Hayes MX-2 [Kolko stryva HAYES nov MAG MAX novia]

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Hayes MX-2 [Kolko stryva HAYES nov MAG MAX novia]

Мнениеот C_Mo » Нед Яну 25, 2004 12:31 pm

Originally posted by screamBoy
oh, to ne e che sym se obyrkal ami sym si roden obyrkan i izpolzwam malko DZEN izrazi, 'дясно-ляво-предна-задна' posoka znachi TUK, zahstoto tuk e mqstoto koeto e ednowremenno wyw wsichki posoki, w prewod - wyznamerqwah da puskam ceni tuk, no ne bi, xtr me izprewari i gi pusna ot magazina :)))
e sa kupuwaj narode !!! ajde da si goworim za onazi ot 99lw deto e MX2, tq dali e s 1 butalo (edna statichna nakladka) ili si e s 2 ?


Всички механични спирачки са с едно бутащо бутало. Не знам дали търсиш за теб, но трябва да уточня, че това НЕ Е DH спирачка. Спирачката е добра, но е подходяща за за по-малки и кратки натоварвания: street, XC...
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Нед Яну 25, 2004 7:40 pm

chudesno ! znachi stawa i za men !!
wsichki mehanichni HAYES - ednobutalni, qsno
kwo drugo shtqh da pitam
nali si se prawqt za post mount i w zawisimost dali q iskash otrped ili otzad i s kakyw standart si si kupuwash toq prehodnik ??
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот C_Mo » Нед Яну 25, 2004 8:08 pm

[quote="screamBoy"]

chudesno ! znachi stawa i za men !!
wsichki mehanichni HAYES - ednobutalni, qsno
kwo drugo shtqh da pitam
nali si se prawqt za post mount i w zawisimost dali q iskash otrped ili otzad i s kakyw standart si si kupuwash toq prehodnik ??
[/quote]

За теб MX-1.
Относно преходниците - да.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Пон Яну 26, 2004 10:39 pm

ti otkakto mi predlagashe onq bashguard deto ti prawi ot prednite wenci 1 smeshno neshto az izbqgwam da te slusham s dwete ushi :)
twa chudo MX2 nali si bachka sys nakladki kato drugite Hayes ? w smisyl movesh da mu plesnesh i metaliziranite i sinterowanite ??
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот C_Mo » Пон Яну 26, 2004 11:31 pm

[quote="screamBoy"]

ti otkakto mi predlagashe onq bashguard deto ti prawi ot prednite wenci 1 smeshno neshto az izbqgwam da te slusham s dwete ushi :)
twa chudo MX2 nali si bachka sys nakladki kato drugite Hayes ? w smisyl movesh da mu plesnesh i metaliziranite i sinterowanite ??
[/quote]

Можеш само да загубиш като не ме слушаш :)
MX2 работи с накладки за MX2, накладки от другите модели не стават.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Вто Яну 27, 2004 12:02 pm

[quote="screamBoy"]

ti otkakto mi predlagashe onq bashguard deto ti prawi ot prednite wenci 1 smeshno neshto...
[/quote]


смешно е докато не си изкъртиш 3-4 зъба от големия венец... :D:D:8D::8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот screamBoy » Вто Яну 27, 2004 11:48 pm

моя е стоманен и чичко Чук наиш как добре му върна правото силуетче ? сега даже мога и да въртя на него ! Ама е щото се правих на отворен, ако си бях карал нормално нищо такова нямаше да ми се случи
значи вкратце - MX2 е нещо като спирачка за всеки, убеден съм (без да съм карал нито една от тях) че е по-добра от шиманските 475 и 515.
Сега остава да се убедя че е по-добра от VBR-тата ми, което обаче никак няма да е лесно :D
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Avid » Сря Яну 28, 2004 12:23 am

screamboy - виж от 475 да е по-добра може, но
от 515 - хмз.. не ми се вярва
Човек е изобретателен. Когато не може да се освободи от някой недостатък, започва да го култивира съзнателно. И със самия факт, че е вече искан, недостатъкът му добива и за него, и за другите вид на качество.
Avid
 
Мнения: 214
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Яну 25, 2004 5:02 pm
Местоположение: Greenland

Мнениеот Waldemar » Сря Яну 28, 2004 10:47 am

Незнам МХ2, но ако се поръчa AVID 160mm ротор от

http://www.beyondbikes.com/bb/ba/asp/ic ... matrix.htm

със посредничеството на

http://www.webshop.bg/

излиза 181лв. Тъй като е под 100$ е без мито и ДДС

Мисля че това е доста по-добре от която и да е механична спирачка която се продава в БГ на подобна цена. Защото МХ1 е 179лв.

