[quote="TOYAGA"]
[color=red][b]Долу ръцете от Мерци![/b][/color]
Ааамаха! Може и да е хиена, но е ДОСТА кадърен в РЕДИЦА отношения! Може и да е лееееко СТАРОМОДЕН, но за мен лично е единствения човек в BG (изключвам вилката/амортисьора, които в BG бих дал да ги ръчка само bikerider), на който давам да ми пипа по коУеУото, когато ме мързи или нямам време да се занимавам лично...
Досега не съм го чул да се бъзика с мен или с коУеУото ми - по-скоро е вярно обратното, но той е пич и не връзва кусур
:D:D
Препоръчвам го безрезервно и считам сумата от 30 лв/15 EUR за напълно приемлива при извършване на [b]Пълната профилактика на Мерци[/b] - устойчиво словосъчетание, достойно за регистрация...
[i][b]Забележка[/b][/i]
В същото време всеки има право да си решава сам... Пък и едва ли бих могъл да знам как стоят нещата при обслужването на наистина скъпи колела като почти чисто новите DRAG ONTARIO TEAM.
[/quote]
@TOYAGA: благодаря за комплимента
за Мерци - разбира си от работата. Факт неоспорим. Никога не съм имал нужда да прибягна до услугите му, но веднъж ми се наложи, платих колкото ми поиска и НЕ СЪМ ИМАЛ ПРОБЛЕМИ СЛЕД ТОВА ИЗОБЩО.
Трето за цената - 30 лева за пълна профилактика на колелото са доста прилична сума като се има предвид, че обикновено колелата които се дават за профилактика са отвратително мръсни и неподдържани.
Та... може да изглежда на някого тая сума висока, но мога да ви уверя, че не е. Не може отстрани да се прецени и да се каже - този взима много. Резултатите от евтина профилактика ги знаем всички...
Относно отварянето и смазването на нови части/колела - аз го правя МОМЕНТАЛНО след като купя частта/колелото. Имам достатъчно прецеденти за да постъпвам така, освен това фабричните смазки обикновено са евтини и нетрайни. Повярвайте ми - има смисъл. Има едно понятие "инвестиция". Не мога да разбера хората, които само гледат разходите си, а нематериалните ползи ги игнорират.