bg-disorder написа:а ас искам да питам за6тото дурото което си порьчх доиде но е с 100мм ход дали 6те е нормално да му направят 130мм ход както трябва да е но не както тунинговането което попринцип вади луфт
did написа:Подобни тунинги имат смисъл, само ако играта с вискозитета на маслото не върши работа, т.е. действително става дума за зле оразмерени отвори. Този проблем беше повсеместен при Дуро-тата от 2005 година (когато е пусната темата и половината форум пищеше). За сегашните не съм чул да се налагат такива манипулации.
bg-disorder написа:А относно тунинга за покачване на ход как става?Предполагам че се слага по голяма пружина примерно при 100мм дуро да стане 120мм и дали ще се разлуфти по-лесно
nicky bike написа:Аз карам Duro E и нямам особени проблеми като се изключи това че времето застудя и Маслото се сгъсти.
Та по темата: не правете подобни експерименти! Просто ако не искате да има бавното връщане излейте маслото. Само ,че го запазете да не ви дойде и нещо друго наум.
Вместо да се правите на шлосери послушайте колегата blizzard и си сипете по рядко масло. Например 7.5W
biker-kj написа:С 2.5 Моторекс неможе да се разгъне няправо
bikerider написа:biker-kj написа:С 2.5 Моторекс неможе да се разгъне няправо
Не може, щото проблема не е в маслото. Моето Дуро Е работеше като звяр на -8 градуса миналата зима. И то със 7.5w...
nicky bike написа:По етикет виката трябва да се кара с 32W. Както всички Сънтури. Ти вече можеш да си направиш сметка с какво да караш.
Ако не вервате погледнете сами. http://srsuntour-files.dbap.de/_public/ ... p_Book.pdf
Не виждам обаче някъде да пише Моторекс.
nicky bike написа:Просто ако не искате да има бавното връщане излейте маслото.
nicky bike написа:По етикет виката трябва да се кара с 32W. Както всички Сънтури. Ти вече можеш да си направиш сметка с какво да караш.
Ако не вервате погледнете сами. http://srsuntour-files.dbap.de/_public/ ... p_Book.pdf
Не виждам обаче някъде да пише Моторекс.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 61 госта