[quote="screamBoy"]
дисковите имат доста предимства но не им липсват и недостатъци ... квото си мислиш сега зимата вярвай ми няма да си го мислиш през лятото !
***за да не съм голословен:
лятото аз карам с най-много 2 чифта накладки = 4лв (по 2 отпред и отзад), и това за 4000+км
като паднеш VBR-тата не се чупят, и не ти чупят и спиците, и не ти се чупи ротор за 50лв - най-много да ти се разместят накладките
не ти се осмърдява живота и не се променя спирането ако ще и 10км да ги стискаш постоянно
не ти се хабят спиците от непрекъснатото усукване при спиране/отпускане
това е и според мен това не е никак малко !
може би защото не съм с дискове, тогава друга песен щях да пея
)
[/quote]
Да, за лятото си прав ако обаче не вали или няма мочурища или няма пресичане на реки. Така че това е доста идеализирана ситуация.
За чупенето на ротори и спици и тн. мисля че ситуацията която описваш е доста кошмарно песимистична, т.е. рядко може чак толкова да се прецакаш.
Ако стискаш VBR - то 10км ще ти се стопи каплата или в най-добрия случай ще спукаш гумата (виждал съм как след дълго спиране като напръскаш каплата с вода вика шшшшшшшшшш).
Да спиците се износват с Диска по-бързо ама пък каплата не, май е по добре комплект DT спици за 20-тина лв. отколкото свястна капла за 100 лв да сменяш (обърнал ли си внимание, че 10 - 20% от чернилката през зимата, тази дето ти остава след спиране с VBR е алуминии от каплата).
Всичко това го казвам от личен опит, в момента съм с диск отпред и с VBR отзад. Чакам си с нетърпение диска за отзад.