Впечатления от Marzocchi Drop OFF Triple

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Впечатления от Marzocchi Drop OFF Triple

Мнениеот MOD » Чет Яну 22, 2004 10:08 pm

Значи това е вилката на BEHEMOTH 2004
Въпросът ми е ако някои кара такава, да напише как е ...
Тя е с въздух и масло ( от едната страна е въздух, от другата е масло ) и няма регулация на връщането ..Искам да попитам умните глави ( BikeRaider, TOYAGA ) чрез налягането на въздушната пружина мога ли да настоя връщането ?:?: ( ако ми е глупав въпроса - съжалявам за себе си :D:D)
Мерси.

И едим малко off-topic въпрос : Защо файла с каталога на Marzocchi за ОЕМ вилки за 2004 година носи звучното име : 2004-Taiwan-en [:p][:p]:D:D:D:D

--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот screamBoy » Чет Яну 22, 2004 10:10 pm

на въпроса - защото има 2 фабрики, в Спагетия и в Тайланд, в първата се правят retail вилките в другата - OEM вилките, тази втората също произвежда и влики SRSuntour ...

[url=http://moszimo.hit.bg/][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот Jacket » Чет Яну 22, 2004 11:33 pm

С въздуха можеш да настроиш само compression damping-а, а не rebound-а. Него можеш да го настроиш с масло с различен вискозитет, но по този начин пак ще се повлияе компресията.
А OEM-ските вилки на зоки се правят в Тайван, както сцреамБоъ каза. Не всичко все пак. Мисля, че само подпорите и ботушите им се правят там, докато хидравликата, врътките и т.н. си идват от италиянците.

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот C_Mo » Пет Яну 23, 2004 1:49 am

[quote="Jacket"]

С въздуха можеш да настроиш само compression damping-а, а не rebound-а. Него можеш да го настроиш с масло с различен вискозитет, но по този начин пак ще се повлияе компресията.
А OEM-ските вилки на зоки се правят в Тайван, както сцреамБоъ каза. Не всичко все пак. Мисля, че само подпорите и ботушите им се правят там, докато хидравликата, врътките и т.н. си идват от италиянците.

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)

[/quote]

Въздуха в случая е пружинен елемент - можеш да си играеш само с preload и susp. rate...

...fucker...
Аватар
C_Mo
 
Мнения: 1495
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 8:45 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот MOD » Пет Яну 23, 2004 8:58 am

[quote="xtr"]

[quote="Jacket"]

С въздуха можеш да настроиш само compression damping-а, а не rebound-а. Него можеш да го настроиш с масло с различен вискозитет, но по този начин пак ще се повлияе компресията.
А OEM-ските вилки на зоки се правят в Тайван, както сцреамБоъ каза. Не всичко все пак. Мисля, че само подпорите и ботушите им се правят там, докато хидравликата, врътките и т.н. си идват от италиянците.

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)


[/quote]

Въздуха в случая е пружинен елемент - можеш да си играеш само с preload и susp. rate...

...fucker...

[/quote]


Абсолютно ми е ясно, че става въпрос за въздушна пружина ..:D:D
И от всичко дотук ми става и ясно , че май няма лесен начин за настройка на връщането, ако производителя не го е заложил в модела :(

--------------------------------------------------------------------

[b][color=red]MOD[/color][/b] = [b][color=red]M[/color][/b]aster [b][color=red]O[/color][/b]f [b][color=red]D[/color][/b]isaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пет Яну 23, 2004 11:00 am

[quote="MOD"]

[quote="xtr"]

[quote="Jacket"]

С въздуха можеш да настроиш само compression damping-а, а не rebound-а. Него можеш да го настроиш с масло с различен вискозитет, но по този начин пак ще се повлияе компресията.
А OEM-ските вилки на зоки се правят в Тайван, както сцреамБоъ каза. Не всичко все пак. Мисля, че само подпорите и ботушите им се правят там, докато хидравликата, врътките и т.н. си идват от италиянците.

