vqprosche za kapli

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

vqprosche za kapli

Мнениеот lechuga » Вто Фев 24, 2004 5:18 pm

Kakvo e predimstvoto ot tova da si sloja kapli sqs pet lqcha(vmesto spitzi)(kaplata e BASSANO GRIMECA)? Ima li niakakva osezatelna razlika ili nedostatqk? V momenta sqm s nai evtinite dvustenni kapli. Ako niakoi znae neshto po vqprosa shte sqm mu blagodaren. Blagodaria predvaritelno:)))
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Вто Фев 24, 2004 5:45 pm

Zna4i 6te me po6tava6 ama ne moga da se sdurja:
BLUUUUAAAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA[:p]
Tva teia petlu4evi shini moje samo edno da se pravi s tiah...samo deto daje i tva edno ne6to ne moga da go izmislia[:p][:p]!
umriala rabota sa:xx(:vzemi si nekvi novi pak dvustenii i tolkoz:}):
Basi i dilemite!!!:?::xx(:

p.s. be moje i za balast v lodka 6toto si tejat na miastoto [:p]!
basi tolkova e bezmisleno 4e ne znam kakvo pove4e da kaja(nekoi ot otsre6ta se nadiga i mi vika
-Mi kat nema6 ko da kaje6 fani tozi demiG...TUPUDRIII6):xx(:
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Georgi » Вто Фев 24, 2004 8:41 pm

Не съм въобще съгласен. Петолъчките си имат едно предимство...аааа...хм...забравих. А..."баш разбирачите", ще се обръщат след теб и ще казват: "Цък, цък, гледай к'во яко колело."
lechuga, вземи си нормални капли :)
Georgi
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Окт 03, 2003 8:27 am

Мнениеот hlebarka » Сря Фев 25, 2004 12:16 am

мда, секси са си петолъчките, безспорно
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот Metal_Psycho » Сря Фев 25, 2004 1:44 pm

"Stavat za riazane na morkovi,omati,zele,luk i vsekvi takiva prodrkti,kato zabelejete dami i gospoda,soka ostava v nariaznite produkti!!![:0]
-Uaaaaauuu,6te si kupia tezi 6ini uuu...mmm za6toto sa mnog dobri pomo6tnici za dulgi expediciii!"

HAHHAHAHAAAAAHHHAHHAHAHAHHAHAHAHAH ne se sdurjah da izrusia niakoia prostotia AHAHAHAHAHHAHAHAHA[:p][:p][:p]:D[:p]:D[:p]:D;):8D:[:p]
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Georgi » Сря Фев 25, 2004 11:27 pm

@Metal_Psycho
lechuga разбра какво смятаме по въпроса. Аре да не се смееме толкоз, 4е му е първия пост. Да не се обиди. :).

@lechuga
проблем ли е, 4е си с най-евтините двустенки? То май и мойте са такива (не съм сигурен, щото като нямаш проблем с нещо, го забравяш).


Въобще как така хората си прецакват каплите? Аз мойте си ги поизправям, като имам свободно време и толкоз. Само тва не мога да счупя. :)
Georgi
 
Мнения: 57
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Окт 03, 2003 8:27 am

Мнениеот thefatcat » Чет Фев 26, 2004 12:32 am

Bahmaamu :):D:8D:[:p];):xx(:[:p]:8::^:
Nothing is imposible. You are only limited by fear and even that you can overcome.
Аватар
thefatcat
 
Мнения: 1733
Рейтинг: 1729
Регистриран на: Съб Май 17, 2003 2:53 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот lechuga » Чет Фев 26, 2004 10:42 am

Mersi mnogo na vsichko:))) Za sduhvane, ne se sduhvam, prosto ne biah chuval nishto za tezi kapli i iskah malko info. Kolkoto do moite dvustenki...za sega niamam problem s tjah:))) Bye i do skoro!
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PtD » Пет Фев 27, 2004 5:28 am

[quote="Georgi"]

Въобще как така хората си прецакват каплите? Аз мойте си ги поизправям, като имам свободно време и толкоз. Само тва не мога да счупя. :)
[/quote]


Дай ги насам, ще ти покажа за 10 минути как се прецакват... Много е лесно и елементарно, после ще викаш "Ееее, как не съм се сетил!" :D

