Alexi написа:Според мен е с най модерната геометрия от изброените Пулса ,отделно всеки детайл е премислен и подбран ето примерно да погледнем нещо което никой не гледа на нов велосипед ( а трябва ) гумите - при Кубето се ползват телени гуми от по 20 лв за мен това е подигравка с човека решил да даде над 3к лв за твърдак .. гуми се сменят да ,но хубава гума е 70-90 лв .. при Скота биват гумите и като цяло по ми допада от Кубето . И 2та велосипеда ползват ОЕМ ( и доста тежички ) капли които аз лично бих оценил на не повече от 200 лв комплекта ( даже ако ги запродаваш трудно ще им вземеш толкова ,така както са нови ) ... при Пулс сета пак е къстъм ,но компонентите са доста класни и сета ще е лек ... за финишинг кита споменах .. там имаш едни 200-300 лв разлика ( марков карбон при Пулс срещу ОЕМ тежки алуминиеви чаркалаци при Кюб ,и прилични алуминиеви сравнително леки, при Скот ) и такива дреболии мен ми правят впечатление .. повечето останали компоненти са на кантар .
И как реши и на базата на какво, че Pulse-а е с най-модерната геометрия? Някакъв скрит фен си на Pulse ли? CUBE се прави в Германия и там работят немски инженери докато това се прави в България..
Pointless.