аз не съм 100% сигурен с какво фабрично масло идват, но мислq че е или моторекс, или кастрол.
имал съм 3 боксера и доколкото помня ги карах с мотул.
за вискозитета- според зависи
понеже таq вилка твойта е така да се каже "леко дървена", та може да се наложи бая да си поиграеш с маслото, докато q направиш спрямо твоя стил на каране и претенции
аз лично бих ти препоръчал да и сипеш мотул, вискозитет 5. или поне в крака с рибаунда
разстоянието, което аз си оставях, беше точно 178мм (абе грубо 180), а на предния боксер(дето е 151) си оставях 154мм
това е с цел като изпраскаш вилката до долу, да не преебеш семеринзите (не маншони
) и т.н.
но понеже конкретният модел е "чуден" може и да не успееш да q удариш до долу, така че не се притеснявай много
но принципно- трябва да е поне 178мм
цвърченето сигурно е от маслото. може и да е по-малко от необходимото. като смениш маслото имай едно на ум относно количеството
мисля че се наливаше по 205мл или нещо такова. всъщност то се мери разстоянието, при сгънат телескоп, от ръба на тръбата до нивото на маслото. но не помня точно колко мм беше. но като количество е около 205мл. нещо от тоя род беше. някой ако има конкретно инфо- да сподели
какво за сага? аз каквото знам- слагаи го на 20% от хода, т.е. ~35мм. ако не се получава толкова(по-малко) ще се наложи да смениш поне едната пружина с по-мека
измери си разстоянието(от семеринзите до долната корона) точно колко е и прецени с преместването на колко шайби ще постигнеш минималното допустимо разстояние
(а долната корона си седи на едно и също място- тръбите и горната корона са тези, които се движат
)
т'ва мога аз да кажа по въпроса...