Страница 47 от 65

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 01, 2018 8:40 pm
от scratch
Alexi написа:е то какъв е смисъла да се движиш с 3-4 км/ч .. 10/11-50 я карат с 38 плоча нацепените бадки :D


ами повече ме кефи да карам с 3-4 км/ч, отколкото да бутам :)

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 8:50 am
от halfdone
Принципно и аз не обръщам внимание на тези рейнджове, а гледам накрая големите венци как са, понеже лично за мен те са от значение. А относно теглото едни 100-200 грама на фона на 14-15кг не мисля, че ще ми оправят карането или носенето :D

За момента значи ще започна с една 30-ка овал пък натам ще видя.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 8:36 pm
от banzai
Като цяло си прав, но ако трябва да задълбаем - 200 грама на задната ос или гумите не са като 200 грама на средното, но това май е за друга тема :beer:

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 9:01 pm
от Alexi
то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 02, 2018 11:05 pm
от Lucky Loser
Alexi написа:то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де

От тук 100 грама, от тук 200 грама и току така трябва да похарчиш известна сума пари, с която да кажем повечето може да не разполагат. На думи винаги е сладко, ама изпълнението не се нрави на всеки.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 1:41 pm
от тодор1
Alexi написа:то тука 100 грама ,там 200 и велосипеда станал 15-16 кила ..ако е само за спускане не е проблем де


По принцип не е нормално да си 85кг и нагоре,<каквито са повечето участници във форума> и да търсиш няквиси 200-500гр.По лесния начин е да свалиш 2КГ от себе си :rofl:

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 2:01 pm
от Alexi
мда ,също така можеш да караш бос или без каска и да смъкнеш още :evil: аз казвам какъв е начина да си олекотиш велосипеда ,става с точно 100-200 грама от тук от там като не пропускаш почти нищо от частите ,не е задължително даден елемент да е скъп ,за да е лек - примери много ( конкретен - оня ден ми пристигнаха шини WTB KOM тежащи 390 грама броя за по 8 паунда ,нови ) .. ако ви се разтягат локуми е отделен въпрос .. а и 500 грама от капли примерно се усещат доста повече от 2-3 кила сланина - изпробвано

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 5:35 pm
от Zayphod
Alexi написа:( конкретен - оня ден ми пристигнаха шини WTB KOM тежащи 390 грама броя за по 8 паунда ,нови ) .. ако ви се разтягат локуми е отделен въпрос .. а и 500 грама от капли примерно се усещат доста повече от 2-3 кила сланина - изпробвано


Тия шини да не са от картон, че тежат и струват толкова? :D
Иначе да - ротационното тегло (всичко по wheelset-a) е доста по-значимо от статичното.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 6:56 pm
от I.nfraR.ed
Горе-долу...
По мои наблюдения са меки и лесно се подбиват ако караш малко по-агресивно и/или си по-тежък. Сигурно и по-лесно се кривят.
Предпочитам си 500-грамовите EX471 пред това да спестя пари и по 100 грама на капла с КОМ.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 7:18 pm
от compira
Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно. Шините са доста здрави след като за цяла перпендикулярна дерч не мръднаха! Така че не е задължително да е скъпо.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 7:25 pm
от Boyan1984
Егати цените. Моите Arch ex ги взех по 40 евра едната и мислех че са оферта :crap:

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 9:10 pm
от I.nfraR.ed
compira написа:Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно. Шините са доста здрави след като за цяла перпендикулярна дерч не мръднаха! Така че не е задължително да е скъпо.


Е, да. Вярно е това. А и специално в случая на Алекси - КОМ за 8 евро никак не е зле. Макар аз да не ги харесвам, не значи че са пълен боклук. Понеже сме в "ендуро" раздела и затова така коментирах.
Пък и стандартната им цена никак не е ниска.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 03, 2018 9:29 pm
от Alexi
за жената са ок .. аз карам мавик кросмакс сетче че аграря повечко :)

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пон Авг 06, 2018 11:03 am
от moridinbg
compira написа:Ами и моите са леки и евтини! 407 грама за 22 евро за шина 25мм вътрешно.

Кои са тия шини? Имат ли 30мм? Че ми се искат по-широки, но моите ЕХ471 ги взимах по 80 евро едната и това ме отказва да набивам повече пари за шини близките години, но ако има толкова евтини и да са здрави... :D

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 7:34 am
от marsa
Още един собствен дизайн на фриихъб и задни венци, този път от BOX, щял да се предлага от различни производители.
BOX One Freehub Body.jpg
(156.36 KiB) 173 пъти


Напомня ми на един от преходните варианти на Shimano, предшественик на hyperglide.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 7:39 am
от Alexi
Новатек имат такъв хъб ,и съответната касета с 10т венче - мисля че още преди 3-4г го изкараха но не стана популярно

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 8:00 am
от marsa
Знам за алтернативи на Capreo хъб, но това горе за пръв път го виждам. Би ли дал инфо?

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 8:58 am
от Alexi
грешка ,не Новатек а Сънрейс имат такъв хъб :
624.jpg
624.jpg (23.72 KiB) Прегледано 4817 пъти

и като цяло идеята не е нова ,а има доста творения на тая база - скъсен или стеснен в края шимански хъб и монтиране на 10т венче :
p5pb13791339.jpg
(186.88 KiB) 141 пъти

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 9:45 am
от marsa
То е очевидно, че не е нова концепция, след като я има от над 15 години. Исках да похваля поредния производител, който открива топлата вода със собствена несъвместима интерпретация.