Не съм обърнал внимание на цените на по-големите ротори, но мисля, че и при тях нещата ще стоят така.
100% Bill Gates Free
Аватар
Waldemar
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1489
Регистриран на: Сря Май 14, 2003 1:49 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Сря Яну 28, 2004 1:00 pm

[quote="Waldemar"]

Незнам МХ2, но ако се поръчa AVID 160mm ротор от

http://www.beyondbikes.com/bb/ba/asp/ic ... matrix.htm

със посредничеството на

http://www.webshop.bg/

излиза 181лв. Тъй като е под 100$ е без мито и ДДС

Мисля че това е доста по-добре от която и да е механична спирачка която се продава в БГ на подобна цена. Защото МХ1 е 179лв.

Не съм обърнал внимание на цените на по-големите ротори, но мисля, че и при тях нещата ще стоят така.
[/quote]


Ne e korektno da srawnqwash entry level diskowa spirachka, kakwato e MX2, sys edna ot naj-dobrite mahanichni na pazara. Za realno srawnenie wzemi MX1-6" i Avid 160mm ili MX1-8" i Avid 203mm.

p.s.
Sorry za latinicata.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Waldemar » Сря Яну 28, 2004 1:09 pm

Извинете, не съм се изразил както трябва, Казах че не знам за МХ2 ( в смисъл като възможности) а сравнявам с МХ1. и 160мм със 160мм, Още веднъж се извинявам за некоректия пост.
100% Bill Gates Free
Аватар
Waldemar
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1489
Регистриран на: Сря Май 14, 2003 1:49 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Avid » Сря Яну 28, 2004 9:10 pm

Е кое е по-добро механика на Avid 203mm или MX1-8";):o)
Човек е изобретателен. Когато не може да се освободи от някой недостатък, започва да го култивира съзнателно. И със самия факт, че е вече искан, недостатъкът му добива и за него, и за другите вид на качество.
Avid
 
Мнения: 214
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Яну 25, 2004 5:02 pm
Местоположение: Greenland

Мнениеот bikerider » Чет Яну 29, 2004 11:41 am

[quote="Avid"]

Е кое е по-добро механика на Avid 203mm или MX1-8";):o)
[/quote]


Ако ти кажа MX-1 - 8", ще се прекръстиш ли на Hayes? [:p]:D:8D:

Твърдо Avid е по-добра според мен.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Rankor » Чет Яну 29, 2004 9:24 pm

[quote="bikerider"]

[quote="Avid"]

Е кое е по-добро механика на Avid 203mm или MX1-8";):o)
[/quote]


Ако ти кажа MX-1 - 8", ще се прекръстиш ли на Hayes? [:p]:D:8D:

Твърдо Avid е по-добра според мен.

[/quote]

... I zascho si natova mnenie?
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany

Мнениеот bikerider » Пет Яну 30, 2004 11:58 am

[quote="Rankor"]

[quote="bikerider"]

[quote="Avid"]

Е кое е по-добро механика на Avid 203mm или MX1-8";):o)
[/quote]


Ако ти кажа MX-1 - 8", ще се прекръстиш ли на Hayes? [:p]:D:8D:

Твърдо Avid е по-добра според мен.

[/quote]

... I zascho si natova mnenie?
[/quote]


Защото целия свят е на същото мнение :D:8D:
Ако искаш конкретни аргументи - моля: MX-1 няма настройка на пружината, работи непредсказуемо, трудно се дозира, много хапе (особено в мокри условия), пластмасовата врътка за вътрешната накладка е боклук и често заяжда. AvidMech не само че ги няма тези проблеми, но и дори точно там са му силните страни.

Да не говорим за това, че всички продукти на Avid са по-добри от тези на Hayes за мен като качество,цена,ефективност и дълготрайност.

Единственото което Avid нямаха до момента беше хидравлична спирачка, но вече имат И ТО КАКВА САМО!!!! Мога да ти посоча поне 5 проблема на Hayes, които ги няма в Juicy Seven
За подобрения в дизайна и поддръжката няма да говоря - те са още повече...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Newone » Пет Яну 30, 2004 3:16 pm

Обратно за цените на Hayes.:8D:Hayes HFX MagXC струва в БАС 409лв. единия.Взимам си назад думите, че цените са добри.Аз мислех, че това ще е цена за 2 броя/предна и задна/.Естествено на ваше място аз бих се попазарил:8D:
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот SPA » Пет Яну 30, 2004 3:24 pm

[quote="Rankor"]
... I zascho si natova mnenie?
[/quote]

[url]http://www.mtbr.com/reviews/disc_brake_system/product_20482.shtml[/url]
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Rankor » Пет Яну 30, 2004 5:38 pm

[/quote]
... I zascho si natova mnenie?
[/quote]

Защото целия свят е на същото мнение :D:8D:
Ако искаш конкретни аргументи - моля: MX-1 няма настройка на пружината, работи непредсказуемо, трудно се дозира, много хапе (особено в мокри условия), пластмасовата врътка за вътрешната накладка е боклук и често заяжда. AvidMech не само че ги няма тези проблеми, но и дори точно там са му силните страни.

Да не говорим за това, че всички продукти на Avid са по-добри от тези на Hayes за мен като качество,цена,ефективност и дълготрайност.

Единственото което Avid нямаха до момента беше хидравлична спирачка, но вече имат И ТО КАКВА САМО!!!! Мога да ти посоча поне 5 проблема на Hayes, които ги няма в Juicy Seven
За подобрения в дизайна и поддръжката няма да говоря - те са още повече...
[/quote]
Jasnoo... Pitah , zaschtoto ne sum na "Ti" s mehanichnite spirachki. Besche mi interesno kakvi sa ti argumentite, che taka goreschto preporuchvasch Avid. Az sum pochitatel na Hidravlikite na Magura - do sega ne sa me predali v nikakvi uslovia. Nadiavam se Hidravlichnite spirachki na Avid da sa na podobno ili daze na po-dobro nivo. Toku viz sum preoborudval s po-dobria variant:)
Best Winds!
Rankor
 
Мнения: 176
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Чет Ное 28, 2002 4:49 pm
Местоположение: Germany

Мнениеот bikerider » Пет Яну 30, 2004 5:45 pm

[quote="Rankor"]


[/quote]


Juicy 7 също имат някои кусури, но те са нормални за първата версия на кой да е продукт. Например:
1. много висока топлопроводимост (цитирам февруарския брой на BIKE): 80-100кг човек кара 4-5км само на предна спирачка с 160мм ротор без да отпуска лостчето и да дава възможност на спирачката да се охлади. Резултат - ZаKипяла течност :):D[:p] и стопен маркуч. Причина - метални бутала, вместо керамични като при Hayes.
2. много широк апарат - задира в спиците и при най-малко изместен вляво балон.
3. някои партиди уплътнения на главния цилиндър са дефектни (не по вина на Avid).

Така че лично аз бих изчакал за Juicy 7 до догодина.

Иначе Magura Louise FR е първа в класацията на списанието за FR спирачки. Само стопения маркуч на Avid J7 е попречил да удари Magurata в земята. Както обикновено Магурата има повече мощност заради по-мекото феродо, но на мокро се държи по-зле, докато при Avid J7 на практика няма разлика между поведение на сухо и мокро (и няма никакъв осезаем fading според тестерите на списанието). Освен това при J7 спирачната сила може да се дозира много по-фино от Magurata заради върховното лостче (най-ергономичната хидравлична спирачка EVER). Трето пак заради лостчето и главния цилиндър, които са много прибрани и на практика не стърчат повече от командите, спирачката е по-устойчива на премятания през кормилото. Има още поне 5-6 подробности на фона на които Магурата просто бледнее - най-важното е тотално настройваем ход на лостчето, тоест перфектна настройка по време на каране с оглед личните предпочитания на ездача.

