от Pirate » Пон Сеп 22, 2008 9:50 am
Има голямо значение. Но избора трябва сам да си го направиш според твоя начин на каране и бюджета който си отделил. Имай предвид, че няма такава зависивост от типа, че главините с капсуловани лагери са по-добри от главините с лагеруване на конус и чашка. Има добри екземпляри и от двата вида. Общо взето главините с капсуловани лагери се водят малко по-висок клас сред моделите на дадена фирма и обикновено са по-хубави не само заради лагерите.
Тъй-като си се ориентирал към задна главина и спирачка Tektro, моя съвет е по-скоро да не даваш много пари за главина, а да си вземеш една сравнително хубава и изпитана главина като Formula E-hub /с конуси и чашки е/ струваща под 60лв, но пък да вземеш по-хувама спирачка от типа на Авид ББ7. Тектрото не е добър избор според мен и няма да му се изкефиш много. Предлагам ти тази главина по няколко важни причини: 1во тази цена от линка за Формула ДЦ32 не е реална и е била за стара наличност най-вероятното, защото същата главина в реален магазин е много по-скъпа /90лв/ и фактически не са сравними нито като цена, нито като качество с тази на Шимано, която си споменал; 2ро има вероятност ако скачаш и т.н. с колело да ти е по-изгодно да си сервизираш редовно главина с конуси и чашки, а и те найстина е вероятно да издържат на повече бой, съдейки и от автоприложението на подобен тип лагерувани; тази главина, която ти предлагам - Е хъб-а е по-лека и от Шиманската и от ДЦ32!
Ако пък случая ти е друг, т.е. само въртене без ударни натоврвания на лагерите то избора е несъмнено за Formula DC32, защото от каране само няма да можеш да износиш никога капсулованите лагери - вътре са лагери от типа 6000, които са с достатъчно големи размери, че да издържат при автомобили пробег от над 50 хил. км, но само въртене без големи радиални натоварвания. Отделно удобството да не се налага да преглеждаш за разхлабени или стегнати конуси и да отваряш главина е голямо. Но пак повтарям сам си прецени в коя група каране попадаш.