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)


[/quote]

Въздуха в случая е пружинен елемент - можеш да си играеш само с preload и susp. rate...

...fucker...

[/quote]


Абсолютно ми е ясно, че става въпрос за въздушна пружина ..:D:D
И от всичко дотук ми става и ясно , че май няма лесен начин за настройка на връщането, ако производителя не го е заложил в модела :(

--------------------------------------------------------------------

[b][color=red]MOD[/color][/b] = [b][color=red]M[/color][/b]aster [b][color=red]O[/color][/b]f [b][color=red]D[/color][/b]isaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
[/quote]


По принцип въпроса ти беше малко подвеждащ. Връщане (rebound) означава максималната скорост на връщане, тоест натегнатост на пружината). Ако за това питаш, отговора е ясен - да можеш, като си играеш с въздуха. Повече налягане дава по-голяма максимална скорост на разгъване.

Но ако питаш за реглажа на самата скорост (rebound damping) - можеш единствено да си играеш с вискозитета на маслото.

Конкретно за вилката - масло има и в двата крака.
А за 2004 каталога отговора е ослепително прост - щото OEM-ските вилки се правят в Тайван. Високите модели все още (по разбираеми причини) се правят в Италия.

[b]Do, or do not - there's no try...[/b]
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот MOD » Пон Фев 02, 2004 11:44 am

Мерси много за инфото :D:D
Значи имах предвид самата скорост на връщането ...

Още един въпрос : може ли да се сложи 203 мм диск на тази вилка, без притеснения ? ( от всякакво естество ), ще го понесе ли колелото ( BEHEMOTH 2004 )
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Black » Пон Фев 02, 2004 1:36 pm

problem niama da ima, no vilkata e s QR I 6TE IMA MALKO YSYKVANE ina4e niama problem
BMW,колела,и некви руси каки с големи цици
Аватар
Black
 
Мнения: 868
Рейтинг: 1697
Регистриран на: Вто Яну 06, 2004 1:42 pm
Местоположение: Bulgaria,София,Лозенец

Мнениеот MOD » Пон Фев 02, 2004 2:09 pm

@Black, вилкатa не е с QR20 :) :D:D
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Пон Фев 02, 2004 3:47 pm

[quote="MOD"]

Мерси много за инфото :D:D
Значи имах предвид самата скорост на връщането ...

Още един въпрос : може ли да се сложи 203 мм диск на тази вилка, без притеснения ? ( от всякакво естество ), ще го понесе ли колелото ( BEHEMOTH 2004 )

[/quote]



аз бих имал притеснения, 203мм е доста за QR. темата е разисквана безброй пъти, ако искаш погледни в архивите за подробности.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Jacket » Пон Фев 02, 2004 10:41 pm

[quote="MOD"]

@Black, вилкатa не е с QR20 :) :D:D
[/quote]

Ми той човека точно тва ти каза :) Вилката е QR, а не с QR20, демек повече от 190мм диск слагаш на собствена отговорност, ма се чудя за кво пък ти е 203мм... не съм забелязал да си чак такъв спускач.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот MOD » Пон Фев 02, 2004 11:08 pm

[quote]
Ми той човека точно тва ти каза :) Вилката е QR, а не с QR20, демек повече от 190мм диск слагаш на собствена отговорност, ма се чудя за кво пък ти е 203мм... не съм забелязал да си чак такъв спускач.
[/quote]


Да, абсолютно не съм такъв спускач, на които да му трябва 203 [:p]:D... само питам ... за обща култура ... защото все пак ще сменя предната спирачка , но най-вероятно с 160 хидравлика на Shimano и знам за лостчето ( и командата която може би също ще трябва да сменя ) ...
--------------------------------------------------------------------

MOD = Master Of Disaster :D:D:D
"Никога не спори с тъпак, хората може да не забележат разликата."
MOD
 
Мнения: 2011
Рейтинг: 1715
Регистриран на: Сря Авг 27, 2003 2:58 pm
Местоположение: Bulgaria


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта