До колкото съм забелязал на "Катерача" на един приятел на диска на CL, нитовете са малко по-далече от центъра в сравнение с IS, предполагам, че ако си впрегнеш мозъка можеш да измислиш начин да го сложиш на IS главина....
Това което ми идва на мен на ум е да измислиш някаква планка, но ще повторя съвета на TOYAGA не си играй със здравето особенно за тази глупост в най-добрия случай ще намалиш температурата но ще падне и спирачната сила (колкото има такава в една 475-ца). Поне от мои наблюдения няма да ти хареса с този диск (пример BRM-465 не спира а е с такъв диск докато BRM-475 със стандартния си диск рита). Аз лично съм с две 475-ци и като пробвах 465 щях да падна в реката след завой на една асвалтирана пътека
а накладките са същите, та явно контактната площ си играе ролята
. Ако толкова те притеснява прегряването винаги можеш да поспестиш малко пари и да си земеш някой диск (на пример:
http://www.eshop-gorgona.com/catalog/pr ... cts_id=386 ) с подходящия преходник ще дойде към 70лв или някой 160мм диск от Avid BB5 (по едно време висяха в БАС но не мога да кажа цена), но ще хванеш два бонуса - хем по-студен диск хем повече спирачна сила...
... е предвид цените за които става на въпрос можеш да си спестиш всички неприятности и да си караш така, все пак с "бабешко каране" не вярвам да натовариш диска до толкова, че чак да прегрее. Аз уж се спускам и спирачките си спират (е вярно, че в долния край на планината се изисква повече натискане но си се справят с техните си дискове)
Edit: от глад ям не букви а цели думи