Many 10х Joka!!!
Тая система като я гледам теоретично би трябвало да върши добра работа с подходящо изработени части. Обаче който я е измислил забравя нещо много съществено - леглото на неподвижната накладка на М475 е от огъната стоманена планка, а не профилирана дуралуминиева отливка (като е при М515 и всички нормални дискови спирачки). Това означава че при по-голяма сила прилагана от лявата накладка тази планка ще поддаде и ще се огъне (на което точно се дължи и ефекта на потъването на лосчето и съответното неспиране). Говоря от личен опит, на моето тектро дясната половинка е поне 3 пъти по-дебела от тая на М475 (около 1.5 спрямо М515), дуралова отливка с почти бомбоустойчива конструкция, стегната е доста маниашки към лявата и пак поддава като дръпна ръкохватката по-яко. Карам с ръкохватки за кантарчета които ми дават 150% от силата която бих получил с лостчета за V-Brake, за сравнение предлаганата система ще ви даде към 200% - сами се сещате за последствията от едно emergency спиране при което карача ако е по-неопитен се набира на спирачките като за последно
[b][color=red]Live to ride... and ride to feel alive! [/color][/b]
П.С. Ако все пак някой реши да пробва системата му предлагам да въведе следните изменения:
1) Това жило с макаричка изобщо се изхвърля...
2) Намирате си един болт М6 който има поне 5мм гладък цилиндричен участък до главата (99% ще се наложи да го скъсявате, най-малкия който съм виждал беше с 5мм цилиндър и 20мм резба).
3) Правите си една стоманена макаричка с ширина 5мм (или малко под дължината на цилидричния участък на болта), диаметър на дупката малко по-голям от диаметъра на цилиндъра на болта, и външен да кажем 20мм. Канала за жилото да е дълбок не повече от 3мм, ширината му да не надхвърля с много 2мм...
4) Слагате малко грес на цилиндъра на болта (за да се върти леко), нанизвате макаричката и завивате една по-тесничка М6 гайка (примерно от регулатор за опъна на жилото) докато стигне края на резбата (внимавате все пак на не обездвижите макарата)...
5) Изхвърляте болта и пластината които стандартно притягат жилото към рамото на лоста и на негово място монтирате макарата с "оста" й...
6) Когато прекарвате жилото гледайте то като излезе от бронята да мине от задната страна на макарата и да се покаже от предната. Свободния край го хващате където и както си искате, аз лично бих използвал горния болт който държи спирачката към вилката - маха се, на негово място се навива по-дълъг но от обратната страна, от външната страна на вилката се стяга с гайка, слагате две по-дебелички шайби (за предпочитане алуминиеви), прищипвате жилото между тях, усуквате го около болта и стягате с още една гайка...
7) Регулирате си спирачката хубаво и отивате да карате. При добра изработка би трябвало да усетите разликата в спирането съвсем лесно - просто дръпнете яко ръкохватката и наблюдавайте поведението на диска и дясната накладка
:D:D