Моля за съвет от по-компетентните
Карам със споменатата вилка, и при последното каране много здраво се омаза с лепкава кал по тръбите, по които няма маншони. В последствие уплътненията изчистиха тръбите, но на следващия ден вилката беше осезаемо втвърдена. Изчистих хубавичко тръбите и доволно смазах с тефлоново проникващо спрейче, след което повторих процедурата. Хода се върна в граници, които трудно се различават от тези преди омазването, но не знам дали и колко кал е проникнала под уплътненията. Въпросът ми е: първо, ако наистина в влязла кал, може ли да прецака уплътнение или нещо друго ако не се махне, и второ, каква е процедурата по измъкването на горните тръби от ботушите, за да може да се изчистят от подобни омазвания; и изобщо, може ли да се получи свястно описание на профилактика/разглобяване/смяна масло - изтеглих един pdf от сайта на rock shox, но той е някаква странна смесица от ръководство за различни вилки, предимно такива с въздушна пружина, и например за моя модел judy се споменава за rebound adj. knob и др., а такова чудо просто няма на вилката... принципно съм намислил така или иначе до пролетта да дам вилката за пълна профилактика + смяна масло + оправяне на u-turn-a (не работеше откакто е купена от BAS), проблема е че и БАС и сервиза на Каймакчалан са чак в София а аз във Варна
P.S. bikerider, кажи моля как да се свържа с някой от сервиза на бул. "Христо Смирненски" 60 да се разберем дали мога да пратя вилката по куриер, да говорим за пари и т.н.