[quote="tuba"]
priznavam, si che ne sym
mashinen injener no ne vijdam
golqm smisyl da razkarsh separatora
kontakta taka ili inache ne e s osta
a s cherupkata v slucheq konusa
a celiq lager e bil smetnatat
za opredeleni natovarvaniq
a lagera e cqlata sistema
chashkata, sachmite, separatora,i konusa,
a povecheto sachmi oznachava poveche triene
i moje i da ne e toluz polezno
kolkoto smqtash
priznavam che ima i hubavi nasipni lageri
no na evtinite glavini ne slagat takiva
a poskoro sa myrlqvi izrabotki ot koito
samo qdove
[/quote]
Теорията в случая не ме интересува (пък и не съм се замислял толкова). Аз от много време почти мазохистично се мъча само с некачествени евтини боклуци и от моя си емпиричен опит съм стигнал до идеята, че само съчми без сепаратор просто правят лагера ма-а-а-алко по-стабилен и по-малко рисков. И разни "майстори" са ми го казвали, ама на представителите на това племе не трябва да им се вярва по принцип! Друг довод (почиващ на отрицателен собствен опит) да предпочета само съчми е, че ако не си поддържаш главината перфектно регулирана, от луфтовете понякога сепаратора се ЧУПИ
(пък като знам какви лагери продават:}):...), парченца тенекия хубаво издират главината, цялото задно колело се накривява, следва екшън криволичене, и т.н и т.н. Имам си съсипана по тоя начин главина в къщи, да ми напомня да си притягам редовно луфтовете. А ако реглажа е перфектен, конусите са в добро състояние, оста е права и т.н., аз поне не бих могъл да забележа някаква разлика.
Безисходица е ситуацията, очевидният и логичен изход от която просто не ти харесва.
Q. b. f. f. f. s.