Аз карам Mavic D521 и през седмица-две се налага да се центроват...:V:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот usmiv4o » Съб Юли 30, 2005 9:13 pm

да не би да искате да ми кажете
че лятите капли са кофти
"кисело е гроздето - казала лисицата"
по твърди са
почти неогъваеми - за в града поне
по малко въздушно съпротивление а?
по голяма инерция понеже масата им е в шината а не в главината
по красиви безпорно
повече се въртят понеже не са с ония кофти лагери с чашка а с другите даже и с ролкови лагери има
Аз Drag НЕ КАРАМ!
Носете каски - въпреки че по закон не е задължително!
http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=71294&p=633708#p633691
Аватар
usmiv4o
 
Мнения: 64
Рейтинг: 1213
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 5:53 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia, Center

Мнениеот TOYAGA » Нед Юли 31, 2005 12:49 am

[quote="usmiv4o"]

да не би да искате да ми кажете
че лятите капли са кофти
"кисело е гроздето - казала лисицата"
по твърди са
почти неогъваеми - за в града поне
по малко въздушно съпротивление а?
по голяма инерция понеже масата им е в шината а не в главината
по красиви безпорно
повече се въртят понеже не са с ония кофти лагери с чашка а с другите даже и с ролкови лагери има
[/quote]


Не предполагах, че едно блъскане от "Икарус" може да нанесе толкова тежки поражения...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Нед Юли 31, 2005 10:38 am

[quote="TOYAGA"]

[quote="usmiv4o"]

да не би да искате да ми кажете
че лятите капли са кофти
"кисело е гроздето - казала лисицата"
по твърди са
почти неогъваеми - за в града поне
по малко въздушно съпротивление а?
по голяма инерция понеже масата им е в шината а не в главината
по красиви безпорно
повече се въртят понеже не са с ония кофти лагери с чашка а с другите даже и с ролкови лагери има
[/quote]


Не предполагах, че едно блъскане от "Икарус" може да нанесе толкова тежки поражения...
[/quote]

ТОЯГА в "часовникарските" колела на Тура имаше с такива капли май? Е там класа на материалите и изработака е доста по-различен от масово продаваемите със сигурност! Някакви аеродинамични предимства сигурно гонят с тези капли - нещо вихрите, които създава въртящото се колело ли се опитват да оптимизират? Имаш ли някакви наблюдения и статии по темата?:wavey:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот TOYAGA » Нед Юли 31, 2005 12:05 pm

[quote="jivkonik"]
ТОЯГА в "часовникарските" колела на Тура имаше с такива капли май? Е там класа на материалите и изработака е доста по-различен от масово продаваемите със сигурност! Някакви аеродинамични предимства сигурно гонят с тези капли - нещо вихрите, които създава въртящото се колело ли се опитват да оптимизират? Имаш ли някакви наблюдения и статии по темата?:wavey:
[/quote]


Сравнението на "часовникарски" шосеен велосипед от Тур дьо Франс с МТВ е безкрайно некоректно, но да - естествено, че се търси оптималната аеродинамика...

Нямам време и намерение да се впускам в трактати по темата, затова ще посоча само фактите - през тази година имаше едни-единствени колела тип "джанта" - тези на Corima, ползвани от велосипедите BH на отбора Liberty Seguros... Всички останали именити производители (Campagnolo, Мavic, Zipp, Shimano, Fulcrum) преминаха от "лъчове" към "нормални" спици.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот marshall__ » Нед Юли 31, 2005 1:22 pm

[quote="TOYAGA"]

Не предполагах, че едно блъскане от "Икарус" може да нанесе толкова тежки поражения...
[/quote]


:laugh::laugh:
изби рибата за пореден път..
:emlaugh:
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот TOYAGA » Сря Авг 03, 2005 7:41 pm

В последния си пост съм допуснал неточност - освен Liberty Seguros, Discovery също са ползвали колела тип "джанта" с три спици (производство на HED) в "часовникарските" си велосипеди в тазгодишния Тур дьо Франс.

Моля да бъда извинен - все още прохождам в тази материя...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот jivkonik » Сря Авг 03, 2005 10:16 pm

[quote="TOYAGA"]

В последния си пост съм допуснал неточност - освен Liberty Seguros, Discovery също са ползвали колела тип "джанта" с три спици (производство на HED) в "часовникарските" си велосипеди в тазгодишния Тур дьо Франс.

Моля да бъда извинен - все още прохождам в тази материя...


[/quote]

Извинен си! :beer:
А във филмчето за Армстронг, към което постна линк един колега в съседна тема имаше доста интересни неща в аредонамичния тунел и точно с тази "джанта". Е не е ясно дали е толкова голяма наистина "ползата от файдата" на тази капла или комплекс от други фактори даде преднина на Армстронг в бягането по часовник, но щом са я сложили може и да има!
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот lechuga » Пон Авг 08, 2005 12:44 pm

[quote="jivkonik"]
ТОЯГА в "часовникарските" колела на Тура имаше с такива капли май? Е там класа на материалите и изработака е доста по-различен от масово продаваемите със сигурност! Някакви аеродинамични предимства сигурно гонят с тези капли - нещо вихрите, които създава въртящото се колело ли се опитват да оптимизират? Имаш ли някакви наблюдения и статии по темата?[/quote]

До колкото съм чувал, тези колела(по скоро за целите задни колела, а не за тези с няколко лъча) се слагат в часовниците, защото имат по голяма инерция и по лесно се поддържа голяма скорост.
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Авг 08, 2005 1:02 pm

[quote="lechuga"]


До колкото съм чувал, целите задни колела се слагат в часовниците, защото имат по голяма инерция и по лесно се поддържа голяма скорост.
[/quote]


НЯМА такова нещо! "Затварянето" се прави ЕДИНСТВЕНО от аеродинамични съображения!
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Авг 08, 2005 2:03 pm

[quote="lechuga"]

[quote="jivkonik"]
ТОЯГА в "часовникарските" колела на Тура имаше с такива капли май? Е там класа на материалите и изработака е доста по-различен от масово продаваемите със сигурност! Някакви аеродинамични предимства сигурно гонят с тези капли - нещо вихрите, които създава въртящото се колело ли се опитват да оптимизират? Имаш ли някакви наблюдения и статии по темата?[/quote]

До колкото съм чувал, тези колела(по скоро за целите задни колела, а не за тези с няколко лъча) се слагат в часовниците, защото имат по голяма инерция и по лесно се поддържа голяма скорост.
[/quote]


Казва се "маховик", но наистина точно това обяснение е неправдоподобно, защото за да има инерция да "помага" на велосипедиста, трябва да има достатъчно голямо тегло, което докато го отлЕпиш на старта.....
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот NovemberCharlie » Пон Авг 08, 2005 2:24 pm

[quote="lechuga"]

[quote="jivkonik"]
ТОЯГА в "часовникарските" колела на Тура имаше с такива капли май? Е там класа на материалите и изработака е доста по-различен от масово продаваемите със сигурност! Някакви аеродинамични предимства сигурно гонят с тези капли - нещо вихрите, които създава въртящото се колело ли се опитват да оптимизират? Имаш ли някакви наблюдения и статии по темата?[/quote]

До колкото съм чувал, тези колела(по скоро за целите задни колела, а не за тези с няколко лъча) се слагат в часовниците, защото имат по голяма инерция и по лесно се поддържа голяма скорост.
[/quote]

TOYAGA да ме поправи, ако не съм прав, но предназначението на маховиците е да запазват възможно най голяма част от енергията вложена за развъртането им с цел тя да бъде отдадена в определен момент.Трябва да се отбележи, че преобразуването на енергия е свързано с немалки загуби и ползването на маховици не би имало смисъл при шосейните съсезания.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Авг 08, 2005 3:08 pm

bikerider и NovemberCharlie са напълно прави - просто ме мързеше да навлизам в обяснения... Принципът на "маховика" (като "акумулатор" на въртящ момент и компенсатор на евентуални колебания) е безсмислен в случая, тъй като дори да се пренебрегне прахосването на първоначалното количество енергия за задвижването на маховика, той (поради естествено възникващите загуби от триене с въздуха и пътя) ще се нуждае от постоянен, огромен за велосипедните мащаби поток от свежа енергия (колкото е по-тежък маховика и по-голям неговия акумулиран енергиен потенциал, толкова повече енергия ще е необходима, за да го "държи в настроение"). Абсурдно е да се мисли за подобно нещо при "часовникарски" велосипед, където всичко е изпилено дотам, докъдето позволява бюджетът и/или регламента с цел теглото (респ. инертността) и необходимата за неговото привеждане в движение енергия да се сведат до минимум. Освен тва я си помислете как ще спира и завива велосипед с маховик - бягането по часовник не се провежда по идеално права отсечка, а всяко спиране трябва да се плаща с нов напън за "захранване" на маховика...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот lechuga » Пон Авг 08, 2005 3:33 pm

[quote="TOYAGA"]

bikerider и NovemberCharlie са напълно прави - просто ме мързеше да навлизам в обяснения... Принципът на "маховика" (като "акумулатор" на въртящ момент и компенсатор на евентуални колебания) е безсмислен в случая, тъй като дори да се пренебрегне прахосването на първоначалното количество енергия за задвижването на маховика, той (поради естествено възникващите загуби от триене с въздуха и пътя) ще се нуждае от постоянен, огромен за велосипедните мащаби поток от свежа енергия (колкото е по-тежък маховика и по-голям неговия акумулиран енергиен потенциал, толкова повече енергия ще е необходима, за да го "държи в настроение"). Абсурдно е да се мисли за подобно нещо при "часовникарски" велосипед, където всичко е изпилено дотам, докъдето позволява бюджетът и/или регламента с цел теглото (респ. инертността) и необходимата за неговото привеждане в движение енергия да се сведат до минимум. Освен тва я си помислете как ще спира и завива велосипед с маховик - бягането по часовник не се провежда по идеално права отсечка, а всяко спиране трябва да се плаща с нов напън за "захранване" на маховика...
[/quote]

Сигурно сте прави, но ми се струва странно жертването на тегло, за сметка САМО на (съвсем малко)по-добра аеродинамика(поне според мен не би трябвало да има голяма разлика в аеродинамиката на двете капли). Може би има и друга причина?
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Авг 08, 2005 3:44 pm

[quote="lechuga"]

[quote="TOYAGA"]

bikerider и NovemberCharlie са напълно прави - просто ме мързеше да навлизам в обяснения... Принципът на "маховика" (като "акумулатор" на въртящ момент и компенсатор на евентуални колебания) е безсмислен в случая, тъй като дори да се пренебрегне прахосването на първоначалното количество енергия за задвижването на маховика, той (поради естествено възникващите загуби от триене с въздуха и пътя) ще се нуждае от постоянен, огромен за велосипедните мащаби поток от свежа енергия (колкото е по-тежък маховика и по-голям неговия акумулиран енергиен потенциал, толкова повече енергия ще е необходима, за да го "държи в настроение"). Абсурдно е да се мисли за подобно нещо при "часовникарски" велосипед, където всичко е изпилено дотам, докъдето позволява бюджетът и/или регламента с цел теглото (респ. инертността) и необходимата за неговото привеждане в движение енергия да се сведат до минимум. Освен тва я си помислете как ще спира и завива велосипед с маховик - бягането по часовник не се провежда по идеално права отсечка, а всяко спиране трябва да се плаща с нов напън за "захранване" на маховика...
[/quote]

Сигурно сте прави, но ми се струва странно жертването на тегло, за сметка САМО на (съвсем малко)по-добра аеродинамика(поне според мен не би трябвало да има голяма разлика в аеродинамиката на двете капли). Може би има и друга причина?
[/quote]


1. подобрената аеродинамичност ще ти спести X единици енергия
2. увеличеното тегло ще ти гълта Y единици енергия

Всичко опира до това дали X > Y. Ако е така, значи има смисъл да е такова колелото. Ако е чугунено => X < Y, правейки чугуненото лъчисто колело негодно за употреба.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Пон Авг 08, 2005 4:05 pm

[quote="lechuga"]

Сигурно сте прави, но ми се струва странно...[/quote]


ТОЗИ проблем е извън моята компетенция. Обърни се към специалист.