Ами дано съм успял да ти създам правилна представа за положението в момента: Magura са и ще бъдат винаги супер яки и готини спирачки, но Avid е просто върха на сладоледа (като изключим bug-овете). Като цени са абсолютно съизмерими: 210 евро за Magura Louise FR, 240 евро за Avid Juicy 7, но това е в Европа, а не тук, моля да не стават недоразумения :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот SPA » Пет Яну 30, 2004 6:34 pm

[quote="bikerider"]
... Magura Louise FR ...
... Avid Juicy 7 ...
[/quote]

А каде остана HAYES? След онзи голям спор със ZK, би трябвало да вметнеш и малко думички за него?
Питането е с оглед на това, че тъй и тъй си почнал да сравняваш давай до край, пък и на пазара вече ги има.
Мен лично ме интересува само от информативна гледна точка.
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Persenk » Пет Яну 30, 2004 9:09 pm

[quote="Avid"]

screamboy - виж от 475 да е по-добра може, но
от 515 - хмз.. не ми се вярва
[/quote]

Някой може ли да ми обясни каква е голямата разлика между 475 и 515
everything is fine
Аватар
Persenk
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Съб Яну 18, 2003 9:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Avid » Пет Яну 30, 2004 9:36 pm

Ами 40 модела е разликата :)
Шегата настрана
Разликата е че спира по-добре :)
Човек е изобретателен. Когато не може да се освободи от някой недостатък, започва да го култивира съзнателно. И със самия факт, че е вече искан, недостатъкът му добива и за него, и за другите вид на качество.
Avid
 
Мнения: 214
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Яну 25, 2004 5:02 pm
Местоположение: Greenland

Мнениеот Persenk » Пет Яну 30, 2004 9:54 pm

[quote="Avid"]

Ами 40 модела е разликата :)
Шегата настрана
Разликата е че спира по-добре :)
[/quote]

Честно да ти кажа не мога да си обясня разликата от 30% спирачна сила/според сайта им/ между двата модела.Ама ако има някои карал и двата модела може да сподели впечатления
everything is fine
Аватар
Persenk
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Съб Яну 18, 2003 9:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот C_Mo » Пет Яну 30, 2004 10:04 pm

[quote="Persenk"]

[quote="Avid"]

Ами 40 модела е разликата :)
Шегата настрана
Разликата е че спира по-добре :)
[/quote]

Честно да ти кажа не мога да си обясня разликата от 30% спирачна сила/според сайта им/ между двата модела.Ама ако има някои карал и двата модела може да сподели впечатления
[/quote]

Пробвал съм и двата... същата история.
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Windstream » Пет Яну 30, 2004 10:14 pm

[quote="Persenk"]

[quote="Avid"]

Ами 40 модела е разликата :)
Шегата настрана
Разликата е че спира по-добре :)
[/quote]

Честно да ти кажа не мога да си обясня разликата от 30% спирачна сила/според сайта им/ между двата модела.Ама ако има някои карал и двата модела може да сподели впечатления
[/quote]


Основната разлика е в дясната половина на спирачката, тази в която е неподвижната накладка - при M515 тя е профилирана алуминиева отливка (сети се как се огъва такова нещо), а при М475 е П-образен стоманен профил с дебелина около 2мм. Резултата е че като напънеш лостчето дясната половина на М475 поддава и леко се огъва което съответно ти намалява спирачната сила. При М515 тия неща стават много по-трудно, затова и действието й е по-добро. По същата причина хубавите механики (Avid и Hayes) сега се правят от монолитно парче метал, а не от две отделни свързани с болтове.

Това е теорията, практиката - М475 не съм карал, М515 с 203мм диск (нестандартен вариант) е доста добра, само дето при интензивно спиране малко загрява :D
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот Persenk » Нед Фев 01, 2004 7:29 pm

Това е теорията, практиката - М475 не съм карал, М515 с 203мм диск (нестандартен вариант) е доста добра, само дето при интензивно спиране малко загрява :D
[/quote]

Mерси Wind....Повечето хора се оплакват от загряване и на двата модела.Абе все повече се замислям за дискова спирачка, а пък след днешното каране даже мисля че ми е наложаща смяната.
everything is fine
Аватар
Persenk
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Съб Яну 18, 2003 9:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Пон Фев 02, 2004 12:52 am

дисковите имат доста предимства но не им липсват и недостатъци ... квото си мислиш сега зимата вярвай ми няма да си го мислиш през лятото !

