директно в крака). Основната разлика между първото и второто поколение е в оправеното въздушно бутало, което би трябвало да премахне проблема с потъване и загуба на ход. Аз имам стария mattoc и чат-пат се наблюдава този проблем, оправя се като закачиш шок помпа за да се свържат двете камери и издърпаш ботушите. Също така мисля на новите слагат капачката която позволява реглаж на обема чрез спейсъри. Аз имам нормалната капачка и ми харесва работата, но ако харесваш по-прогресивна работа си струва да вземеш ъпгрейднатата версия, или направо IRT-то.
Тук има илюстрация на разликата в ребаунда: https://ep1.pinkbike.org/p4pb11187004/p4pb11187004.jpg
Новите ако не се лъжа идват с такава капачка: http://cdn.bikemag.com/uploads/2016/04/AP4V2418.jpg
spirov92
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юни 07, 2009 4:05 pm
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта