от radio » Нед Сеп 25, 2005 1:48 pm
Малко е трудно да го обясня, защото терминологията в случая ми куца. Там където е подвижната накладка - самото лостче, което я бута и е скачено за жилото. Та то снощи, като го натиснах и после не искаше да се върне. Завито е с болт звезда. Отворихме го днес с един майстор и се оказа, както си мислех - има една пружинка навита като охлюв и тя беше излязла от леглото си. Тоест издаденато й под прав ъгъл част беше излазла от дупчицата. Нямаше луфтове и такива истории. После я наместихме и сега всичко е ОК. Но според майстора причината да прескочи е, че давам много голям ход на това лостче. А то няма как иначе да е, защото лостът на командата ще хваща прекалено от рано и ръката ми ще трябва да упражнява по-голяма сила, съответно и повече схващане на дланите при спускане. Друга му хипотеза беше, че може накладките да са износени ипри смяната им това няма да става. Но аз и с нови накладки пак ще оставя такъв ход на подвижната накладка, поради споменатата причина - спирачката да зацепва по от ниско. Пък и те не са толкова износени все още. Въпросът ми е, от какво според вас се е получила тая чекия и как да предовратя повторно такова нещо. Да отбележа, че спирачката си я настройвам, като диска е максимално близо до неподвижната накладка и понеже е леко крив малко опира в нея, а подвижната накладка е с по-голям ход, за да се упражнява по малко сила върху спирачното лостче и да има повече ефект.