от chiMol » Вто Май 17, 2005 10:45 am
Аз мога да ти помогна - При ДНМ има 1 малък проблем с REBOUNDA който се поправя по следния начин - ако шока имо регулиране на твърдостта се маха тая врътка от там се източва маслото след това махаш пружината и развиваш шока отпред на (там където влиза стержена) махаш гайката и уплътненията(уплътненията са много стетнати и се вадят с силно и енергично издърпване на стержена навън). Като ги извадиш лесто излиза и самото бутало(и те окъпва с масло ако не си го източил цялото) след това зимаш буталото със стержена - ще завележиш че буталото и стержена и това дето се намира червината врътка са 3 отделни части ....трябва да ги зазглобиш едно от друго ..... НЕ РАЗГЛАБЯЙ БУТАЛОТО И СЕГМЕНТИТЕ МУ самия стержен е кух и вътре има 1 конисче с опашка и оплътнениа, зад него има осичка и после пак уплътнения и осичка ([b][color=black]ТЕ СА НАШИЯ ПРОБЛЕМ - УПЛЪТНЕНИЯТА СЕ СВИВАТ ОТ МАСЛОТО И ТРЯБВА ДА СЛАЗИШ НИЩО МУ ТЯХ НАПРИМЕР 1 ИЗРЯЗАНА ПЛАСТИНКА С ДИАМЕТЪР 2мм И ДЕБЕЛИНА 1мм[/color][/b]) .Тя опира в 1 съчма която се опира в 1 конус който я бута напред назад (конуса е на резба)(НЕ МАХАЙ КОНУСА Т.Е. ОСТА НА ВРЪТКАТА ЩОТО ИМА 2 МНОГО МАЛКИ СЪЧМИ И ПРУЖИНКА И НЕМА НАЧИН ДА ГИ ВЪРНЕШ ОБРАТНО) СЛЕД ТОВА СГЛОБЯВАШ СИЧКО ОБРАТНО ПЪЛНИШ МАСЛОТО ИЛИ ОТ МЕСТОТО НО СИНАТА ВРЪТКА ЗА ТВЪРДОСТТА ИЛИ ОТ СОМОТО БУТОЛО. Ще срешнеш трудности при сглобяване ако пълниш откъм буталото ....... Ми това е надявам се да ти помогне обаче от сега ти казвам че е много сръткава и мръсна работа и може и да го прецакаш ако не стегнеш нещо или прещипеш някое уплътнение ....аре със здраве и дано ти помогнат тия напътствия ....
ПС - това помага за работата на рибаунда и започва да бачка от първите 2-3 щраквания...