***за да не съм голословен:
лятото аз карам с най-много 2 чифта накладки = 4лв (по 2 отпред и отзад), и това за 4000+км
като паднеш VBR-тата не се чупят, и не ти чупят и спиците, и не ти се чупи ротор за 50лв - най-много да ти се разместят накладките
не ти се осмърдява живота и не се променя спирането ако ще и 10км да ги стискаш постоянно
не ти се хабят спиците от непрекъснатото усукване при спиране/отпускане
това е и според мен това не е никак малко !
може би защото не съм с дискове, тогава друга песен щях да пея :))
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Persenk » Пон Фев 02, 2004 9:29 pm

[quote="screamBoy"]
като паднеш VBR-тата не се чупят, и не ти чупят и спиците, и не ти се чупи ротор за 50лв - най-много да ти се разместят накладките
и не се променя спирането ако ще и 10км да ги стискаш постоянно

[/quote]

Tочно поради тези причини все още само се замислям.Ама не можеш да отречеш че зимата си е отврат с VBR.А зимата е дълга...
everything is fine
Аватар
Persenk
 
Мнения: 451
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Съб Яну 18, 2003 9:56 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Waldemar » Вто Фев 03, 2004 10:28 am

[quote="screamBoy"]

дисковите имат доста предимства но не им липсват и недостатъци ... квото си мислиш сега зимата вярвай ми няма да си го мислиш през лятото !

***за да не съм голословен:
лятото аз карам с най-много 2 чифта накладки = 4лв (по 2 отпред и отзад), и това за 4000+км
като паднеш VBR-тата не се чупят, и не ти чупят и спиците, и не ти се чупи ротор за 50лв - най-много да ти се разместят накладките
не ти се осмърдява живота и не се променя спирането ако ще и 10км да ги стискаш постоянно
не ти се хабят спиците от непрекъснатото усукване при спиране/отпускане
това е и според мен това не е никак малко !
може би защото не съм с дискове, тогава друга песен щях да пея :))
[/quote]

Да, за лятото си прав ако обаче не вали или няма мочурища или няма пресичане на реки. Така че това е доста идеализирана ситуация.
За чупенето на ротори и спици и тн. мисля че ситуацията която описваш е доста кошмарно песимистична, т.е. рядко може чак толкова да се прецакаш.
Ако стискаш VBR - то 10км ще ти се стопи каплата или в най-добрия случай ще спукаш гумата (виждал съм как след дълго спиране като напръскаш каплата с вода вика шшшшшшшшшш).
Да спиците се износват с Диска по-бързо ама пък каплата не, май е по добре комплект DT спици за 20-тина лв. отколкото свястна капла за 100 лв да сменяш (обърнал ли си внимание, че 10 - 20% от чернилката през зимата, тази дето ти остава след спиране с VBR е алуминии от каплата).

Всичко това го казвам от личен опит, в момента съм с диск отпред и с VBR отзад. Чакам си с нетърпение диска за отзад.
100% Bill Gates Free
Аватар
Waldemar
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1489
Регистриран на: Сря Май 14, 2003 1:49 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот MAN6 » Вто Фев 03, 2004 2:44 pm

[quote="screamBoy"]

[/quote]


zashto goworish gluposti...? 1) mai ne si spiral 10km non-stop s v-brake?
2)kyde izobshto tyrsish mqsto za srawnenie m/u v-brake i disc brake (viziram nachin na spirane i drugi wajno faktori, nad koito ne si se zamislil)
3) towa che na teb ti e dostatty4en v-brake, ne ozna4awa 4e disc brake e nenujen za drugi...
4) weroqtnostta da si schupish disca e gore-dolu syshtata s tazi, da si izkyrtish ramoto na v-brake-a...
5) obiknowenno spizite, predwideni za upotreba s disk brake, sa malko po-razlichni ot tezi, koito sa predwideni za karane s v-brake
izobshto... kato shte goworish seriozno- zamislqi se :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта