Ляво. Дори и да бяха десни, бих си го сложил на лявата ръка, защото съм левичар. В същност не съм баш левичар - винаги съм писал с лява ръка, но дясната ми е по-силна, а преди година се понаучих и с дясна ръка да пиша И все пак, лявата е по-прецизнаgurga4a написа:аз съм с лява предна..като се замислих това с изморяването е възможно наистина, но засега да чукна на дърво не ми се е случвало..
niggadick написа:Аз имам 2 колела и на 2те лостчето фабрично си е от дясно (предна спирачка) - незнам в другите страни как е но мойте колела са от Германия и там на всички колела са има така спирачките и от там съм си свикнал и не ги обръщам , то така е и по логично да бъде защото на мотирите са така.....
Black cat написа:PS - кецовете не ковът на мокро
Освен това на голяма част от моторите лявото лостче е съединител, а дясната дръжка е газта. Тази размяна е вероятно е направена, за да може да се подава газ при натиснат съединител, за де се уцелят по-лесно несинхронизирани скорости. В същото време при моторите за нормална експлоатация не е необходимо за може да даваш газ и да натискаш предна спирачка (освен в случаите, котато имаш много пари за много задни гуми).did написа:на моторите къде са им скоростите?
veskoz написа:...ми нямат и смесители! Демек два крана с по един чучур...
pe60t0 написа:ПС: Като стана въпрос с англичаните....
....кранчетата за водата не само,че са им разменени ми имат 2 чупурки отделни за топлата и студената вода...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 115 госта