Иначе главината Sunrace от снимката я виждам за пръв път, възможно е да прототип именно за BOX венците. Не знам кога и къде си я виждал в продажба, липсва всякакво инфо.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Сря Авг 08, 2018 11:21 am
от Alexi
има я на сайта им http://www.sunrace.com/en/products/detail/hbmx8 имат и касета за нея - аз видях касетата да се продава в ибей и се зачетох ,това преди месеци беше .. по принцип идеята е интересна ,не знам защо не се появи такъв стандарт при толкова много подобни изпълнения .. примерно ми се ще касетка 10-36 за шосейката - идеално ще се хваща от новия R7000-GS дерайльор ,и ще е доста рейндж

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 9:01 am
от hitar_potar
10-36т касета би била идеална и за супер-ендуро или фрирайд байк - за да може да я поема дерайльо с късо рамо.
Колкото и да се напъва маркетинга да обяснява, че модерните дерайльори с настоящите си раменаса безпроблемни, не се хващам на въдичката и смятам, че късото рамо при аграрене си остава ненадминато. Точно като простотиите с N/W плочите (и няколкото по-нови разновидности) - може и да не пада веригата (в повечето случаи), но това е докато компонентите са нови. После като се поизноси плочата и почва да става мазало. Водач му е майката!
Бай дъ уей, Леонарди Рейсинг произвеждаха 9-38т зъбен блок 10-ка - по мои виждания идеален за Сейнт/Зий скорости. Ама май го спряха, че да обърнат внимание на модерните тенденции с 11 и 12 скорости... :(

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 10:15 am
от moridinbg
Аз миналата година смених целия drivetrain с чисто нов - китайски овал и ХХ1 деральор и верига. За миналата година имам 0 падания на веригата. Последните няколко месеца вече имам 2 или 3, на около 2200км, без водач. Ще сменя първо плочата, после веригата, да видим от кое е. Ако е от дерайльора в крайна сметка - доста тъпо, не ми се слага водач, но и нов дерайьлор не ми се купува всяка година.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 10:46 am
от Pr3d4t0R
Плочата вече не държи здраво. Има доста леки водачи и с тях значително се удължава живота на тия алу-плочи - спокойно се кара докато нова верига не прескача по старата плоча. Ако трябваше да си купувам водач, щеше да е от тия: https://77designz.com/de/

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 12:43 pm
от I.nfraR.ed
Pr3d4t0R написа:Плочата вече не държи здраво. Има доста леки водачи и с тях значително се удължава живота на тия алу-плочи - спокойно се кара докато нова верига не прескача по старата плоча. Ако трябваше да си купувам водач, щеше да е от тия: https://77designz.com/de/


От 1-2 години също нямам паднала верига, но пък сменях и плочата с овална по средата на тоя период. Все гледам такива минималистични водачи (mrp, oneup и т.н.), но нещо не ми се дават 100+ лева за нищо и никаква пи*ка.
Замислял съм се да си принтирам нещо като копирам дизайна на някой съществуващ.
Например това може да се адаптира като му се махне скобата от модела https://www.thingiverse.com/thing:2572869

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 1:55 pm
от Pr3d4t0R
За овална плоча ти трябва по-дълбок - примерно като този:
https://77designz.com/216-home_default/ ... ehrung.jpg

One-Up-a е с профил подобен на този, който си посочил и при педалиране с генериране на среден ход в рамката (160ка) веднъж успя да падне веригата през такъв водач. Всичко по системата бе на по-малко от 700 км. От тогава въртя доста по-внимателно ако рамката ще прави ход.

Иначе идеята на тия пи*ки е да ти спестят пари от плочи в дългосрочен план, тъй като ще се сменят по-рядко.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Чет Авг 09, 2018 2:41 pm
от moridinbg
Абеее ако е само от плочата, по-скоро всяка пролет ще взимам нова плоча от алиекспрес за $6, отколкото водач :D
Предните ми плочи бяха Hope NW и RaceFace преди това, не съм забелязал китайската да се износва осезаемо по-бързо. За падания на веригата е по-трудно да се каже, защото тогава бях с всякакви сбирщайн дерайльори и вериги.

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 10, 2018 8:30 am
от compira
Проблема в цялата тази работа е в наличието на шматки като нас които купуват на тези цени. Реалната цена на тези водачи трябва на е 3-5$ като се има в предвид, че в пъти по-сложния детайл като плоча е 6$. Но хората си цедет докато може!

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 10, 2018 9:24 am
от stoyancha
Днес ми пристигна новият Eagle дерайльор и виждам, че долната ролка е променена. Каква е идеята, да събира по-малко мръсотия?
Изображение

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 10, 2018 9:24 am
от stoyancha
Днес ми пристигна новият Eagle дерайльор и виждам, че долната ролка е променена. Каква е идеята?
Изображение

Re: 1x9, 1x10, 1x... и велосипед с двойно окачване

МнениеПубликувано на: Пет Авг 10, 2018 9:04 pm
от Yash
.