[quote]...жертването на тегло, за сметка САМО на (съвсем малко)по-добра аеродинамика...[/quote]


Известно ли ти е КОЛКО тегло се жертва? И КОЛКО по-добра аеродинамика се печели

[quote]...поне според мен не би трябвало да има голяма разлика в аеродинамиката на двете капли...[/quote]


Тва как го прецени? На око? Или хвърля боб?

[quote]Може би има и друга причина?[/quote]


Совите?
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Пон Авг 08, 2005 4:07 pm

днес аз съм доброто ченге :D:rofl::rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот lechuga » Пон Авг 08, 2005 4:27 pm

[quote]Тва как го прецени? На око? Или хвърля боб? [/quote]

На око прецених:magnify:
Естесвено, че не знам с подробности тези неща, просто ми е любопитно дали само това е причината , не се обърнах само към теб, а към всеки, който знае нещо по въпроса.
А совите не са причината, проверих:spin:
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Авг 08, 2005 5:00 pm

Аз пък фърлих един боб и смея да отбележа, че че 245-те грама, с които (примерно) дискът Campagnolo Ghibli надвишава теглото на Campagnolo Bora със спици, ОПРЕДЕЛЕНО не целят постигането на ефекта на маховика.

[b]Campagnolo Ghibli / Campagnolo Bora[/b] в движение...

[img]http://www.dailypeloton.com/article_images/geyer/gpdenations04/joseivangutierrez.jpg [/img]

...и [b]Campagnolo Bora / Campagnolo Ghibli[/b] в покой...

[img]http://www.cyclingnews.com/photos/2004/tour04/tech/tourbikes1/CN-TDF04-Alessio01.jpg[/img]
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот lechuga » Пон Авг 08, 2005 6:20 pm

[quote="TOYAGA"]

Аз пък фърлих един боб и смея да отбележа, че че 245-те грама, с които (примерно) дискът Campagnolo Ghibli надвишава теглото на Campagnolo Bora със спици, ОПРЕДЕЛЕНО не целят постигането на ефекта на маховика.
[/quote]

Да, осведомих се по въпроса и се убедих, че наистина е така. Наистина, само подобряване на аеродинамиката е причината за ползването им при индивидуалните бягания по часовник. Ако някой го интересува по подробна информация, може да прочете на http://www.sportsci.org/traintech/aerowheels/jmn.html . Между другото там е застъпено и планинското колоездене и има доста интересни неща(поне за мен):beer:

Едит: Интересно: "In the downhill event, with speeds exceeding 80 kph at times, air resistance is exceptionally large and has a definite impact on finish times. Aero wheels are an advantage here."
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TOYAGA » Пон Авг 08, 2005 6:49 pm

[b]TOYAGA Posted - 08/08/2005 : 14:02:40[/b]

[i]"Затварянето" се прави ЕДИНСТВЕНО от аеродинамични съображения![/i]

[b]lechuga Posted - 08/08/2005 : 19:20:47[/b]

[i]Да, осведомих се по въпроса и се убедих, че наистина е така. Наистина, само подобряване на аеродинамиката е причината за ползването им при индивидуалните бягания по часовник[/i]

ПЕТ ЧАСА... [b]ДЕБЕЛА[/b] глава! :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот lechuga » Пон Авг 08, 2005 6:58 pm

[quote="TOYAGA"]

[b]TOYAGA Posted - 08/08/2005 : 14:02:40[/b]

[i]"Затварянето" се прави ЕДИНСТВЕНО от аеродинамични съображения![/i]

[b]lechuga Posted - 08/08/2005 : 19:20:47[/b]

[i]Да, осведомих се по въпроса и се убедих, че наистина е така. Наистина, само подобряване на аеродинамиката е причината за ползването им при индивидуалните бягания по часовник[/i]

ПЕТ ЧАСА... [b]ДЕБЕЛА[/b] глава! :D:D:D

[/quote]

Абе от повечко полезна информация вреда няма:beer:
Don't worry, be happy!
Аватар
lechuga
 
Мнения: 413
Рейтинг: 1725
Регистриран на: Вто Фев 24, 2004 5:04 pm
Местоположение: Bulgaria

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 44 госта