[quote="axelmax"]
znachi ot kakav material e vtulkata ti ,abe koleloto ne go jalia takache mai ste ia preeba barzo a spored tebe kolko ste struva vsichko /lageri , vtulka,strugovane........../
[/quote]
Втулката беше от някакъв самолетен дурал (лека и здрава), може и от по-обикновен алуминий или стомана, каквото имаш. Цената й не трябва да е много все пак е една тръба не по-дълга от 60мм. Лагерите не знам как вървят, имай предвид обаче че вносните са скъпички. Българските на ВМЗ-Сопот също не са никак лоши (точно обратното всъщност
). Изработката не знам колко ще ти излезе, аз по принцип сам си правя нещата, а което не мога го връчвам на бащата заедно с някоя бира
Обаче работата е доста пипкава така че може и доста да те пообръснат което би обезсмислило цялото начинание.
[quote]
a zasto ot stomanenata nema da stane nisto
[/quote]
Ами защото на повечето стоманени главини корпуса се състои от три части (двата фланеца за спиците и централното тяло) които са или набити, или завити един към друг, т.е. ще напрвиш бомбоустойчива ос за саморазглобяваща се главина. Освен това стоманата по-трудно се обработва.
[quote]
za lager 10x28 nema da stane stoto otvora sega e 28.5, kolko sa shirok edinichenia i dvoenia lager
[/quote]
Ми мойта главина я врътнах на 29мм и с една тънкостенна Cr-Mo втулка нещата направо си заспаха. Като избиеш леглото на стария лагер така или иначе ще ти се наложи да струговаш за да изгладиш повърхността така че може и ти така да направиш - ако не искаш или те е страх има и лагери 10х26, те със сигурност вече трябва да станат (пак с редуцираща втулка де). Ширината на лагерите не я помня, но можеш да разгледаш каталога на [url=http://www.skf.com/portal/skf/home/products?paf_dm=shared&paf_gm=content&paf_gear_id=4400006&newlink=1&lang=en]SKF[/url] и да си харесаш нещо. Може да пробваш и във [url=http://www.fag.com]FAG[/url] обаче техния сайт е много шантав и така и не можах да се добера до таблиците [:p]