естествено че нямам нищо против
така наречените "втулки" всъщност са триещи аксиални лагери (friction bearings).
представляват една стоманена втулка, сцепена за да може да се набие в леглото си в краката на вилката.
от вътрешната страна на втулката е отложен тефлон, който всъщност е лагера (краката се явяват външна черупка, тръбата - вътрешна).
има по два такива на крак - горен и долен (в смисъл къде се намират леглата им - долу и горе в ботушите). слагат се по 2 за по-голяма устойчивост.
Луфта не е нищо друго освен изхабена или подбита тефлонова повърхност на лагера, съответно лагера трябва като всеки консуматив да се смени, но процедурата е сложна и изисква скъпи инструменти, за да е прецизна и дълготрайна и без щети по леглата на лагерите.
Edit: корекции на глупости.